Ik zie haar dus zo vaak op tiktok terwijl ik nul interesse heb en ik ook niet geloof dat die video’s zo viral gaan dat ik het daarom zie. Stop trying to make zara happen
Die van bijna 10k valt onder de goedkope categorie!? 🫠
Ik bedoelde dus dat die waterman en Parker pennen onder de goedkope Kategorie vallen.
Beetje verkeerd geformuleerd. 🫠
Door Serena door een comment wss? Maar ik ben echt geen hater op het internet dus nog steeds een raadsel. Mss iets te kritisch of iets geliked waar ik het mee eens was.
Ik wist nu pas dat dit een gtst groepje was? Maar ben mss te jong hiervoor (30).
Die muziek van Zara Larsson vind ik echt zo generiek klinken, lijkt wel op AI muziek.
Ik weet het niet, mn nichtje van 28 kent het wel. En het ligt er ook natuurlijk aan of je vroeger al gtst mocht kijken. Linda kwam weer terug in de soap, volgens mij katja ook?
Ik kijk het al jaren niet meer.
Kijk jij gtst?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kijk op Videoland wel eens de classics terug (nu seizoen 16) heb gtst wel iedere avond aanstaan, maar kijk niet echt.
Ik heb laatst de jubileumaflevering en die daarna gekeken, toen was ik er wel weer klaar mee
Ik heb sinds mijn 11e ofzo alles gezien. Het is slechte tv, maar met liefde mijn 20 minuten even zorgeloze bestaan per dag.
Ik heb dit voor een ex ook verborgen gehouden omdat ik me er ergens een beetje voor schaamde. Tegenwoordig own ik het maar gewoon.
De cliffhanger vond ik altijd leuk maar voor gtst moest ik wel naar bed meestal dus dan namen we het op ![]()
Het is toch echt hilarisch bijvoorbeeld wat ludo en janine allemaal hebben meegemaakt i cant ![]()
Ook leuk dat ze in real life een koppel zijn, vind ze ook echt knap samen.
Ludo en Janine:
- Wie zijn dat
- Oh wow zij passen precies bij elkaar
0 stemmers
Ahh van alle forummers had ik het bij jou het minste verwacht, maar ik vind dit echt grappig om te lezen.
Ik heb het wel best lang gekeken, het was echt het hoogtepunt van mijn jeugd toen mijn bedtijd van 8 uur naar half 9 verschoof want toen kon ik het eindelijk ook kijken.
In m’n zwangerschapsverlof mee begonnen en als ik me nu verveel kijk ik het weer. Het is wel echt zo’n serie die je 10 jaar niet kijkt en na 1 aflevering weet je weer precies wat er speelt.
Viel vorige week toen ik ziek was ff midden in GTST en dacht echt ja leuk maar snapte niks van die … driehoeksverhouding (???) van Nola (denk ik dat ze heet??) maar dan is het niet echt een driehoeksverhouding maar heeft zij eigenlijk gewoon twee vriendjes die elkaar afwisselen ofzo en ook ruzie maken wie wanneer mag??? Weet niet of ik teveel koorts had om het te begrijpen of context miste of gewoon te oud en niet meer woke genoeg ben maar snapte er echt geen hol van
Nola is echt mijn bec
Heb je ATWT gekeken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je the bold gekeken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik keek tijdens de middelbare school en daarna studententijd weleens gtst maar vooral ATWT, wat een heerlijk drama was daar altijd. Echt zo over de top, vooral dat Barbara uit het raam sprong bij haar rechtszaak
Heb je The days of our lives gekeken?
- Ja
- Nee
- Nooit van gehoord
0 stemmers
Omg! Mijn zus keek altijd atwt samen met een vriendin. Ik begreep er geen reet van tbh. Dus ik zat er miss. Voor 2 minuten bij.
Nog erger is, mn moeder keek the bold and the beautifull. Mn vader moest dat elke dag opnemen zodat mijn moeder het kon terugkijken. Maar als je dan keek was het elke dag hetzelfde gezeur tussen brooke and ridge. Wij noemden het voor de grap broek en rits.
The bold and the beautifull?
- Ken ik niet
- Keek ik
- Wat is dat?
0 stemmers
Hallo, jullie vergeten de Young and the restless. Dat keken alle vrouwen uit mijn familie en in België was dit net voor de middag op tv en dan gingen mijn moeder en co samen met de rusthuisbewoners in de kamers kijken.
Keek ![]()