Best regelmatig gedacht dat het me wel eens lekker lijkt om net zoals een kleuter gewoon midden op straat te gaan staan schreeuwen. Maar weet niet of het me in groepsverband nou zo aantrekt.
Maar waarom gaan deze mensen geen woorden schreeuwen naar de idioten waar ze boos op zijn. Doe gewoon lekker mee met een demo of ga ICE op de nek zitten ofzo, genoeg plekken waar je iets functioneler je woede kwijt kan toch.
Zeker waar, had ik eigenlijk nog niet zo bij stilgestaan. Heb het zelf altijd met name rondom persoonlijke frustraties dat ik denk: zin om eens lekker te gillen. Maar specifiek voor dit doeleinde is inderdaad wel wat beters te verzinnen.
Douche jij standaard âs ochtends EN âs avonds?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij geblokt door een influencer op social media?
- Ja door eentje
- Ja door meerdere
- Nee
0 stemmers
Als jij influencer was zou jij dan snel mensen blokkeren?
- Nee I donât care zij zijn toch mân inkomsten
- Ja aan de lopende band als ze bijv al een lelijke profielfoto hebben ofzo
- Ja maar alleen als ze echt kut doen
0 stemmers
Ben jij een gangmaker
- Ja
- Nee
0 stemmers
De huismuts omdat ik een comment likete van een forummer
Door Mascha omdat ik een kritische comment geliket had
Ik heb dit vaker gepost maar ik hou echt van de geur en het geluid omdat het zo nostalgisch is. Maar verder wel eens hoor.
Door Mascha, cynthia en michelle bollen lol die laatste heb ik niet eens 1 comment geschreven. Mascha en Cynthia tijdens egf tijden waarbij duidelijk was wie er in het beutytopic postte en wie dan op insta iets schreef en elkaars comment liken
Dit vind ik iets te glimmend, maar over het algemeen hou ik wel van glowy. Mensen van mijn leeftijd (tegen de 40) zijn vaak blijven hangen in compleet matteren met poeder en nog lekker wat matte bronzer en matte blush erover. Dat vind ik echt 10 keer lelijker.
ik ben make up (en skincare) pas leuk gaan vinden toen de wereld zich rond 2018 eindelijkkk uit de 2010âs grijzige matte bepoederde doodse gezichten zonder blush met metaal/chrome holografische highlighter, matte nude lippen, strakke cutcreases en technische ooglooks wurggreep bevrijdde
ik ben echt een dewy y2k r&b babyyyy met rode of roze blushy appelwangen en een liter lipgloss at heart. in de zomer bronzer en gouden highlighter ![]()
met mn hooded downturned ogen kan ik ook weinig op mijn oogleden dus toen er wegbewogen werd van die technische ooglooks heb ik een tijdje random kleuren, stippen en lijnen en weet ik het wat allemaal rond mn ogen en op mn gezicht gedaan en het was zooo leuk om ook eens creatief te zijn met make up ![]()
ben ook kledingtrends pas weer interessant gaan vinden om een beetje mee te experimenteren rond die tijd⊠geen skinnyâs, office core, en saaie kleurenpaletten meer ![]()
Oooh ik wilde dat ik me hier ook comfortabel bij voelde. Ik heb mooie schmink voor mijn kind en speel dan soms ook met gekleurde stippen etc rond mân ogen. Staat zo leuk! Maar ik durf daar niet mee over straat want ik ben verder een basic bitch die in een uit de kluiten gegroeid dorp woont hahaha dus dat voelt dan als zoân harde clash met de rest van mij en mân omgeving.
Door Michelle Bollen, heb ooit een keer haar pagina bekeken en dat was blijkbaar al genoeg ![]()
Lelijke profielfoto dus
Geen haha, ik gebruik insta alleen om wat influencers te volgen.
Zo heerlijk om geen insta te hebben. Zonder het forum wist ik van de helft van de âinfluencersâ niet eens het bestaan.
Weet jij wie michelle bollen is?
- Nee en dat wil ik graag zo houden
- Ja door het forum
- Ja door instagram
- Anders:
0 stemmers
jouw leven jouw ogen
het is maar make up en als jij er blij van wordt, lekker belangrijk wat mensen misschien wel of niet vinden, zonde van je leven om je daar zo druk om te maken dat je er dingen voor laat. en uiteindelijk wennen mensen er ook wel aan
Dit is echt prachtig! Zou dit ook zo nemen.
Op HBO max staat nu een docu over linda roos en jessica. (Ja die meidengroep van gtst). Het is echt zo goor hoe die meiden werden geseksualiseerd. Ik ben te jong om echt het te herinneren en ik denk de meeste hier maar bah. Het nummer ademnood ken ik wel iig. Wat treurig en vies. Zie al helemaal van die vieze mannen op ze geilen ![]()
Ken jij het nummer ademnood nog van linda roos en jessica?
- Ja
- Nee
- Ik weet niet eens wie ze zijn
0 stemmers
Het blijkt dat janine (caroline) heeft geweigerd omdat ze de tekst gewoon niet vond kunnen.
Ik heb ze zelfs live gezien in een discotheek (omg) in de jaren 90
Dat had ik verdrongen geloof ik