Stel je persoonlijke vraag #56

Een miljoen is wel veel geld voor traumatherapie

2 likes

Wel Bill Clinton pijpen :white_check_mark:

Ben nu toch wel benieuwd

4 likes

Ja sowieso

Wel voor minder tbh

1 like

Wat is het laagste cijfer dat een restaurant mag hebben op thuisbezorgd van jou?

• Tussen 5-4
  • Tussen 4-3
  • Tussen 3-2
  • Een twee of lager

0 stemmers

Heb jij wel eens besteld bij een restaurant met een laag cijfer?:

• Ja, maar dat restaurant ken ik goed en het cijfer sloeg nergens op
  • Ja en het viel mee
  • Ja en het was beroerd
  • Nee, want ik heb geen zin in voedselvergiftiging

0 stemmers

Ik heb honger

2 likes

Maar dan weet je niet wat ie allemaal met je heeft uitgespookt :scream:

1 like

Mss als ik niet 100% zou geloven dat hij incontinent is en naar stront ruikt. Moet echt al bijna kotsen van het idee.

Minimaal een 7,5

Dat word lastig als je op thuisbezorgd besteld. Dat gaat maar tot 5

3 likes

Oh hahaha ik vond het al zo raar dat 5 je hoogste was. Ik bestel daar nooit, altijd bij het restaurant zelf

4 likes

Relatie met mijn schoonmoeder was al niet top voor de komst van onze dochter en het is er niet op vooruitgegaan.
Zondag had de dochter een loopneus, verder niets aan de hand en ze heeft 30x gezegd dat ik ze neurofen moest geven. Heb gezegd dat ik dat niet nodig vind en ik was een slechte moeder.
Ook omdat de dochter geen siroop (vitaminen, hoestsiroop, neurofen) wil (lees met 2 volwassenen haar vasthouden en dan nog uit haar mond laten lopen) bij ons en bij haar wil ben ik een slechte moeder.

1 like

Ben je AI ook zat?

• Ja totaal mag van mij ook verdwijnen
  • Ja maar sommige toepassingen wel handig
  • Ik sta er neutraal in
  • Nee ik vind het juist wel handig
  • Nee ik kan niet meer zonder

0 stemmers

4 likes

Voor een miljoen zou ik iedereen doen. Vlag over zn kop en voor het vaderland

8 likes

Wil je zelf zonder AI?

• Ja maar gaat niet (bijv voor werk)
  • Ja en kan ook
  • Ja en doe ik ook
  • Nee maar gaat ook niet
  • Nee maar kan wel

0 stemmers

1 like

Ik denk dat er echt veel voordelen uitgehaald kunnen worden, maar die domme foute antwoorden die chatgpt en google geeft kunnen me gestolen worden

3 likes

Ja ik denk vooral in de medische wereld en de rest vind ik tot nu toe overrated overkomen/alleen maar een manier om dingen nog sneller te doen om meer geld te verdienen (maar ik ken natuurlijk ook niet alle toepassingen)

9 likes

AI zit in zoveel dingen… faceid, weersvoorspellingen, fraudedetectie bij je bank, spamfilters voor je mail, autocomplete/autocorrect, google maps route en verkeer, dingen als uber, spotify, natuurlijk alle socials. AI is zoveel veel meer dan alleen genAI (chatgpt, google antwoorden).

13 likes

Ik weet er niet zoveel vanaf maar ik dacht juist dat gen AI/LLMs geen ā€œechteā€ artificial intelligence was, laat staan technologie als Face ID
Haal je het niet door de war met algoritmes en andere technologie

1 like

Ik ga er in elk geval niet bewust naar op zoek, als het ergens ongemerkt in gebruikt wordt ja dan zal ik het ook wel gebruiken

Enne over iemand doen voor een miljoen… Zooooveel is dat nou toch ook weer niet

3 likes

Fijn dat jij het niet veel geld vind maar ik wel :joy::joy:

9 likes

Heb jij als kind/tiener (<18) op dansen gezeten?

Maakt niet uit hoe lang/kort.
En ik ben niet zo thuis in dansen dus als je een andere variant hebt gedaan die ergens op lijkt dan kun je ook daarop stemmen, of op Anders :sweat_smile:

• Nee
  • Ja, ballet
  • Ja, moderne dans
  • Ja, streetdance/hiphop
  • Ja, stijldansen
  • Ja, anders

0 stemmers

En als volwassene?

• Nee
  • Ja, ballet
  • Ja, moderne dans
  • Ja, streetdance/hiphop
  • Ja, stijldansen
  • Ja, anders

0 stemmers

Ik kijk nu strictly en ik zat te denken dat sommige dans-types klasgenootjes op zaten als kind, maar als volwassene was stijldansen meer populair. Maar dat was ook wel een soort fase in mijn toenmalige vriendengroep denk ik.
(Maar ik heb zelf nooit op dansen gezeten)

1 like