Ja invested now ![]()
Oke…
Ik wil vertellen wat ik ga doen omdat ik het zo leuk vind! Ik ben eigenlijk sinds een jaar of 6 elk jaar ‘alleen’ met oud en nieuw. Mijn kind ligt dan boven te slapen, vorig jaar is ze voor het eerst opgebleven.
Vind het niet heel erg om alleen te zijn maar het lijkt me ook heel leuk om het ouderwets met een vriendengroep bij iemand thuis te vieren. Maar goed, dat gebeurt dus niet.
Nu heb ik vorig jaar na oud en nieuw direct voor mijn dochter en ik de Pink Suite in het Van der Valk in Breda geboekt. Alles is dus roze en er zit een groot bad binnen in de kamer en een sauna.
Foto’s
We gaan denk ik overdag ergens lunchen maar in de avond gaan we snacks halen en die lekker op bed eten om van de kamer te genieten. En dan gaan we dus daar samen oud en nieuw vieren ![]()
Rits ![]()
Oh wat fantastisch en wat supergezellig zo samen ![]()
Al bijna een jaar geleden geboekt geloof ik. Met partner én vrienden, groot huis gehuurd ergens op het platteland een week lang. Zo’n zin in, weekje chillen met zijn allen na drukke kerstdagen, week lang alleen maar eten, lezen, spelletjes spelen, wandelen, films kijken ![]()
Bedoel je Taylor?
Familie houdt in dit geval in m’n vriend en ons tweejarige zoontje. Denk dat het een avondje bankhangen wordt! ![]()
Wat fantastisch! Echt zo leuk!
Ik weet niet hoe andere mensen het doen, maar ik vind O&N standaard ruk en zeker met kinderen. Probeer elk jaar een lifehack te bedenken maar dat pakt dan nog slechter uit haha. Leukste keer was alleen & 10 uur in bed met snacks ![]()
Ik vier O&N nu al een aantal jaar met een vast clubje vrienden. Dat we het samen vieren is een soort onuitgesproken afspraak haha. Altijd bij iemand thuis, iedereen maakt een gerecht en een cocktail en zo komen we de avond door (en soms eindigen we nog ergens bij een random huisfeest)
Ik ben dan hoogzwanger dus ik verwacht dat ik lekker thuis ben en lekker ga bankhangen ![]()
Ben jij hier nav ellegirl?
0 stemmers
Heel heeeeul vroeger, als tiener nog, was ik actief op het girlz forum.
Daarna werd ik actief op het fok forum en pas vorig jaar kwam ik achter het bestaan van dit forum; wat een verademing!
Ben blij dat ik dit gevonden heb!
Ik was vorig jaar alleen en vond dat prima, maar dit jaar wil ik het wel met anderen vieren. Ik heb toevallig afgelopen week aan iedereen gevraagd wat ze gaan doen en er waren nog genoeg mensen zonder plannen ![]()
Als je je hiervoor aanmeldt, mag je gratis naar binnen
Stel je vindt ergens op een openbare plek geld. (Op straat bijv)
Vanaf welk bedrag ga je het aangeven/afgeven bij de politie?
0 stemmers
Denk vanaf 20? Zou voor sommige mensen veel geld zijn, heb zo het idee dat mensen die het minder breed hebben vaak contant geld hebben? Weet niet waar het op gebaseerd is.
Ja, maar als je het bij de politie afgeeft, dan denk ik niet dat het bij de correcte eigenaar (eg een dakloze) terugkomt. Toch? Zeker bij een kleiner bedrag.
Ik bedoel niet saj een portemonnee of tas vindt, alleen los contact geld. Desnoods in een sporttas of appie tas ofzo haha
Ik vind het lastig om te zeggen of en vanaf welk bedrag dan, maar een los twintig euro briefje zou voor mij gewoon een geluksmomentje zijn hoor haha! Kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand voor zo’n bedrag naar het politiebureau zou gaan (zowel vinder als verliezer). Portemonnee in iedere situatie wel uiteraard.
Bij hele hoge bedragen zou ik trouwens wel bang zijn dat een of andere drugsbende ineens op de stoep staat🤪
Ja vind het een lastige. Denk ook niet dat een agent of receptioniste het dan zelf gaat houden dus dan zal het wel goed terechtkomen