Stel je persoonlijke vraag #56

Als kind op vakantie in zwitserland hebben we ooit een portemonnee gevonden met blijkbaar een gigantisch bedrag erin. De politie prees ons helemaal de hemel in dat we het hadden afgegeven. Ik zou een groot bedrag niet eens durven houden joh, wie weet waar dat geld vandaan komt yikes.

2 likes

Ik zou het ook echt graag met (een) vrienden(groep) ofzo vieren, maar die heb ik nog steeds niet. Ga wel wat peilen bij vrienden/kennissen, maar vrees dat ze allemaal al andere plannen hebben. Dan maar iets leuks verzinnen voor ons gezin en op 1 januari sowieso een nieuwjaarsduik!

1 like

Ahw dit is zo lief en leuk! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Maar ik denk als ik een briefje van 20 zou kwijtraken, dan zou het niet eens in me opkomen om de politie te bellen.

7 likes

Niemand doet dat toch? Je kan een gevonden portemonnee afgeven bij de politie. Een briefje van 20 euro boeit idd niet. Maar als ik een portemonnee ergens zou zien liggen tegenwoordig zou ik het niet eens oppakken. Maar het is me ook wel aangeleerd om dat niet te doen. En ja wie betaald nog contant etc. Er vanaf blijven.

1 like

Ben jij dit vanavond:

200

• Ja! Ik doe alsof ik niet thuis ben
  • Ik doe gewoon niet open, zonder te doen alsof ik niet thuis ben
  • Nee, ik hou van Sint Maarten
  • Ik ben sowieso niet thuis
  • Hier doen ze niet aan Sint Maarten
  • Anders

0 stemmers

Ik hou niet per se van Sint Maarten maar ik ga wel de deur opendoen.

8 likes

Ik vind sint maarten echt vreselijk. Ik loop eerst met mijn eigen kinderen (want die vinden het wel leuk uiteraard), en daarna ben ik bezig met hun naar bed doen dus is er niemand die de deur open gaat doen :grimacing:

1 like

Omg heerlijk toch?!?!

Bring back men who yearn!

5 likes

Ik ben dit , you obey me

2 likes

Ik doe niet mee, het is de sterfdag van mijn schoonvader en mijn man wil dan altijd even een avond om hierbij stil te staan.
Alleen is er in de buurt wel een verzoek om alleen aan te bellen als er lichtje bij het raam staat. Maar nienand houdt zich hier aan en gaan dus echt 4 keer aanbellen als ze doorhebben dat je thuis bent. Dus er even aan denken om de bel uit te zetten. Voor die tijd deden we altijd wel mee aan Sint Maarten maar nu zijn het ook allemaal onbekende kinderen uit straten verderop. (Heb zelf geen kinderen.)

2 likes

Ik heb dit ook. Weer ook niet van af wanneer ik het zou aangeven. Ik denk van af een aantal honderd euro misschien? Ligt er ook aan in wat voor samenstelling het is gevonden.

Ik denk dat het nooit bij de rechtmatige eigenaar zal komen. Toon maar aan dat het va jou is ook.

Ik zou het aangeven omdat het dan drugsgeld is oid.

4 likes

In mijn hoofd komt iedereen van ellegirl hoor
De mensen die nee hebben gestemd geven mij dezelfde vibes als kinderen die in 2005 geboren zijn en dus nu blijkbaar 20 zijn, kan gewoon niet, je bent gewoon nog een ukkie en je bestaat net :woozy_face::woozy_face::woozy_face:

19 likes

Ben eigenlijk best benieuwd of Gen Z nog actief is op forums. :kissing:

Het licht is uit dus dan wordt er niet aangebeld
Het leeft hier ook niet echt moet ik zeggen

1 like

De meeste komen wel van ellegirl zo te zien en zijn dus wss allemaal 30 plus haha. Maar was wel even benieuwd want niet iedereen hier weet waar t over gaat als we t over ellegirl hebben

1 like

Ikke! Ellegirl kende ik niet echt, maar heb ik leren kennen doordat ik op dit forum terecht kwam.

Ben officieel ook Gen z als het goed is, al voel ik mijzelf beetje meer tussen millenial en gen z zitten

1 like

bij ons is het 11-11 (carnaval) :partying_face: langs de deuren om snoep bedelen gebeurt hier tijdens driekoningen (6 januari)

ook wel beter evenwicht want halloween is net geweest

2 likes

Dat leeft hier nog minder

2 likes

Is met halloween langs de deuren ergens binnen NL een ding?

2 likes