Stel je persoonlijke vraag #56

Ik zou überhaupt nooit van mijn leven aan zoiets mee (willen) doen.
Maar als je je daar dan voor opgeeft neem ik toch aan dat je het leuk vindt en wel doorzet.

8 likes

Ik zou niet na een uur al niet meer kunnen, maar wel als het donker wordt en je alleen in een bos zit met allemaal geluiden om je heen. Ik zou een uur nadat het donker is geworden opgeven denk ik.

6 likes

Ik zou dat rauwe vlees wel eten als ik in het echt in zo’n situatie zou komen maar niet voor zo’n tv programma. Maar goed ik zou sowieso echt nooit met zo’n programma meedoen.

19 likes

Of doodgaan omdat ik rauw vlees heb gegeten of doodgaan van de honger. De keuze is reuze

Als ik het al een halfuur volhoud, zonder dat ik helemaal lord of the flies ga, vind ik het al knap van mijzelf

1 like

Zou even bellen, soms hebben ze nog wel wat over! Ik kreeg ooit de indicatie toen ze de officiele rondes eigenlijk al gedaan hadden, maar ze hadden er nog wat liggen dus ik kon 'm toen toch nog krijgen.

1 like

Dus 65% gaat liever dood dan dat ze rauw vlees eten maar eten vast wel carpaccio en sushi? Interessant.

13 likes

ik eet uberhaupt nooit vlees maar als het leven of dood is kom maar door hoor

8 likes

Same!

1 like

Zitten je kleren bij die 10 items?

1 like

De vraag werd toch gesteld in relatie tot dat programma? Ik geef niet voor niks binnen 24 uur al op. Als ik daadwerkelijk moet overleven dan is dat wel heel wat anders maar zo heb ik de vraag niet geïnterpreteerd

7 likes

Zie jij jezelf een Tasmaanse duivel rauw uit elkaar trekken en oppeuzelen :joy:

2 likes

Yes, kleding, zakmes, zeil, vuursteen zijn een beetje de dingen die ze meehebben. Plus de kleding die je draagt, die telt niet mee.

Oh, ik was wel even vergeten te melden dat de winnaar 250.000 Aus.Dollar wint. Vind ik best een motivatie dingetje.

Oh dan vind ik 10 items nog best “veel”. Tent, slaapzak, waterfilter, vuursteen extra warme laag en je komt al een heel eind

5 likes

Het ging toch over de show? In vraag 1 zegt ze ook of je de show zou winnen.

1 like

Dat is hopelijk klaargemaakt door iemand met verstand van vis of vlees. Dat heb ik totaal niet dus ik zou mezelf denk ik vrij snel vergiftigen ofzo

1 like

Ja dit! Als je van tevoren weet waar je heen gaat zodat je passende items voor de omgeving en het klimaat kunt meenemen + iets van een boekje ofzo met welke planten die daar groeien er wel en niet eetbaar zijn lijkt het me echt wel prima te doen.

4 likes

Je hebt van die mensen die helemaal lyrisch worden van een broodje carpaccio :woozy_face: ben jij zo’n persoon?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

dat is 140.000 euro, min belasting waarschijnlijk 70.000 euro
daar zou ik het niet voor doen haha

6 likes

Ja niet hebberig bedoeld verder maar zoooo veel is dat nou ook weer niet

1 like

Haha, ik dacht het dus ook en die deelnemers hebben zich er echt maanden op voorbereid. Sommigen zijn bijna 20 kilo aangekomen van te voren zodat ze op hun vetreserves kunnen teren. En heeeeel veel geoefend met dieren vangen enzo. En dan toch geven er al 4 van de 10 op binnen 3 dagen.

Ik denk dat het in theorie wel te doen lijkt als je een beetje wat kan met survival maar in de praktijk zal het best tegenvallen.

2 likes