Ja, dat gebeurt steeds meer toch? Hier (NB) wordt Halloween wel gevierd maar Sint Maarten niet (en Drie Koningen ook niet trouwens) ![]()
ja hier (stad in brabant) iig wel
Ah, ik heb geen kinderen oid dus daardoor merk ik het wellicht niet. Ken binnen Amsterdam alleen Sint Maarten
Halloween feestjes etc worden sowieso wel groter. Inderdaad
Ja ik ken het uit Amsterdam bij mi) ouders en daar belt iedereen gewoon aan, maar waar ik nu woon gaat het geloof ik iets anders, ingenieur nog aanzet uitzoeken hoe en wat.
Ik kom van Girlscene, heb nooit op Ellegirl gezeten. Maar het Girlscene forum was uiteindelijk zo dood en overgenomen door spambots dat ik ben gaan googlen naar een ander forum en daardoor kwam ik hier terecht.
Ik zat ook op het Girlz! forum. Ik was echt heel actief, ging alleen als 14 jarige naar meetings in HC en was echt bevriend met een aantal meiden daar. MSN en face to face. Was dan vet spannend om je online vrienden irl te zien. Echt warme herinneringen aan
Vgm heb ik destijds wel eens op het ellegirl forum gekeken maar waren de mensen daar wat ouder? Al moet ik zeggen dat ik nu niet het idee heb dat ik nou echt de jongste ben hier (32)?
Ben hier 2 jaar geleden ofzo toevallig terecht gekomen. Wel fijn om weer een forum te volgen, ik vind dat echt leuk.
Ik zou het echt leuk vinden om open te doen en snoep uit te delen! Maar ik woon in een appartement dus hier komt nooit wat aan de deur
Vind het ook echt schattig als ik ze buiten zie lopen met die lampionnen
Kijkt jouw mannelijke levenspartner naar VI of een ander programma met Johan/Renee/die andere man ?
- Nee
- Ik ben Belg ik sta hier buiten
- Mijn mannelijke levenspartner kan geen Nederlands en dus automatisch nee
- Ja soms
- ik val gelukkig niet op mannen
- Ja vast
0 stemmers
Maar ik vraag me altijd af hoe mensen die niet van Ellegirl komen hier dan in godsnaam terecht komen?
Heb je een keer iets gegoogled als ‘hoe vaak moet je je gordijnen wassen’ en kwam dit forum naar boven bij de resultaten en ben je toen blijven plakken? Of google je forum voor vrouwen ofzo?
Mijn vriend kijkt dit als irritainment en om ook eens buiten zijn linkse ‘bubbel’ te kijken. Erger me er wel mateloos aan maar meestal ga ik toch al naar bed tegen de tijd dat begint dus tja.
Ik zou dat echt zo’n afknapper vinden.
Ik ben hier n.a.v. Annic gate gekomen. Wellicht wel meer?
———
Ben je hier pas lid geworden n.a.v. Annic v W. / mama worden-gate?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Even wat checken haha
De muziek uit het decennium na die waarin je bent geboren is leuker dan die uit je geboortedecennium
- Dit klopt helemaal
- Nee het is andersom
- Ik vind het allemaal even leuk of stom
- Hier heb ik nou nog nooit over nagedacht
0 stemmers
Hoe ben je lid geworden van ellegirl of forum feminarium
- Betty (Serena van Beautylab)
- Andere dingen rondom beutybloggers of influencers
- Door BOOS/Annick ten Duis
- Door een ander drama op het forum
- Door het tijdschrift ooit de OG
- Door te googlen op iets en toen kwam ik hier terecht
- Via via over gehoord van iemand die je kent
- Er werd over mij gepraat en ben blijven hangen
- Andere manier, namelijk
0 stemmers
- Ik ben actief deelnemer
- Ik post niet veel
- Ik lurk alleen en reageer dan toevallig op deze poll dus heb wel een account
- Ik maak speciaal een account hiervoor aan om op deze poll te stemmen maar normaal gesproken lees ik alleen mee
0 stemmers
Haha die laatste optie, speciaal een account aanmaken om te stemmen. Mooi
Het liedje Africa van Toto is in 1982 uitgebracht. Dit is al reden genoeg om alle muziek uit de jaren tachtig af te schrijven
Jaaaaaaaa
Mijn man is groot Toto fan echt ik vind het zooooo verschrikkelijk
Staan er zingende kinderen voor je deur?
- Gebeurt hier niet
- Ze zijn er vast maar mijn gordijnen zijn dicht/lampen uit
- Ja helaas maar voel me toch sociaal gedwongen
- Ja leuk man
0 stemmers
Vlaamse lintbebouwing biedt bescherming tegen dit probleem ![]()
Het is echt alsof je kortstondig gegijzeld wordt dus tel je zegeningen ![]()