Stel je persoonlijke vraag #56

Wat kut :rage: In welke wijk gebeurt dit? Mijn tante van 70+ merkt het ook achteruitgaan, zij is laatst zelfs in haar gezicht gespuugd en geduwd door verschillende daders. Zij woont in Kralingen, dat was prima maar er lopen nu enge types (mogelijk komen ze vanuit het centrum).

1 like

Heb tijdens mijn middelbareschooltijd in een kantoorboekhandel gewerkt; daar was ik ook altijd onder de indruk van de Parker en Waterman vulpennen. Als ik jouw voorbeelden zo zie, vallen die alsnog onder de goedkope kategorie. :stuck_out_tongue:

Edit: ik bedoel dus dat die waterman en Parker pennen onder de goedkope Kategorie vallen.

2 likes

vooral in het centrum idd! wat naar, echt bizar dat mensen dat doen??

Je vriend gaat op bezoek bij een vriendin en wil bij haar blijven slapen omdat hij met het OV lang onderweg is en graag een paar drankjes wil drinken en dan niet met de auto terug kan

• Prima veel plezier!
  • Ik ben niet echt enthousiast maar oke
  • Ik vind het niks en laat hem dat weten, maar verbied hem niks
  • Gaat niet gebeuren

0 stemmers

Ik heb twee Edisons en die schrijven echt heerlijk. Maar het materiaal en het formaat van je nib doet ook heel veel. Waren allebei 250-300 euro volgens mij.

Eentje mezelf cadeau gegeven bij een academische mijlpaal en de andere gekregen.

Ligt er wel heel erg aan wie het is. Maar in principe veel plezier. Als het iemand is waar ik geen goed gevoel bij heb zou ik er meer moeite mee hebben en misschien wel vetoën.

De enige waar mijn vriend weleens blijft slapen (meer bleef, tegenwoordig niet meer nu we allemaal wat gesetteld zijn) is een vriendin die hij al vanaf zijn 8e kent en die twee vertrouw is voor de volle 100%. In hun studententijd logeerden ze weleens bijelkaar, echt np voor mij.

Een vent kan overal met iemand van bil gaan ik heb niet de indruk dat een specifieke situatie verbieden nou echt zou helpen als hij dat wil

21 likes

Ja maar alleen dat number dat op tiktok voorbij kwam als meme

4 likes

yugh is zij dat

waarom wordt er over haar gepraat alsof ze een muzikaal genie is :cry:

1 like

Hebben jullie allemaal Lush Life gemist in zomer 2015 haha

28 likes

Ik zie haar dus zo vaak op tiktok terwijl ik nul interesse heb en ik ook niet geloof dat die video’s zo viral gaan dat ik het daarom zie. Stop trying to make zara happen

1 like

Die van bijna 10k valt onder de goedkope categorie!? 🫠

1 like

Ik bedoelde dus dat die waterman en Parker pennen onder de goedkope Kategorie vallen.

Beetje verkeerd geformuleerd. 🫠

Door Serena door een comment wss? Maar ik ben echt geen hater op het internet dus nog steeds een raadsel. Mss iets te kritisch of iets geliked waar ik het mee eens was.

1 like

Ik wist nu pas dat dit een gtst groepje was? Maar ben mss te jong hiervoor (30).

1 like

Die muziek van Zara Larsson vind ik echt zo generiek klinken, lijkt wel op AI muziek.

2 likes

Ik weet het niet, mn nichtje van 28 kent het wel. En het ligt er ook natuurlijk aan of je vroeger al gtst mocht kijken. Linda kwam weer terug in de soap, volgens mij katja ook?
Ik kijk het al jaren niet meer.

Kijk jij gtst?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik kijk op Videoland wel eens de classics terug (nu seizoen 16) heb gtst wel iedere avond aanstaan, maar kijk niet echt.

1 like

Ik heb laatst de jubileumaflevering en die daarna gekeken, toen was ik er wel weer klaar mee

4 likes

Ik heb sinds mijn 11e ofzo alles gezien. Het is slechte tv, maar met liefde mijn 20 minuten even zorgeloze bestaan per dag.

Ik heb dit voor een ex ook verborgen gehouden omdat ik me er ergens een beetje voor schaamde. Tegenwoordig own ik het maar gewoon.

20 likes