Nog veel snoep van gisteren over?
Ik eet de milky way als eerste, en ik vind snickers en bounty het minst lekker. Maar ik eet het juist door elkaar zodat ik niet overblijf met alleen teleurstellingen die ik dan alsnog opeet.
Raak je alles wat je hebt aan spullen minstens 1x per jaar aan?
- Ja zeker weten
- Bijna alles
- Bij lange na niet
0 stemmers
Doe je aan âdonât put it down, put it awayâ, waarbij je dingen direct op hun plek zet ipv laat slingeren?
- Nee
- Ja
- Nee maar ga ik onthouden
0 stemmers
Spullen die je minder dan 1x per jaar gebruikt, vind je voor jezelf dat je die weg zou moeten geven/doen?
- Ja
- Met uitzonderingen, ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, doe je dat ook?
- Ja
- Ik doe een poging
- Nee
0 stemmers
Heb jij wel eens in een TikTok rij gestaan?
- Ja eens
- Ja meermaals
- Ja vaak
- Nog nooit
- Over mijn lijk
0 stemmers
Geen idee wat dat is
Vind die reactie van die ene NPC, die dus in de rij staat, wel mooi âja, wat kan ik eraan doen? Ik ben hier maar kort.â
⊠dus je bent er kort en gaat daarom uren in een rij staan? Je kan geen niet-TikTok hype eettent vinden?
Fort negen ![]()

ohh ik dacht een soort virtuele rij voor een tiktok event ofzo
Bounty en Twix zijn voor anderen
Ik schaam me diep, maar heb 3 uur in een rij gestaan. Heb zelfs op mn mobiel love is blind tussendoor gekeken. Maar dan sta je 30 min en denk je âja nu is het zonde om weg te lopenâ en met die gedachte heb ik 3 uur gestaan. Nooit meer.
Omg, waar was het voor?
als je bij iemand op bezoekt bent en je gooit je glas water om wat doe je dan?
- ik sta op en vraag een doekje
- ik lach schaapachtig en blijf zitten en naar het gevallen water kijken
0 stemmers
Aah is dit van onderweg naar de liefde? Dacht echt wajow, hoe kan je blijven zitten en ernaar kijken zolang het loopt.
Niet via tiktok, maar mijn standaard bakker heeft op weekenddagen ziekelijke rijen.
hahaha ja echt debiel
een vriendin van mij is dus ook zo en daar maken we ook altijd grapjes over, als zij iets omgooit zegt ze âOH ohnee! ![]()
![]()
â en dan blijft ze âgeschoktâ kijken en wachten tot anderen opspringen om het op te ruimen??? hahaha dus nu instrueren we haar meteen om een doekje te pakken en het op te ruimen maar uit haarzelf doet ze het gewoon niet
snap daar echt niks van ![]()
Iemand plaatst een bericht met alleen als tekst
Al weer tien jaar geleden
- Irritant
- Mooi, een herinnering
- Maakt me niet uit
0 stemmers
Vooral irritant omdat ik dan de hele socials uit ga pluizen wat er 10 jaar geleden was ![]()
Dit, en ook omdat alweer aan elkaar moet. En de leestekens ontbreken.
In dit geval is dat zowaar correct met een spatie maar mijn grootste ergernis hier is dat er gewoon gewacht wordt op iemand die zegt
Wat is er dan?