Stel je persoonlijke vraag #56

Laatst vond iemand het ook erg dat ik het had over MIJN vetrollen. Ja het zijn toch vetrollen? Wat wil je dat ik ervan maak? En ik hou van mijn rollen dus waar maak jij je in godsnaam druk om.

Ken Vera niet, maar het is belachelijk dat men zich zo met andermans uiterlijk of gezondheid bezig houdt.

2 likes

Ik heb ook sterke associaties met een zaadlozing somehow en dat vind ik niet al te smakelijk.

4 likes

Ik heb dit zelf heel erg gemerkt. Ik ben een paar jaar geleden heel veel afgevallen en mensen waren zoveel aardiger toen. Echt shocking om te merken.

3 likes

Moet de woningbouw je zonder pardon uit huis moeten kunnen zetten/zich toegang tot je woning moeten verschaffen als jouw appartement zo vervuild is dat al je buren met kakkerlakken moeten dealen?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

En die bewoner:

• Kan de beste overkomen
  • Onder de guillotine

0 stemmers

Dit zijn toch 2 heel andere dingen?

7 likes

ligt er een beetje aan of de bewoner bereid is mensen binnen te laten en hulp van de gemeente ofzo te aanvaarden. soms zitten mensen zo diep dat ze er zelf niet meer uit kunnen komen maar ook niet de weg naar hulp kunnen vinden. de meeste mensen die in een zwaar vervuilde woning wonen doen dat niet voor hun eigen plezier of omdat het ze niets kan schelen.
denk niet dat iemand zonder een kans op hulp te bieden op straat zetten de oplossing is… als iets blijft doorgaan of iemand hulp weigert is de maat natuurlijk op een gegeven moment vol maar ik vind het geen humane eerste stap.

30 likes

De man weigert alle hulp

1 like

Ja opbokken dan hoor, dit is voor mij echt typisch iets waar iedereen nu een politiek correct praatje over gaat houden, maar als hun huis eraan grenst toch snel anders over gaan denken.

12 likes

dan is het een ander verhaal! en dat vind ik ook niet zonder pardon

7 likes

Typisch weer een man die een hele flat terroriseert :rage:

7 likes

Wat eet je eerst uit een minimix?

• Snickers
  • Twix
  • Mars
  • Milkyway
  • Bounty
  • Kitkat, als deze er inzat

0 stemmers

En als laatste?

• Snickers
  • Mars
  • Milkyway
  • Twix
  • Bounty
  • Kitkat, als deze erin zat

0 stemmers

Nog veel snoep van gisteren over?

2 likes

Ik eet de milky way als eerste, en ik vind snickers en bounty het minst lekker. Maar ik eet het juist door elkaar zodat ik niet overblijf met alleen teleurstellingen die ik dan alsnog opeet.

7 likes

Raak je alles wat je hebt aan spullen minstens 1x per jaar aan?

• Ja zeker weten
  • Bijna alles
  • Bij lange na niet

0 stemmers

Doe je aan ‘don’t put it down, put it away’, waarbij je dingen direct op hun plek zet ipv laat slingeren?

• Nee
  • Ja
  • Nee maar ga ik onthouden

0 stemmers

Spullen die je minder dan 1x per jaar gebruikt, vind je voor jezelf dat je die weg zou moeten geven/doen?

• Ja
  • Met uitzonderingen, ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, doe je dat ook?

• Ja
  • Ik doe een poging
  • Nee

0 stemmers

1 like

Heb jij wel eens in een TikTok rij gestaan?

• Ja eens
  • Ja meermaals
  • Ja vaak
  • Nog nooit
  • Over mijn lijk

0 stemmers

4 likes

Geen idee wat dat is

5 likes

Vind die reactie van die ene NPC, die dus in de rij staat, wel mooi “ja, wat kan ik eraan doen? Ik ben hier maar kort.”

… dus je bent er kort en gaat daarom uren in een rij staan? Je kan geen niet-TikTok hype eettent vinden?

1 like

Fort negen :innocent:

2 likes

IMG_5813

2 likes

ohh ik dacht een soort virtuele rij voor een tiktok event ofzo

5 likes