Stel je persoonlijke vraag #56

Eens in de zoveel tijd (1x in het jaar hooguit) kan ik na een drukke periode gewoon even op werkgebied mentaal ‘op’ zijn. En dan ben ik na een dagje op ziek weer helemaal oke en kan ik er weer vol voor gaan. En nee, ik heb geen burn out of zo.

4 likes

Kan jij deze vrouwen uit elkaar houden?

• Nee dat is één vrouw idd
  • Ja ik zie het verschil wel

0 stemmers

Ik denk altijd dat het Heleen Hendrik is als ik die Eloise zie.

1 like
Hoe vaak ben jij trots op jezelf, of iets wat je hebt bereikt?
  • Dagelijks
  • Wekelijks
  • Soms, maar wel met enige regelmaat.
  • Vrij weinig/zeer zelden
  • Nooit/ ik kan het mij eigenlijk niet herinneren

0 stemmers

Vind je dat je vaker trot op jezelf mag/moet zijn
  • Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

2 likes

Elodie

3 likes

Ik noem haar Heleen Achja

Ik zit op zo’n punt in mijn leven waarop ik dingen ofwel voor het eerst doe óf tot de conclusie kom dat ik ze helemaal onder de knie heb en allebei is constant reden voor trots.

13 likes

Ik ben elke dag trots op mezelf dat ik de dag weer redelijk heb volbracht en goed voor iedereen heb gezorgd ondanks mijn constante fuck dit leven gevoel

14 likes

Ben jij nu ziek?

• Ja
  • Nee
  • Twijfel, niet fit maar ook niet ziek

0 stemmers

Ik namelijk wel en ook veel mensen om mij heen (wellicht dat ik daarom ziek ben ja, lekker besmetten!)

2 likes

Ja, want ik zat bij een van de twee op de middelbare school.

Ik heb eenmalig een keer 3 grote kapsalons weggewerkt naast allemaal ander eten en alcohol. Ik zou daar nu veel moeite mee hebben maar op die manier met de hele dag festivallen kom ik denk ik wel aan 5000/10000 calorieën

4 likes

Koop jij bij Shein?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Zit die Shein-forummer hier eigenlijk nog of is ze na die rel nooit meer teruggekomen

Wat was dat ook alweer

1 like

Idk maar shame them

In Shame jullie ook @Hippe_kikker @Blonde Komop doe beter dan dat

7 likes

Toch dat ze daar plussize kleding hebben ofzo

Moest nog aan die rel denken toen ik een advertentie zag van Shein curve op facebook. Echt heel geloofwaardig, haha

8 likes

Die met die kleurige clowneske outfits?

Ja van emo naar oma naar regenboog

2 likes

True shame ook op mezelf. Heb er 2x besteld, voor een thema feestje en voor de 11/11. Nu is het klaar!

1 like

Als ik kleren doorgegeven krijg voor mijn kinderen gaan alle Shein items er zonder pardon uit, of ze die nou mooi vinden of niet. Ik geef ze wel door naar de volgende want denk dat weggooien erger is dan opnieuw gebruiken, maar ik wil niet degene zijn die het opnieuw gebruikt

8 likes

Electric of zo?

2 likes