Stel je persoonlijke vraag #56

Nee helaas, ik heb een open trap en zou wel graag die opbergruimte hebben eigenijk.

2 likes

Regionieuws Fun fact: de Barneveldse Krant is een betaald dag(!!!)blad met duizenden abonnees.

2 likes

Nee dit is wel gewoon echt waar :smiling_face_with_tear:

2 likes

Dat doen de kinderen nu nog steeds :joy: Maar ze schrijven alleen met vulpen tijdens het vak schrijven of iets extra mooi schrijven, niet tijdens de andere vakken. Zal wel per school verschillen.

3 likes

Dezelfde stokoude reporter die na al die jaren nog steeds niet getraind genoeg is om pas te praten zodra je de microfoon voor je mond hebt en dat je die microfoon daar ook moet houden tot je bent uitgepraat.

Ze zijn wel heel actief en ik weet alle essentiële bullshit dankzij hen, maar de vorm is om te janken.

2 likes

Ja dure vulpen gehad van mn vader bij mn afstuderen, maar ik ben linkshandig :clown_face: nog geprobeerd of ik met een andere pengreep oid een vlekkenboel kon voorkomen maar werkt echt voor geen meter. Krijg het niet over mn hart om weg te doen dus hij ligt ergens in een la te vergaan.

2 likes

vroeger niet maar tegenwoordig wel, de laatste twee jaar ofzo lijkt de veiligheid echt afgenomen. ik woon vlakbij rotterdam maar vanwege onregelmatige werktijden ben ik er ook vaak 's avonds. en het valt me op dat je standaard wel wordt gecatcalld of lastiggevallen eigenlijk. overdag al wel en als het donker is nog meer. altijd wel minimaal 3x ofzo.

2 likes

Dit herken ik wel! Ik heb nu dealers in m’n straat en verslaafden die crack staan te roken als ik m’n vuilnis wegbreng, dat was een paar jaar geleden echt niet zo. Ze herkennen me dus zijn wel aardig, dat dan wel haha maar het draagt natuurlijk niet bij aan de veiligheid op sstraat.

1 like

Stap jij nog voor een weekend weg het vliegtuig in?

• Ja
  • Twijfel
  • Nee

0 stemmers

Nee, maar überhaupt nooit gedaan.

Ben jij weleens een weekend weggeweest met het vliegtuig?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Gebruik jij als volwassene nog steeds de term “beste vriend(in)”?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Twijfel als in: zou ik in de toekomst niet (meer) doen maar afgelopen zomer nog wel gedaan voor een concert dus voelt een beetje hypocriet om dan nee te stemmen :grimacing:

1 like

Ja en die kast is 1 grote bende. Pleur alles erin hahaha

2 likes

Ik zou iedereen interrail kunnen aanraden, vind dat zooo fijn. Vaak goedkoper en je hebt veel vrijheid met treinen kiezen, je zit er dan niet per se aan 1 bepaalde trein vast. Ideaal

2 likes

Mijn meest schandalige vliegtrip in de eerste dagen van Ryanair was van Weeze naar Berlijn met het vliegtuig voor €2 :sob:

3 likes

Op familiebezoek naar Denemarken of Berlijn. Vaak gelinkt aan een event op zaterdagavond en dan vind ik 10 a 12 uur rijden te lang. Blijven we 3 nachten of meer dan gaan we met de auto

1 like

ik wilde vragen; is rotterdam echt zo erg? want ja ik maak wel vaker rare dingen mee en er zijn een hoop engerds
maar toen dacht ik; over utrecht kan ik me al meerdere veelplegers qua verkrachting en fietstrekkers herinneren

4 likes

Dan kan ik je een deur met melkglas adviseren

6 likes

Heb er geen, maar wel veel verkocht. Je voelt echt verschil, en ook tussen een dure Waterman en Sheaffer( moest even kijken hoe je het merk ook alweer schrijft).

1 like

Ik ging het opzoeken maar A/Rdam en Eindhoven hebben de meeste zware criminaliteit per 1000 inwoners, inclusief zedenmisdrijven, dan een hoop (bijna-)Limburgse Paupersteden en dan DH en U.

Dus het is statistisch gezien gewoon wel veiliger, en de Utrechtse serieverkrachter was echt 30 jaar geleden actief.

1 like