Voor een miljoen zou ik iedereen doen. Vlag over zn kop en voor het vaderland
Wil je zelf zonder AI?
- Ja maar gaat niet (bijv voor werk)
- Ja en kan ook
- Ja en doe ik ook
- Nee maar gaat ook niet
- Nee maar kan wel
0 stemmers
Ik denk dat er echt veel voordelen uitgehaald kunnen worden, maar die domme foute antwoorden die chatgpt en google geeft kunnen me gestolen worden
Ja ik denk vooral in de medische wereld en de rest vind ik tot nu toe overrated overkomen/alleen maar een manier om dingen nog sneller te doen om meer geld te verdienen (maar ik ken natuurlijk ook niet alle toepassingen)
AI zit in zoveel dingen⦠faceid, weersvoorspellingen, fraudedetectie bij je bank, spamfilters voor je mail, autocomplete/autocorrect, google maps route en verkeer, dingen als uber, spotify, natuurlijk alle socials. AI is zoveel veel meer dan alleen genAI (chatgpt, google antwoorden).
Ik weet er niet zoveel vanaf maar ik dacht juist dat gen AI/LLMs geen āechteā artificial intelligence was, laat staan technologie als Face ID
Haal je het niet door de war met algoritmes en andere technologie
Ik ga er in elk geval niet bewust naar op zoek, als het ergens ongemerkt in gebruikt wordt ja dan zal ik het ook wel gebruiken
Enne over iemand doen voor een miljoen⦠Zooooveel is dat nou toch ook weer niet
Fijn dat jij het niet veel geld vind maar ik wel ![]()
![]()
Heb jij als kind/tiener (<18) op dansen gezeten?
Maakt niet uit hoe lang/kort.
En ik ben niet zo thuis in dansen dus als je een andere variant hebt gedaan die ergens op lijkt dan kun je ook daarop stemmen, of op Anders ![]()
- Nee
- Ja, ballet
- Ja, moderne dans
- Ja, streetdance/hiphop
- Ja, stijldansen
- Ja, anders
0 stemmers
En als volwassene?
- Nee
- Ja, ballet
- Ja, moderne dans
- Ja, streetdance/hiphop
- Ja, stijldansen
- Ja, anders
0 stemmers
Ik kijk nu strictly en ik zat te denken dat sommige dans-types klasgenootjes op zaten als kind, maar als volwassene was stijldansen meer populair. Maar dat was ook wel een soort fase in mijn toenmalige vriendengroep denk ik.
(Maar ik heb zelf nooit op dansen gezeten)
Tuurlijk is het veel geld, maar toch niet zoveel dat je kunt rentenieren, een huis kunt kopen op een plek die je wil of doen waar je zin in hebt
Als ik dan al mijn principes opzij zet dan ook voor een bedrag waar ik echt een goed aangepast huis voor neer kan zetten op een betere locatie dan waar we nu wonen
Ik zou denk ik huisjesmelker worden
Ik denk dat je je hierin vergist. Zeker als je al wat ouder bent red je het makkelijk!
Hier is toch niemand op die leeftijd? Maar hee ieder zijn meug, ik sla ff over
Ik heb als kind op tapdance gezeten en wil dat eigenlijk weer gaan doen
Hahaha ik las lapdance en dacht okeeee bijzonder voor een kind
Hahaha wat? Een miljoen is een leven lang geen woonlasten meer. Echt al mijn financiƫle vragen zijn opgelost met 1 miljoen.
Maar⦠is het zwart of inkomen en komt de belastingdienst nog langs
?
Essentiƫle vragen
Ook als de belastingdienst nog komt zit ik prima hoor. Hoe chill zou het leven zijn zonder hypotheek. Kunnen we makkelijk op ƩƩn inkomen leven, eeuwig goed gevulde spaarrekening voor noodgevallen.
Ja wat de absolute hel is het voor discussie of een miljoen veel geld is of niet???
Haha ik hoop zwart want ik weet niet hoe dit uit te leggen is aan de belastingdienst ![]()
![]()