Stel je persoonlijke vraag #56

Koop jij bij Shein?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Zit die Shein-forummer hier eigenlijk nog of is ze na die rel nooit meer teruggekomen

Wat was dat ook alweer

1 like

Idk maar shame them

In Shame jullie ook @Hippe_kikker @Blonde Komop doe beter dan dat

7 likes

Toch dat ze daar plussize kleding hebben ofzo

Moest nog aan die rel denken toen ik een advertentie zag van Shein curve op facebook. Echt heel geloofwaardig, haha

8 likes

Die met die kleurige clowneske outfits?

Ja van emo naar oma naar regenboog

2 likes

True shame ook op mezelf. Heb er 2x besteld, voor een thema feestje en voor de 11/11. Nu is het klaar!

1 like

Als ik kleren doorgegeven krijg voor mijn kinderen gaan alle Shein items er zonder pardon uit, of ze die nou mooi vinden of niet. Ik geef ze wel door naar de volgende want denk dat weggooien erger is dan opnieuw gebruiken, maar ik wil niet degene zijn die het opnieuw gebruikt

8 likes

Electric of zo?

2 likes

Ik zou het zelfs niet aannemen:

“Op 10 van de 25 kinderkledingstukken die Testaankoop via de populaire Chinese webshop Shein kocht, trof de consumentenorganisatie schadelijke stoffen aan. Dat blijkt uit een laboproef naar de aanwezigheid van onder meer hormoonverstoorders, PFAS en zware metalen. Op 1 artikel, een paar kinderschoenen, werden de Europese normen overschreden.”

“Het gaat om 5 keer te veel lood en zelfs honderden malen te veel ftalaten”, zegt Clays. De 9 andere artikelen waren conform de Europese richtlijnen, maar ook daar trof Testaankoop schadelijke stoffen aan.

(Testaankoop is het Belgische equivalent van jullie consumentenbond)

21 likes

Plus, misschien hebben ze het ook de kindersize sexdoll die ze verkopen het pakje laten dragen, you never know.

3 likes

Electric toch? Met al die frustels voor dr huis de hele tijd

2 likes

Wel eens wat gekocht

Eindeloze plastic frutsels

2 likes

was al verkouden en deze week griepprik gekregen dus voel me niet optimaal

krijg jij de griepprik (of heb je die al gekregen)?

• ja krijg hem elk jaar
  • ja alleen dit jaar
  • nee

0 stemmers

2 likes

Ik kan hem gratis krijgen via mijn werk en op dit moment spijt dat ik hem niet heb gehaald. Heb dus op dit momenr griep.

Elke keer weer denk ik o ja moet echt even navragen waarom ik hem niet meer krijg terwijl ik hem al vanaf mijn 12e of zo elk jaar krijg. Dan vergeet ik het weer en denk ik volgend jaar beter en dan zijn de uitnodigingen alweer verstuurd en ben ik het weer vergeten en steeds zo door. Dit is nu het derde jaar op rij (eerste jaar telt niet mee want was toen net verhuisd en overgestapt)

2 likes

Nou vandaag meteen even bellen dan! :grin:

2 likes

Ik kijk de serie Alone waarbij 10 deelnemers helemaal alleen moeten overleven in de wildernis. Ze mogen 10 items meenemen en worden helemaal aan zichzelf over gelaten. Het weer is er niet ideaal (Tasmanië) en het regent er veel. Er hebben in de eerste 3 dagen al 4 mensen opgegeven en ik zit vanaf mijn luie bank te veroordelen dat dat echt veel te snel is en ik echt wel langer dat dat zou proberen.

Hoe lang zou jij op deze manier overleven?

• Na 1 uur
  • Na 24 uur
  • Een dag of 4
  • Een week
  • 2 weken
  • Een maand
  • Ik zou gewoon de show winnen en daar forever blijven

0 stemmers

Kun jij vuur maken met een vuursteen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou je vlees rauw van een dier eten als je hiermee kan overleven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes