Stel je persoonlijke vraag #56

Ik vond botox wel mooi maar niet €200 - €300 per kwartaal mooi dus toch maar weer mee gestopt

1 like

Al zes jaar ofzo twee keer per jaar m’n frons. Groot intern conflict want ik vind eigenlijk niet dat ik dat zou moeten doen, maar ik voel me dus veel meer mezelf zonder permanente boze frons :sweat_smile: Ik ben nu 31 en dacht dat ik sinds een paar jaar ook helemaal oké ben met m’n uiterlijk maar ik schrik de laatste tijd soms wel van m’n rimpels op foto’s :cry: :joy: maar dat ga ik gewoon omarmen, wil absoluut geen cosmetische ingrepen om ouderdomsrimpels tegen te gaan.

2 likes

Ik heb een aantal keer botox in mijn handen gehad tegen zweethanden, telt dat ook?

1 like

Je hebt groot gelijk hoor.
Een vriendin van me heeft ook zo’n frons en kreeg telkens de vraag of ze boos was. Nu ze botox gebruikt voor haar frons heeft ze ook ineens minder hoofdpijn

2 likes

Ken jij iemand die Renesmee heet?

• Ja
  • Nee
  • Alleen die uit twilight

0 stemmers

Ik las net iets over een documentaire en daar heet dus iemand echt zo. Mama, mag ik naar huis toe? (2025) recensie, - Cinemagazine

1 like

gebruik jij signal?

• ja en veel mensen uit mijn omgeving ook
  • ja en een paar mensen uit mijn omgeving ook
  • ja maar (bijna) niemand uit mijn omgeving ook
  • nee maar veel mensen uit mijn omgeving wel
  • nee maar een paar mensen uit mijn omgeving wel
  • nee en (bijna) niemand uit mijn omgeving wel
  • ik weet niet wat het is

0 stemmers

1 like

In mijn omgeving zijn een paar mensen heel erg pro-signal en twee groepen zijn uiteindelijk overgestapt, maar verder lijkt het niet echt van de grond te komen.

2 likes

Ja, ik gebruik bijna alleen nog maar Signal. Ging vrijwel vanzelf, heb niemand moeten overhalen ofzo. Nu vergeet ik Whatsapp wel eens!

1 like

Geloof jij dat mensen zich gaan houden aan een vuurwerkverbod?

• Tuurlijk
  • De meeste mensen wel
  • Sommige mensen misschien
  • Echt niet

0 stemmers

2 likes

Hoe werkte dat? Ik heb ook last van zweethanden namelijk. Maar ze zijn ook weer heel zacht waardoor ik twijfel of ik er iets aan ga laten doen.

1 like

Hier wordt het het hele jaar door verkocht en het is nu al tering druk in het dorp, als je ziet hoeveel mensen kopen denk ik echt joeeee welk verbod :no_mouth:

3 likes

Dit is echt zoiets wat nog tien jaar gaat duren denk ik, maar wel langzaam uitdooft (no pun intended)
@Spaarlamp verbod is ook nog niet ingegaan toch? Of wel verkoopverbod al?

4 likes

Ja verkoopverbod (en vervoer ook dacht ik) wel toch t/m zoveel december? In België mag het het hele jaar door.

3 likes

Ohhhh ja tuurlijk, ben echt zo weinig met vuurwerk bezig dat ik even was vergeten dat je het maar een paar dagen mag kopen uberhaupt.

2 likes

Waar is hier? In een Nederlandse stad?
In dat geval is dat ook logisch dat wordt niet gehandhaaft omdat dat veel te lastig is omdat er nog geen landelijk verbod geldt en het ook overal nog verkocht wordt. Hopelijk wordt het een tikje beter maar fantastisch zal dat landelijke verbod ook niet meteen werken lijkt me

3 likes

Maar huh zweet en zachte handen heeft toch niks met elkaar te maken?

2 likes

Ja hier in de stad zou het vorig jaar al verboden zijn maar dat kregen ze niet rond (ofzo) en nu wordt dat aangekondigd alsof die gekkies die nu al knallen dan ook zeggen Oh nee in dat geval ga ik niks meer afsteken :no_mouth:

1 like
Ben jij al Sophie Straat - Vrijheid Gelijkheid Zusterschap aan het streamen?
  • Ja :notes:
  • Nog niet
  • Nee tegen AZC

0 stemmers

(Actie om een feministisch nummer dat domme AI nr uit de top 50 te verstoten)

4 likes

Luister hem nu wel door je bericht!

3 likes

Maar dat nummer staat gewoon op 2 nu?? Wat een idiote mensen zijn er toch.

1 like