Stel je persoonlijke vraag #56

Gebruik jij als volwassene nog steeds de term “beste vriend(in)”?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Twijfel als in: zou ik in de toekomst niet (meer) doen maar afgelopen zomer nog wel gedaan voor een concert dus voelt een beetje hypocriet om dan nee te stemmen :grimacing:

1 like

Ja en die kast is 1 grote bende. Pleur alles erin hahaha

2 likes

Ik zou iedereen interrail kunnen aanraden, vind dat zooo fijn. Vaak goedkoper en je hebt veel vrijheid met treinen kiezen, je zit er dan niet per se aan 1 bepaalde trein vast. Ideaal

2 likes

Mijn meest schandalige vliegtrip in de eerste dagen van Ryanair was van Weeze naar Berlijn met het vliegtuig voor €2 :sob:

3 likes

Op familiebezoek naar Denemarken of Berlijn. Vaak gelinkt aan een event op zaterdagavond en dan vind ik 10 a 12 uur rijden te lang. Blijven we 3 nachten of meer dan gaan we met de auto

1 like

ik wilde vragen; is rotterdam echt zo erg? want ja ik maak wel vaker rare dingen mee en er zijn een hoop engerds
maar toen dacht ik; over utrecht kan ik me al meerdere veelplegers qua verkrachting en fietstrekkers herinneren

4 likes

Dan kan ik je een deur met melkglas adviseren

6 likes

Heb er geen, maar wel veel verkocht. Je voelt echt verschil, en ook tussen een dure Waterman en Sheaffer( moest even kijken hoe je het merk ook alweer schrijft).

1 like

Ik ging het opzoeken maar A/Rdam en Eindhoven hebben de meeste zware criminaliteit per 1000 inwoners, inclusief zedenmisdrijven, dan een hoop (bijna-)Limburgse Paupersteden en dan DH en U.

Dus het is statistisch gezien gewoon wel veiliger, en de Utrechtse serieverkrachter was echt 30 jaar geleden actief.

1 like

Wat kut :rage: In welke wijk gebeurt dit? Mijn tante van 70+ merkt het ook achteruitgaan, zij is laatst zelfs in haar gezicht gespuugd en geduwd door verschillende daders. Zij woont in Kralingen, dat was prima maar er lopen nu enge types (mogelijk komen ze vanuit het centrum).

1 like

Heb tijdens mijn middelbareschooltijd in een kantoorboekhandel gewerkt; daar was ik ook altijd onder de indruk van de Parker en Waterman vulpennen. Als ik jouw voorbeelden zo zie, vallen die alsnog onder de goedkope kategorie. :stuck_out_tongue:

Edit: ik bedoel dus dat die waterman en Parker pennen onder de goedkope Kategorie vallen.

2 likes

vooral in het centrum idd! wat naar, echt bizar dat mensen dat doen??

Je vriend gaat op bezoek bij een vriendin en wil bij haar blijven slapen omdat hij met het OV lang onderweg is en graag een paar drankjes wil drinken en dan niet met de auto terug kan

• Prima veel plezier!
  • Ik ben niet echt enthousiast maar oke
  • Ik vind het niks en laat hem dat weten, maar verbied hem niks
  • Gaat niet gebeuren

0 stemmers

Ik heb twee Edisons en die schrijven echt heerlijk. Maar het materiaal en het formaat van je nib doet ook heel veel. Waren allebei 250-300 euro volgens mij.

Eentje mezelf cadeau gegeven bij een academische mijlpaal en de andere gekregen.

Ligt er wel heel erg aan wie het is. Maar in principe veel plezier. Als het iemand is waar ik geen goed gevoel bij heb zou ik er meer moeite mee hebben en misschien wel vetoën.

De enige waar mijn vriend weleens blijft slapen (meer bleef, tegenwoordig niet meer nu we allemaal wat gesetteld zijn) is een vriendin die hij al vanaf zijn 8e kent en die twee vertrouw is voor de volle 100%. In hun studententijd logeerden ze weleens bijelkaar, echt np voor mij.

Een vent kan overal met iemand van bil gaan ik heb niet de indruk dat een specifieke situatie verbieden nou echt zou helpen als hij dat wil

21 likes

Ja maar alleen dat number dat op tiktok voorbij kwam als meme

4 likes

yugh is zij dat

waarom wordt er over haar gepraat alsof ze een muzikaal genie is :cry:

1 like

Hebben jullie allemaal Lush Life gemist in zomer 2015 haha

28 likes