Ik moest 900 meter en nog werd ik gebracht als het regende ![]()
Als je de hele dag hebt kan je tussendoor gewoon lekker ergens een uur op een terras gaan zitten ofzo. Wat dat betreft is het prima te doen idd en hoef je ook geen bijzondere conditie ofzo te hebben.
Maar bij mij waren m’n voeten ook het probleem.
Ik ging het Pieterpad lopen en na de eerste etappe (20km) moest ik zelfs al staken en opgehaald worden door mijn vriend
Kon echt bijna niet meer lopen omdat ik ongetraind een heel eind met rugzak op door een zandweg had moeten ploegen. Paar spieren compleet overbelast… Daarna ben ik mijn eigen etappes gaan maken van 12-16 km per dag en dan kon ik wel meerdere dagen achtereen lopen. Dit was met bepakking, dus ik denk dat ik zonder de 20 km wel gered had. Maar als je net wat anders gebouwd bent geloof ik best dat dat al problemen kan geven idd @Jumpsuit
Je bent echt gestoord als je 1 vd 2 vrijwillit doet.
Bijna Niemand wandelt 6,6 km per uur. Het is eerder 4uur.
Maar dat nog liever dan fietsen.
Heb laatst meegedaan aan een halve wandelmarathon (was inclusief lopen van en naar de parkeerplaats zo’n 23,5 km) en moest er twee dagen van bijkomen ![]()
![]()
![]()
Ik zie nu al zo tegen die fucking avond vierdaagse op. Wat een ellende lijkt me dat zeg. Kan ik niet meerijden? Als een soort ploegleider auto hahaha
Of je blijft gewoon thuis of mensen aanmoedigen vanaf de zijlijn haha.
Ik loop (expres) veel per dag, zo een 11 kilometer denk ik (15k stappen) en vind dat prima te doen, maar een avondvierdaagse zie ik mezelf minder snel doen. Vind dat echt wel knap.
Ik bedoel de avond vierdaagse voor kinderen he haha. Voor volwassenen lijkt me helemaal de HEL en begrijp daar de lol ook niet van
Maar ik denk dat veel mensen hier dan ook gezegend zijn met goede voeten. Mn benen zijn wel oke, maarja als mn voeten niet meewerken heeft het geen kans van slagen. Hey maar ieder zn ding!
Daarover gesproken vorig jaar ben ik een paar dagen naar zurich geweest rond kerst en dat wandelen
Echt veel te duur. Het slaat nergens meer op. Ik stelde voor om naar Edinburgh te gaan (voor een paar dagen maar dus) in de kerstvakantie. Mn vriend wil weer zurich en probeert me te overtuigen.
- 4 dagen zurich
- 4 dagen edinbruh? Gh
0 stemmers
sorry maar er zijn toch echt 0 redenen om zurich te verkiezen boven edinburgh??? sluit de poll edinburgh wint x
Ja ik ben nog nooit in edin nogwat geweest! Mn vriend is zo kortzichtig dat hij denkt dat het een of andere rare stad is. Hij heeft zo’n bepaald idee erover. Maar ik ook, en het lijkt me juist heel leuk. Vraag me wel af of daar voor 4 dagen vermaak is zegmaar.
Ik heb de poll gesloten. Het wordt nu edinburgh of dublin. Dat laatate ben ik al geweest en nouja heb ik weinig mee maargoed. Een luxeprobleem.
100% voor Edinburgh gaan! Dublin is ook leuk, maar wint het voor mij echt niet van Edinburgh.
Ik ben net terug van een (week) stedentrip en daar liepen we - zag ik achteraf - rond de 20.000 stappen per dag (iets van 15km), ondanks ook veel het ov en dat ging ongemerkt echt prima. Wel moe in de benen/voeten na paar dagen.
Toevoeging; ben zwanger.
non-issue dit, Edinburgh❤️
Ik weet eigenlijk niet wat ik erger vind haha. Sterkte.
Het werkte voor mij heel goed, was niet 100% over maar vergeleken met hoe het ervoor was echt veel beter. Ik doe het meestal aan het begin van de zomer en tegen de tijd dat het uitgewerkt is, is het herfst.
Heb jij wel eens vliegtickets/een vakantie geboekt terwijl je verlof nog niet was goedgekeurd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik twijfel zo hard, wil het liefst gewoon direct boeken omdat tickets waarschijnlijk nu nog goedkoop zijn maar wil natuurlijk ook niet het risico lopen dat het afgekeurd wordt. ![]()
Speelt wel mee dat mijn verlof eigenlijk niet mag worden afgekeurd. Kan alleen als daar serieuze redenen voor zijn en die zijn er nooit.
ja altijd, hoef geen verlof te vragen voor alles onder 4 weken. heerlijk.
Ja same, ik was meestal nog wel redelijk op tijd maar echt het aantal keer dat mijn collega’s/bazen echt zo waren van “oh ja trouwens ik ben er vanaf morgen 3 weken niet” is echt niet bij te houden haha