Stel je persoonlijke vraag #56

Ahw dit heb ik ook met the bold :heart:. Al haar plannen werden hier ook op aangepast, zo van ik kan komen na de bold haha

1 like

Days of our lives was echt unhinged met Marlena die bezeten was door de duivel.

Sorry, wat?

5 likes

Ik heb een etsy heks ingeschakeld voor goed weer op onze bruiloft. En terwijl het de hele dag zou regenen volgens buienradar was het weer precies lang genoeg zonnig en droog, ceremonie en foto’s buiten kunnen maken waarna het losbarstte.

16 likes

Daar voel ik me juist onveiliger. Ik woon in een drukke buurt en voel me hier nooit onveilig, want hier zijn altijd wel mensen op straat. Ook genoeg junkies en rare lui, maar die zijn over het algemeen vrij onschuldig. Terwijl als ik bij mijn vriend in zijn buitenwijk ben ik in het donker met mijn sleutels tussen mijn vingers loop, want daar kan zomaar iemand vanuit een portiek of zijstraatje opduiken en dan ben ik maar alleen…

6 likes

Is dat dan een heks die werkzaamheden te koop aanbiedt op Etsy.com, net zoals een loodgieter op werkspot.nl werk kan vinden of wat is dit

6 likes

Als je tijd over hebt lees dan even dit artikel van Jezebel, wat 2 dagen voordat Charlie Kirk werd doodgeschoten was gepubliceerd : Artikel

Op etsy even zoeken naar ‘Witch’ of “Spell” en waar je behoefte aan hebt. Je hebt zoveel aanbod, van liefde tot goed weer tot een nieuwe woning. Weet niet zeker of het echt aan de etsy heks heeft gelegen, lastig te zeggen.

3 likes

Ik kreeg naderhand een soort certificaat met uitleg hoe en wanneer de spreuk was uitgevoerd en wat ik zelf kon doen om de spreuk beter te laten werken.

4 likes

Ja oké maar dan ga je dus naar Etsy en zoek je op nieuwe woning heks, dat doe je in je mandje en reken je af en de heks krijgt dan een melding dat jij een spreuk hebt gekocht en die zegt dan de spreuk voor jou?
Ik heb zo veel vragen

9 likes

Bewezen effectief

9 likes

En hoeveel kostte dat je?

1 like

15 Euro dacht ik? Ik moest wat details doorgeven en toen kreeg ik na 2-3 dagen een email met twee pdf bestanden van de gedane spreuk en de tips voor het goed laten werken

Hier had ik dus echt nachtmerries van vroeger

2 likes

Ja, zowel ATWT als the Bold, omdat m’n moeder er elke dag naar keek in de woonkamer. :sweat_smile: Kon iedereen lekker meegenieten.

Ridge Forrester (weet niet wat z’n echte naam is) was een keer in Nederland en m’n moeder heeft het voor elkaar gekregen om een foto met hem te maken.

5 likes

Soms, zoals een paar weken geleden waar Laura doodging en Arnie haar kwam halen 🥹

:grimacing:

16 likes

Waarom ben ik niet zo slim om dit als side hustle te hebben

24 likes

Je moet wel op de hoogte blijven hè

@Yzile het is nooit te laat om te beginnen

1 like

The bold classics staat op videoland en ik vind het echt zo grappig. Het is zo dramatisch en “dik” geacteerd. 2 modehuizen oid die dan heel belangrijk proberen te doen en wat een onzin allemaal. Ook hoe ze van elkaar weglopen telkens en dan staren naar een raam oid hahahaha wtf i love it.

2 likes