Ik ben dan hoogzwanger dus ik verwacht dat ik lekker thuis ben en lekker ga bankhangen ![]()
Ben jij hier nav ellegirl?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heel heeeeul vroeger, als tiener nog, was ik actief op het girlz forum.
Daarna werd ik actief op het fok forum en pas vorig jaar kwam ik achter het bestaan van dit forum; wat een verademing!
Ben blij dat ik dit gevonden heb!
Ik was vorig jaar alleen en vond dat prima, maar dit jaar wil ik het wel met anderen vieren. Ik heb toevallig afgelopen week aan iedereen gevraagd wat ze gaan doen en er waren nog genoeg mensen zonder plannen ![]()
Als je je hiervoor aanmeldt, mag je gratis naar binnen
Stel je vindt ergens op een openbare plek geld. (Op straat bijv)
Vanaf welk bedrag ga je het aangeven/afgeven bij de politie?
- Minder dan 50 euro
- 50 euro
- 100 euro
- 20 tot 400 euro
- 500 euro
- 1000 euro
- 5000 euro
- 10.000 euro
- ton of meer
- nooit
0 stemmers
Denk vanaf 20? Zou voor sommige mensen veel geld zijn, heb zo het idee dat mensen die het minder breed hebben vaak contant geld hebben? Weet niet waar het op gebaseerd is.
Ja, maar als je het bij de politie afgeeft, dan denk ik niet dat het bij de correcte eigenaar (eg een dakloze) terugkomt. Toch? Zeker bij een kleiner bedrag.
Ik bedoel niet saj een portemonnee of tas vindt, alleen los contact geld. Desnoods in een sporttas of appie tas ofzo haha
Ik vind het lastig om te zeggen of en vanaf welk bedrag dan, maar een los twintig euro briefje zou voor mij gewoon een geluksmomentje zijn hoor haha! Kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand voor zo’n bedrag naar het politiebureau zou gaan (zowel vinder als verliezer). Portemonnee in iedere situatie wel uiteraard.
Bij hele hoge bedragen zou ik trouwens wel bang zijn dat een of andere drugsbende ineens op de stoep staat🤪
Ja vind het een lastige. Denk ook niet dat een agent of receptioniste het dan zelf gaat houden dus dan zal het wel goed terechtkomen
Als kind op vakantie in zwitserland hebben we ooit een portemonnee gevonden met blijkbaar een gigantisch bedrag erin. De politie prees ons helemaal de hemel in dat we het hadden afgegeven. Ik zou een groot bedrag niet eens durven houden joh, wie weet waar dat geld vandaan komt yikes.
Ik zou het ook echt graag met (een) vrienden(groep) ofzo vieren, maar die heb ik nog steeds niet. Ga wel wat peilen bij vrienden/kennissen, maar vrees dat ze allemaal al andere plannen hebben. Dan maar iets leuks verzinnen voor ons gezin en op 1 januari sowieso een nieuwjaarsduik!
Ahw dit is zo lief en leuk! ![]()
Maar ik denk als ik een briefje van 20 zou kwijtraken, dan zou het niet eens in me opkomen om de politie te bellen.
Niemand doet dat toch? Je kan een gevonden portemonnee afgeven bij de politie. Een briefje van 20 euro boeit idd niet. Maar als ik een portemonnee ergens zou zien liggen tegenwoordig zou ik het niet eens oppakken. Maar het is me ook wel aangeleerd om dat niet te doen. En ja wie betaald nog contant etc. Er vanaf blijven.
Ben jij dit vanavond:

- Ja! Ik doe alsof ik niet thuis ben
- Ik doe gewoon niet open, zonder te doen alsof ik niet thuis ben
- Nee, ik hou van Sint Maarten
- Ik ben sowieso niet thuis
- Hier doen ze niet aan Sint Maarten
- Anders
0 stemmers
Ik hou niet per se van Sint Maarten maar ik ga wel de deur opendoen.
Ik vind sint maarten echt vreselijk. Ik loop eerst met mijn eigen kinderen (want die vinden het wel leuk uiteraard), en daarna ben ik bezig met hun naar bed doen dus is er niemand die de deur open gaat doen ![]()
Ik ben dit , you obey me