Stel je persoonlijke vraag #56

Zie jij jezelf een Tasmaanse duivel rauw uit elkaar trekken en oppeuzelen :joy:

2 likes

Yes, kleding, zakmes, zeil, vuursteen zijn een beetje de dingen die ze meehebben. Plus de kleding die je draagt, die telt niet mee.

Oh, ik was wel even vergeten te melden dat de winnaar 250.000 Aus.Dollar wint. Vind ik best een motivatie dingetje.

Oh dan vind ik 10 items nog best “veel”. Tent, slaapzak, waterfilter, vuursteen extra warme laag en je komt al een heel eind

5 likes

Het ging toch over de show? In vraag 1 zegt ze ook of je de show zou winnen.

1 like

Dat is hopelijk klaargemaakt door iemand met verstand van vis of vlees. Dat heb ik totaal niet dus ik zou mezelf denk ik vrij snel vergiftigen ofzo

1 like

Ja dit! Als je van tevoren weet waar je heen gaat zodat je passende items voor de omgeving en het klimaat kunt meenemen + iets van een boekje ofzo met welke planten die daar groeien er wel en niet eetbaar zijn lijkt het me echt wel prima te doen.

4 likes

Je hebt van die mensen die helemaal lyrisch worden van een broodje carpaccio :woozy_face: ben jij zo’n persoon?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

dat is 140.000 euro, min belasting waarschijnlijk 70.000 euro
daar zou ik het niet voor doen haha

6 likes

Ja niet hebberig bedoeld verder maar zoooo veel is dat nou ook weer niet

1 like

Haha, ik dacht het dus ook en die deelnemers hebben zich er echt maanden op voorbereid. Sommigen zijn bijna 20 kilo aangekomen van te voren zodat ze op hun vetreserves kunnen teren. En heeeeel veel geoefend met dieren vangen enzo. En dan toch geven er al 4 van de 10 op binnen 3 dagen.

Ik denk dat het in theorie wel te doen lijkt als je een beetje wat kan met survival maar in de praktijk zal het best tegenvallen.

2 likes

Ik ben echt heel erg benieuwd, ik weet wat ik vanavond kijk!

Helemaal lyrisch niet maar vind het soms wel lekker

6 likes

Nog nooit gegeten.

3 likes

Beter dat risico dan doodgaan toch :joy: ik heb het niet opgevat als je zit in die show want als je aan die show meedoet weet je toch zeker dat je dat moet eten als je langer dan een dag er wilt zitten :woman_shrugging:

1 like

Ja daarom zou ik ook nooit mee kunnen doen aan Expeditie Robinson hoe vet me dat ook lijkt want ik ga dood van vis en kokosnoten :grimacing:

1 like

Lijkt me goor en ik vind het zo’n tattaficatie van iets dat volgens mij helemaal niet op brood gegeten hoort te worden?? Ik vind het altijd zo’n gerecht voor de populairste lunchroom van Lelystad oid en dat er dan truffel mayo op zit want sjiek

Als ik vlees zou eten zou ik qua rauw vlees sowieso voor de ossenworst gaan, lads

7 likes

Je kan toch prima 4 dagen zonder eten of gewoon wat groenvoer.

Je hoeft niet per se elke dag te eten

2 likes

Nee, maar ik heb dat stuk ook gewoon niet gelezen. Er stond om te overleven dus ik ging er vanuit dat het dat was of doodgaan.

4 dagen kauw ik wel gewoon op wat schors.

3 likes

Ja tuurlijk kan je een paar dagen vega eten, ik leef na 20 jaar nog steeds

1 like

Gebruik jij botox of fillers?

• Ja, vaker
  • Een enkele keer gedaan
  • Nee maar ga ik nog wel doen
  • Ga ik misschien wel ooit doen
  • Nee, niet voor mij

0 stemmers

2 likes