Stel je persoonlijke vraag #56

Ik ben echt heel erg benieuwd, ik weet wat ik vanavond kijk!

Helemaal lyrisch niet maar vind het soms wel lekker

6 likes

Nog nooit gegeten.

3 likes

Beter dat risico dan doodgaan toch :joy: ik heb het niet opgevat als je zit in die show want als je aan die show meedoet weet je toch zeker dat je dat moet eten als je langer dan een dag er wilt zitten :woman_shrugging:

1 like

Ja daarom zou ik ook nooit mee kunnen doen aan Expeditie Robinson hoe vet me dat ook lijkt want ik ga dood van vis en kokosnoten :grimacing:

1 like

Lijkt me goor en ik vind het zo’n tattaficatie van iets dat volgens mij helemaal niet op brood gegeten hoort te worden?? Ik vind het altijd zo’n gerecht voor de populairste lunchroom van Lelystad oid en dat er dan truffel mayo op zit want sjiek

Als ik vlees zou eten zou ik qua rauw vlees sowieso voor de ossenworst gaan, lads

7 likes

Je kan toch prima 4 dagen zonder eten of gewoon wat groenvoer.

Je hoeft niet per se elke dag te eten

2 likes

Nee, maar ik heb dat stuk ook gewoon niet gelezen. Er stond om te overleven dus ik ging er vanuit dat het dat was of doodgaan.

4 dagen kauw ik wel gewoon op wat schors.

3 likes

Ja tuurlijk kan je een paar dagen vega eten, ik leef na 20 jaar nog steeds

1 like

Gebruik jij botox of fillers?

• Ja, vaker
  • Een enkele keer gedaan
  • Nee maar ga ik nog wel doen
  • Ga ik misschien wel ooit doen
  • Nee, niet voor mij

0 stemmers

2 likes

Ik vond botox wel mooi maar niet €200 - €300 per kwartaal mooi dus toch maar weer mee gestopt

1 like

Al zes jaar ofzo twee keer per jaar m’n frons. Groot intern conflict want ik vind eigenlijk niet dat ik dat zou moeten doen, maar ik voel me dus veel meer mezelf zonder permanente boze frons :sweat_smile: Ik ben nu 31 en dacht dat ik sinds een paar jaar ook helemaal oké ben met m’n uiterlijk maar ik schrik de laatste tijd soms wel van m’n rimpels op foto’s :cry: :joy: maar dat ga ik gewoon omarmen, wil absoluut geen cosmetische ingrepen om ouderdomsrimpels tegen te gaan.

2 likes

Ik heb een aantal keer botox in mijn handen gehad tegen zweethanden, telt dat ook?

1 like

Je hebt groot gelijk hoor.
Een vriendin van me heeft ook zo’n frons en kreeg telkens de vraag of ze boos was. Nu ze botox gebruikt voor haar frons heeft ze ook ineens minder hoofdpijn

2 likes

Ken jij iemand die Renesmee heet?

• Ja
  • Nee
  • Alleen die uit twilight

0 stemmers

Ik las net iets over een documentaire en daar heet dus iemand echt zo. Mama, mag ik naar huis toe? (2025) recensie, - Cinemagazine

1 like

gebruik jij signal?

• ja en veel mensen uit mijn omgeving ook
  • ja en een paar mensen uit mijn omgeving ook
  • ja maar (bijna) niemand uit mijn omgeving ook
  • nee maar veel mensen uit mijn omgeving wel
  • nee maar een paar mensen uit mijn omgeving wel
  • nee en (bijna) niemand uit mijn omgeving wel
  • ik weet niet wat het is

0 stemmers

1 like

In mijn omgeving zijn een paar mensen heel erg pro-signal en twee groepen zijn uiteindelijk overgestapt, maar verder lijkt het niet echt van de grond te komen.

2 likes

Ja, ik gebruik bijna alleen nog maar Signal. Ging vrijwel vanzelf, heb niemand moeten overhalen ofzo. Nu vergeet ik Whatsapp wel eens!

1 like

Geloof jij dat mensen zich gaan houden aan een vuurwerkverbod?

• Tuurlijk
  • De meeste mensen wel
  • Sommige mensen misschien
  • Echt niet

0 stemmers

2 likes

Hoe werkte dat? Ik heb ook last van zweethanden namelijk. Maar ze zijn ook weer heel zacht waardoor ik twijfel of ik er iets aan ga laten doen.

1 like