Viel vorige week toen ik ziek was ff midden in GTST en dacht echt ja leuk maar snapte niks van die … driehoeksverhouding (???) van Nola (denk ik dat ze heet??) maar dan is het niet echt een driehoeksverhouding maar heeft zij eigenlijk gewoon twee vriendjes die elkaar afwisselen ofzo en ook ruzie maken wie wanneer mag??? Weet niet of ik teveel koorts had om het te begrijpen of context miste of gewoon te oud en niet meer woke genoeg ben maar snapte er echt geen hol van
Nola is echt mijn bec
Heb je ATWT gekeken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je the bold gekeken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik keek tijdens de middelbare school en daarna studententijd weleens gtst maar vooral ATWT, wat een heerlijk drama was daar altijd. Echt zo over de top, vooral dat Barbara uit het raam sprong bij haar rechtszaak
Heb je The days of our lives gekeken?
- Ja
- Nee
- Nooit van gehoord
0 stemmers
Omg! Mijn zus keek altijd atwt samen met een vriendin. Ik begreep er geen reet van tbh. Dus ik zat er miss. Voor 2 minuten bij.
Nog erger is, mn moeder keek the bold and the beautifull. Mn vader moest dat elke dag opnemen zodat mijn moeder het kon terugkijken. Maar als je dan keek was het elke dag hetzelfde gezeur tussen brooke and ridge. Wij noemden het voor de grap broek en rits.
The bold and the beautifull?
- Ken ik niet
- Keek ik
- Wat is dat?
0 stemmers
Hallo, jullie vergeten de Young and the restless. Dat keken alle vrouwen uit mijn familie en in België was dit net voor de middag op tv en dan gingen mijn moeder en co samen met de rusthuisbewoners in de kamers kijken.
Keek ![]()
Ook nog mensen die Goudkust hebben gekeken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En weer vorig jaar ofzo toen het op Videoland kwam
Allemaal van die puppy’s haha en zoooo slecht maar ik snap wel waarom ik het toen leuk vond
En natuurlijk Onderweg naar morgen, maar ik weet echt bij god niet meer waar dat nou over ging
Echt zelf kijken deed ik niet maar mijn moeder keek het en dan keek ik mee als kind. Ik zou ook geen enkele verhaallijn kunnen vertellen hahahaha
Ze waren altijd in het ziekenhuis of in een café.
Met Renée en haar gebroken been die opgesloten lag in de kelder van het ziekenhuis.
Een soort Marlotte avant la lettre
Heb jij ooit een Etsy Witch ingeschakeld?
- Ja, het werkte!
- Ja, het werkte niet
- Wil ik nog doen
- Nee
0 stemmers
Ken ik dit alleen uit Friends of lijkt het op iets uit Friends? Waar Joey in speelde?
Mijn lieve lieve oma keek altijd the Bold en als ik dat muziekje hoor voel ik me weer precies 8 jaar en bij mijn opa en oma thuis 🥹
Haha en Ross die dan zegt
It’s just Days of our lives, there’s no ‘the’
Maar dat was een bestaande soap en die stukken in Friends waren alleen in Friends te zien
Ahw dit heb ik ook met the bold
. Al haar plannen werden hier ook op aangepast, zo van ik kan komen na de bold haha
Days of our lives was echt unhinged met Marlena die bezeten was door de duivel.
Sorry, wat?