Stel je persoonlijke vraag #56

Zelfs lampjes in de voortuin opgehangen! Vind t helemaal leuk, dit is ook het eerste jaar dat er überhaupt kinderen langskomen.

9 likes

Ik heb zelf een klein dramaatje geschopt toen

4 likes

Wat dan

3 likes

Ik vind dit altijd zo leuk, maar er komen zo weinig mensen/kinderen langs. Maar ik vknd het echt cute haha

3 likes

Oh bij mij kwamen ze eerst dit weekend al langs met een Sint Maarten lichtshow tour ofzo, met allemaal drums en zingende mensen in een colonne en nu weer allemaal groepjes dus voor mij is de charme er wel af.

1 like

Hahah weet ik niet meer zo goed hoe precies, maar ik heb inderdaad iets gegoogled en kwam zo hier en er ging een wereld voor kij open ahhaha

1 like

Zo ongeveer ging het wel! :crazy_face: Mijn eerste post was in het show je boekenkast topic!

Ik vind dat een legitieme reden om van hem te scheiden

Die komen op viva😂

Ik heb snoep gehaald en er liepen kinderen door de buurt, maar helaas hebben de mijn huis overgeslagen. Snap ik wel ook, woon op de eerste verdieping.

2 likes

Ik mis deze traditie zo. Ik vond Sint Maarten zo leuk als kind, maar waar ik nu woon is het helaas geen ding.

2 likes

Klopt over het algemeen wel. Het idee is dat je emotioneel het meest voelde bij de muziek die je luisterde in je eind-tienerjaren en begin-twintigerjaren en dat dat je hele leven zo blijft. Nu hoeft het natuurlijk niet per se zo te zijn dat je toen luisterde naar muziek die op dat moment uitkwam, maar het kan dus best ergens op slaan.

3 likes

Ik had een winactie gewonnen van sanneke maar zij had het niet opgestuurd (een half jaar lang niet) en toen kwam ik hier ranten en toen ineens bestookte ze me met dm’s en kwam ze hier ook meepraten en drie dagen later had ik het pakketje thuis

Deze winactie
En volgens mij was het forum toen nog roze

24 likes

Ik woonde vorig jaar nog niet hier, dus ik wist niet wat er ging gebeuren. Maar niks, zo blijkt.

Op mijn werk zouden ze van de kinderafdeling langskomen. Maar dat gebeurde ook niet, dus wij mochten aan het einde van de dag dat snoep opeten. Echt win-win dit!

3 likes

Ik heb ooit een tijdje meegelezen op Girlscene en daar hadden ze het wel eens over “de gemene wijven van Ellegirl” en daar voelde ik mij wel tot aangetrokken haha.

4 likes

Door het beauty event van Miss Lipgloss! Ik ging googelen of meer mensen het kut vonden, dat bleek op FF dus zo te zijn :smiling_face_with_tear:

5 likes

In mijn flat hangen ze altijd een briefje waar je je huisnummer op kan zetten als je mee wil doen en dat had ik niet gedaan want was grootste deel van de avond niet thuis. heb dus alleen kortstondig de buit en lampionnen van enthousiaste kinderen die ik in de lift tegenkwam gezien maar gelukkig geen gezang!!

5 likes

Ik ben hier dankzij Cynthia die zat te zeiken over het forum omdat er zo op haar gehaat werd. Zij is echt mijn bec dus ik was wel benieuwd, en nu lees ik hier wel dagelijks mee over van alles

6 likes

Volgens mij had ik ook eens Gegoogled naar ‘waarom praat [influencer] zo irritant’ ofzo en toen kwam ik uit op EGF. Was gewoon op zoek naar wat drama en roddels. Weet trouwens ook niet meer zeker welke influencer ik zo irritant vond, maar ik denk Claire van Trendgloss

2 likes

Ze bellen hier alleen aan als je een lampje bij je deur hebt. Ik zou graag meedoen, als in snoep uitdelen aan mijn voordeur, alleen is het precies in de avondspits van eten en kinderen naar bed (die nog te jong zijn om zelf mee te lopen) dus het komt gewoon heel slecht uit. Hoop dat ik er over een paar jaar wel aan mee kan doen want vind het echt een leuk/gezellige traditie

2 likes