Stel je persoonlijke vraag #56

Bewezen effectief

9 likes

En hoeveel kostte dat je?

1 like

15 Euro dacht ik? Ik moest wat details doorgeven en toen kreeg ik na 2-3 dagen een email met twee pdf bestanden van de gedane spreuk en de tips voor het goed laten werken

Hier had ik dus echt nachtmerries van vroeger

2 likes

Ja, zowel ATWT als the Bold, omdat m’n moeder er elke dag naar keek in de woonkamer. :sweat_smile: Kon iedereen lekker meegenieten.

Ridge Forrester (weet niet wat z’n echte naam is) was een keer in Nederland en m’n moeder heeft het voor elkaar gekregen om een foto met hem te maken.

5 likes

Soms, zoals een paar weken geleden waar Laura doodging en Arnie haar kwam halen 🥹

:grimacing:

16 likes

Waarom ben ik niet zo slim om dit als side hustle te hebben

23 likes

Je moet wel op de hoogte blijven hè

@Yzile het is nooit te laat om te beginnen

1 like

The bold classics staat op videoland en ik vind het echt zo grappig. Het is zo dramatisch en “dik” geacteerd. 2 modehuizen oid die dan heel belangrijk proberen te doen en wat een onzin allemaal. Ook hoe ze van elkaar weglopen telkens en dan staren naar een raam oid hahahaha wtf i love it.

2 likes

Er waren eeeecht mega overdreven verhaallijnen. Ik keek braaf op mijn 13-15. Ik weet nog dat ik dacht: oh chill deze soap is al 60 jaar (oid) op tv in amerika dan kan ik het nog lang blijven kijken. En ineens werd het van tv gehaald, althans in Nederland.

Op werk

1 like
Heb jij al plannen voor oud en nieuw gemaakt?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Indien ja

met wie vier je het?
  • Vrienden
  • Familie
  • Partner
  • Huisdier
  • Alleen
  • Overige

0 stemmers

2 likes

Om tien uur op bed en de wereld zoekt het maar uit

26 likes

Een uur lang linzen tellen voor de fun en gratis museumtoegang

• Ja leuk
  • Nee waarom
  • Houd ik vol
  • Ik zou eerder stoppen

0 stemmers

1 like

Ik laat me niet terroriseren door Abramović ga maar eens schilderen meid

18 likes

Wilde zeggen fuck dat heb museumkaart maar ja die telt natuurlijk weer niet bij Voorlinden

8 likes

Misschien heeft iemand anders dit al gepost, maar Rits uit de Bold gaat in de nieuwe Flodder serie/film spelen haha

Ik vond vroeger als jong meisje de vrouw die zijn minnares of vrouw altijd zo mooi en wilde haar zijn. Ben haar naam kwijt, even zoeken zo. Die met dat donkere haar.

1 like

Ja die gedachte had ik ook al :sweat_smile:

Mijn moeder en ik hebben nieuwe traditie, we gaan om 16.00 helemaal los met hapjes en spelletjes, roepen om 20.00 gelukkig nieuwjaar en gaan dan thuis ons eigen ding doen :joy:
Jouw oud en nieuw zou mijn andere optie zijn!!

30 likes