Stel je persoonlijke vraag #56

De cliffhanger vond ik altijd leuk maar voor gtst moest ik wel naar bed meestal dus dan namen we het op :joy:
Het is toch echt hilarisch bijvoorbeeld wat ludo en janine allemaal hebben meegemaakt i cant :joy:

Ook leuk dat ze in real life een koppel zijn, vind ze ook echt knap samen.

Ludo en Janine:

• Wie zijn dat
  • Oh wow zij passen precies bij elkaar

0 stemmers

1 like

Ahh van alle forummers had ik het bij jou het minste verwacht, maar ik vind dit echt grappig om te lezen.

Ik heb het wel best lang gekeken, het was echt het hoogtepunt van mijn jeugd toen mijn bedtijd van 8 uur naar half 9 verschoof want toen kon ik het eindelijk ook kijken.

8 likes

In m’n zwangerschapsverlof mee begonnen en als ik me nu verveel kijk ik het weer. Het is wel echt zo’n serie die je 10 jaar niet kijkt en na 1 aflevering weet je weer precies wat er speelt.

1 like

Viel vorige week toen ik ziek was ff midden in GTST en dacht echt ja leuk maar snapte niks van die … driehoeksverhouding (???) van Nola (denk ik dat ze heet??) maar dan is het niet echt een driehoeksverhouding maar heeft zij eigenlijk gewoon twee vriendjes die elkaar afwisselen ofzo en ook ruzie maken wie wanneer mag??? Weet niet of ik teveel koorts had om het te begrijpen of context miste of gewoon te oud en niet meer woke genoeg ben maar snapte er echt geen hol van

3 likes

Nola is echt mijn bec

1 like

Heb je ATWT gekeken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je the bold gekeken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik keek tijdens de middelbare school en daarna studententijd weleens gtst maar vooral ATWT, wat een heerlijk drama was daar altijd. Echt zo over de top, vooral dat Barbara uit het raam sprong bij haar rechtszaak

7 likes

Heb je The days of our lives gekeken?

• Ja
  • Nee
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

2 likes

Omg! Mijn zus keek altijd atwt samen met een vriendin. Ik begreep er geen reet van tbh. Dus ik zat er miss. Voor 2 minuten bij.

Nog erger is, mn moeder keek the bold and the beautifull. Mn vader moest dat elke dag opnemen zodat mijn moeder het kon terugkijken. Maar als je dan keek was het elke dag hetzelfde gezeur tussen brooke and ridge. Wij noemden het voor de grap broek en rits.

The bold and the beautifull?

• Ken ik niet
  • Keek ik
  • Wat is dat?

0 stemmers

Hallo, jullie vergeten de Young and the restless. Dat keken alle vrouwen uit mijn familie en in België was dit net voor de middag op tv en dan gingen mijn moeder en co samen met de rusthuisbewoners in de kamers kijken.

6 likes

Keek :roll_eyes:

Ook nog mensen die Goudkust hebben gekeken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En weer vorig jaar ofzo toen het op Videoland kwam
Allemaal van die puppy’s haha en zoooo slecht maar ik snap wel waarom ik het toen leuk vond

2 likes

En natuurlijk Onderweg naar morgen, maar ik weet echt bij god niet meer waar dat nou over ging

10 likes

Echt zelf kijken deed ik niet maar mijn moeder keek het en dan keek ik mee als kind. Ik zou ook geen enkele verhaallijn kunnen vertellen hahahaha

1 like

Ze waren altijd in het ziekenhuis of in een café.

6 likes

Met Renée en haar gebroken been die opgesloten lag in de kelder van het ziekenhuis.

1 like

Een soort Marlotte avant la lettre

11 likes

Heb jij ooit een Etsy Witch ingeschakeld?

• Ja, het werkte!
  • Ja, het werkte niet :sob:
  • Wil ik nog doen
  • Nee

0 stemmers

Ken ik dit alleen uit Friends of lijkt het op iets uit Friends? Waar Joey in speelde?

Mijn lieve lieve oma keek altijd the Bold en als ik dat muziekje hoor voel ik me weer precies 8 jaar en bij mijn opa en oma thuis 🥹

1 like

Haha en Ross die dan zegt
It’s just Days of our lives, there’s no ‘the’

Maar dat was een bestaande soap en die stukken in Friends waren alleen in Friends te zien

4 likes