Bounty en Twix zijn voor anderen
Ik schaam me diep, maar heb 3 uur in een rij gestaan. Heb zelfs op mn mobiel love is blind tussendoor gekeken. Maar dan sta je 30 min en denk je âja nu is het zonde om weg te lopenâ en met die gedachte heb ik 3 uur gestaan. Nooit meer.
Omg, waar was het voor?
als je bij iemand op bezoekt bent en je gooit je glas water om wat doe je dan?
- ik sta op en vraag een doekje
- ik lach schaapachtig en blijf zitten en naar het gevallen water kijken
0 stemmers
Aah is dit van onderweg naar de liefde? Dacht echt wajow, hoe kan je blijven zitten en ernaar kijken zolang het loopt.
Niet via tiktok, maar mijn standaard bakker heeft op weekenddagen ziekelijke rijen.
hahaha ja echt debiel
een vriendin van mij is dus ook zo en daar maken we ook altijd grapjes over, als zij iets omgooit zegt ze âOH ohnee! ![]()
![]()
â en dan blijft ze âgeschoktâ kijken en wachten tot anderen opspringen om het op te ruimen??? hahaha dus nu instrueren we haar meteen om een doekje te pakken en het op te ruimen maar uit haarzelf doet ze het gewoon niet
snap daar echt niks van ![]()
Iemand plaatst een bericht met alleen als tekst
Al weer tien jaar geleden
- Irritant
- Mooi, een herinnering
- Maakt me niet uit
0 stemmers
Vooral irritant omdat ik dan de hele socials uit ga pluizen wat er 10 jaar geleden was ![]()
Dit, en ook omdat alweer aan elkaar moet. En de leestekens ontbreken.
In dit geval is dat zowaar correct met een spatie maar mijn grootste ergernis hier is dat er gewoon gewacht wordt op iemand die zegt
Wat is er dan?
Ja⊠zo communiceren voornamelijk mensen in slachtofferrol⊠die donderwolk de kamer in en wachten tot je vraagt âgaat het wel?â
Tegenwoordig weiger ik dat hahaha
Oh ja van die mensen die steeds gaan zitten zuchten en mopperen en dan het liefst als je vraagt joh wat is er zeggen: Ach niks!
Nou val mij dan ook niet lastig, bedankt
Wat grappig, ik heb ook op het girlscene forum gezeten. Heb via dat forum ook nog een studentenkamer gevonden.
Dat zijn dezelfde mensen die een foto van een wachtkamer posten met de tekst âen toen zaten we in het ziekenhuisâŠâ. En dan moet natuurlijk ook iedereen vragen wat er aan de hand is he!
Ik had dus ook zoân vriendin. Haar dochter stootte drinken om in mijn huis en die vriendin bleef gewoon zitten. Ik heb alles opgeruimd. Is inmiddels geen vriendin meer, en nee dit was niet de reden
Ken jij iemand persoonlijk tegenwoordig met een noten allergie?
- Ja
- Nee
- Ja 1
- Meerdere
0 stemmers
Ik zat ff de poll te lezen over snickers etc en dan moet ik nu nog denken aan een meisje op de bassischool met een notenallergie vroeger. En dat was volgens mij best wel heftig. En verder nooit meer iemand tegengekomen? Of ja dat weet je dan natuurlijk niet
Eet jij wel eens roze koeken?
- Nooit gehad
- Kan me de laatste niet herrineren
- Dit jaar gehad
- Maandelijks
- Wekelijks
- Dagelijks
0 stemmers
Een vriend van mij haalt dat dus altijd in huis als ik er ben omdat ik één (1) keer heb gezegd dat ik dat lekker vind. Dus nu eet ik ineens regelmatig roze koeken, wat een leven.
Heb jij een voorkeur?
- Eet dat niet
- Nee geen voorkeur
- Ja van de bakker (?)
- Ja van Glacé (uit de automaat)
- Supermarktmerk
0 stemmers
Die van de AH bij het bakkersgedeelte zijn hemels. Per 4 verpakt. Vroeger kocht ik die en at ze alle 4 achter elkaar op. Daarom koop ik ze niet meer ![]()
Standaard bij de bloedbank!