Stel je persoonlijke vraag #56

Ook nog mensen die Goudkust hebben gekeken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En weer vorig jaar ofzo toen het op Videoland kwam
Allemaal van die puppy’s haha en zoooo slecht maar ik snap wel waarom ik het toen leuk vond

2 likes

En natuurlijk Onderweg naar morgen, maar ik weet echt bij god niet meer waar dat nou over ging

10 likes

Echt zelf kijken deed ik niet maar mijn moeder keek het en dan keek ik mee als kind. Ik zou ook geen enkele verhaallijn kunnen vertellen hahahaha

1 like

Ze waren altijd in het ziekenhuis of in een café.

6 likes

Met Renée en haar gebroken been die opgesloten lag in de kelder van het ziekenhuis.

1 like

Een soort Marlotte avant la lettre

11 likes

Heb jij ooit een Etsy Witch ingeschakeld?

• Ja, het werkte!
  • Ja, het werkte niet :sob:
  • Wil ik nog doen
  • Nee

0 stemmers

Ken ik dit alleen uit Friends of lijkt het op iets uit Friends? Waar Joey in speelde?

Mijn lieve lieve oma keek altijd the Bold en als ik dat muziekje hoor voel ik me weer precies 8 jaar en bij mijn opa en oma thuis 🥹

1 like

Haha en Ross die dan zegt
It’s just Days of our lives, there’s no ‘the’

Maar dat was een bestaande soap en die stukken in Friends waren alleen in Friends te zien

4 likes

Ahw dit heb ik ook met the bold :heart:. Al haar plannen werden hier ook op aangepast, zo van ik kan komen na de bold haha

1 like

Days of our lives was echt unhinged met Marlena die bezeten was door de duivel.

Sorry, wat?

5 likes

Ik heb een etsy heks ingeschakeld voor goed weer op onze bruiloft. En terwijl het de hele dag zou regenen volgens buienradar was het weer precies lang genoeg zonnig en droog, ceremonie en foto’s buiten kunnen maken waarna het losbarstte.

16 likes

Daar voel ik me juist onveiliger. Ik woon in een drukke buurt en voel me hier nooit onveilig, want hier zijn altijd wel mensen op straat. Ook genoeg junkies en rare lui, maar die zijn over het algemeen vrij onschuldig. Terwijl als ik bij mijn vriend in zijn buitenwijk ben ik in het donker met mijn sleutels tussen mijn vingers loop, want daar kan zomaar iemand vanuit een portiek of zijstraatje opduiken en dan ben ik maar alleen…

6 likes

Is dat dan een heks die werkzaamheden te koop aanbiedt op Etsy.com, net zoals een loodgieter op werkspot.nl werk kan vinden of wat is dit

6 likes

Als je tijd over hebt lees dan even dit artikel van Jezebel, wat 2 dagen voordat Charlie Kirk werd doodgeschoten was gepubliceerd : Artikel

Op etsy even zoeken naar ‘Witch’ of “Spell” en waar je behoefte aan hebt. Je hebt zoveel aanbod, van liefde tot goed weer tot een nieuwe woning. Weet niet zeker of het echt aan de etsy heks heeft gelegen, lastig te zeggen.

3 likes

Ik kreeg naderhand een soort certificaat met uitleg hoe en wanneer de spreuk was uitgevoerd en wat ik zelf kon doen om de spreuk beter te laten werken.

4 likes

Ja oké maar dan ga je dus naar Etsy en zoek je op nieuwe woning heks, dat doe je in je mandje en reken je af en de heks krijgt dan een melding dat jij een spreuk hebt gekocht en die zegt dan de spreuk voor jou?
Ik heb zo veel vragen

9 likes