Stel je persoonlijke vraag #56

Als kind was de avond van oud en nieuw echt de meestttttt magische avond van het jaar haha

Lekker met vrienden in het donker buiten rondlopen, tasje vuurwerk, lontje, de geur, de mist

Snap volledig dat het afschaft wordt ivm veiligheid maar ben ook heel blij dat ik die avonden heb mogen meemaken hahaha

19 likes

Dat vind ik wel echt lekker ja, zeker als je dan op nieuwjaarsdag een wandeling maakt (ja I’m this old dat ik redelijk vroeg wakker ben en geen kater heb) dan ruikt het ook altijd zo lekker.

3 likes

Vind jij dit mooi? Op de foto’s zie je niet helemaal hoe intens het is

(Uit de ELLE podcast, echt irritainment van heel domme mensen)

• Ja mooi!
  • Nee ik snap echt niks van dat geglim
  • Ze zien eruit alsof ze een douche nodig hebben

0 stemmers

Moet ik wel bij zeggen dat ik veel en heftige make up bijna altijd heel mooi vind staan. Zie vaak op tiktok bride’s make up en dan willen ze naturel (krijgen ze natuurlijk ook) en dan denk ik WAAROM?? Is mijn elke dag makeup hahaha
(Ff screenshot gemaakt want met een link delen zijn mn naam en toenaam zichtbaar volgens mij)
Zoals dit:

1 like

Ik vind het heel erg 2008

8 likes

Noem je mij nou oud

1 like

Meer mezelf denk ik, als in die look was populair toen ik 15 was.

1 like

Ohhh ja zo saaaaaaaai dit voor een bruiloft. Als ik ooit groots zou gaan trouwen dan zou ik echt voor een 2016 make-up gaan hoor :heart_eyes:

3 likes

Maar echt!!! Lijkt me zo enig!!! Net als bruidsmeisjes die naturel willen. Lieffie als ik als bruidsmeisje met laat opmaken ga ik full glam ook.

Net als kerst of een leuk feestje. Zou leuk om mezelf dan op te maken met glitters etc

3 likes

Een schreeuw-club om je frustraties over de politiek samen te uiten Meeschreeuwen met de schreeuwclub voor gefrustreerde Amerikanen

• Ja ik snap dat dit een ontlading kan zijn
  • What in the white people hell

0 stemmers

Best regelmatig gedacht dat het me wel eens lekker lijkt om net zoals een kleuter gewoon midden op straat te gaan staan schreeuwen. Maar weet niet of het me in groepsverband nou zo aantrekt.

8 likes

Maar waarom gaan deze mensen geen woorden schreeuwen naar de idioten waar ze boos op zijn. Doe gewoon lekker mee met een demo of ga ICE op de nek zitten ofzo, genoeg plekken waar je iets functioneler je woede kwijt kan toch.

8 likes

Zeker waar, had ik eigenlijk nog niet zo bij stilgestaan. Heb het zelf altijd met name rondom persoonlijke frustraties dat ik denk: zin om eens lekker te gillen. Maar specifiek voor dit doeleinde is inderdaad wel wat beters te verzinnen.

2 likes

Douche jij standaard ‘s ochtends EN ‘s avonds?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ben jij geblokt door een influencer op social media?

• Ja door eentje
  • Ja door meerdere
  • Nee

0 stemmers

Als jij influencer was zou jij dan snel mensen blokkeren?

• Nee I don’t care zij zijn toch m’n inkomsten
  • Ja aan de lopende band als ze bijv al een lelijke profielfoto hebben ofzo
  • Ja maar alleen als ze echt kut doen

0 stemmers

Ben jij een gangmaker

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

De huismuts omdat ik een comment likete van een forummer

6 likes

Door Mascha omdat ik een kritische comment geliket had

3 likes

Ik heb dit vaker gepost maar ik hou echt van de geur en het geluid omdat het zo nostalgisch is. Maar verder wel eens hoor.

3 likes

Door Mascha, cynthia en michelle bollen lol die laatste heb ik niet eens 1 comment geschreven. Mascha en Cynthia tijdens egf tijden waarbij duidelijk was wie er in het beutytopic postte en wie dan op insta iets schreef en elkaars comment liken

2 likes

Dit vind ik iets te glimmend, maar over het algemeen hou ik wel van glowy. Mensen van mijn leeftijd (tegen de 40) zijn vaak blijven hangen in compleet matteren met poeder en nog lekker wat matte bronzer en matte blush erover. Dat vind ik echt 10 keer lelijker.

7 likes