Stel je persoonlijke vraag #56

Door Suz en haar big en/of toen zij een brief schreef aan een blogger over diens zieke baby… ik weet niet meer welke van de twee. Die dingen gebeurden in ieder geval vlak na elkaar en beide keren sensatie :joy:

3 likes

De classic: ik wilde weten waarom Mascha en Cynthia ruzie hadden en kwam hier toen via het Beutyblog ABC.

18 likes

Voor mij was het ‘Monica Geuze saai’ haha. Je suis zure kantoortrut.

3 likes

Daar heeft Mo niks mee te maken toch? Was Jamie Li

1 like

Ohja! Maar Mo had ook zo’n uitspraak toch? In ieder geval blijft het wel waar.

De suïcidale wijven!

8 likes

Verlos me uit mijn jarenlange lijden aub

5 likes

Ja precies! In een reactie op een blogpost op Beautygloss (die maakte ze toen nog) vroeg iemand: Waarom hebben jij en Cynthia ruzie?

Daar had ze natuurlijk wijslijk niet op gereageerd. Dus ja dan typ je zelf maar in Google “Miss Lipgloss Beautygloss ruzie” en ElleGirl forum was het bovenste zoekresultaat.

3 likes

Echt een onterechte claim, is volgens mij nog nooit een forummer geweest die zelfmoord gepleegd heeft dat we weten toch?

1 like

Haha volgens mij is er nooit een bevredigend antwoord op gekomen. Maar ik weet zeker dat je het hier als eerste leest als het ooit nog eens uitkomt.

1 like

Nou ja ze kunnen het niet komen melden natuurlijk :grimacing:

20 likes

nee ik zei dit ook een keer en toen reageerde iemand dat er vlak daarvoor een forummer had gepost over suicidaal zijn

2 likes

Ben jij suïcidaal?

• Nee
  • Wil ik niet zeggen
  • Openlijk en eerlijk ja

0 stemmers

Anoniem dan?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Heet je Audrey Peters toevallig :face_with_monocle:

1 like

Same! Toen heel lang gelurkt en uiteindelijk op dit forum toch maar een account aangemaakt.
Bestaat dat ABC eigenlijk nog ergens of is het met EGF verdwenen?

1 like

Dat bestaat nog op tumblr maar is al tien jaar niet bijgewerkt

Ja ik bedoelde ook de OG versie! Haha ik voel me wel echt oud nu. Waar is de tijd dat m’n dag begon met een rondje beautyblogs…

Haar net even opgezocht (context deze amerikaanse fluflu heeft een etsy heks besteld voor de bruiloft van een vriendin en dat heeft ook gewerkt) maar serieus kijk in de comments van die videos. Veel meer mensen met succesverhalen.

1 like

ELLEgirl (het magazine) was echt mijn bijbel. Ik hoop nog steeds ooit de oude jaargangen via Marktplaats oid te vinden, want ik heb ze als puber helemaal verknipt om collages te maken in mijn agenda’s lolol. Dus het EGF was echt een ontdekking

5 likes
Maakte jij ook collages voor je agenda door magazines te verneuken?
  • Ja, ik ben zo respectloos
  • Nee, ik ben een saie nurk

0 stemmers

Had je dan ook ongepaste knipsels er tussen
  • Ja natuurlijk
  • Ik ben Ainu en had een semi-naaktfoto van Tila Tequila ertussen steken
  • Ik ben een saaie nurk maar wil de resultaten zien

0 stemmers