Tuurlijk is het veel geld, maar toch niet zoveel dat je kunt rentenieren, een huis kunt kopen op een plek die je wil of doen waar je zin in hebt
Als ik dan al mijn principes opzij zet dan ook voor een bedrag waar ik echt een goed aangepast huis voor neer kan zetten op een betere locatie dan waar we nu wonen
Ik zou denk ik huisjesmelker worden
Ik denk dat je je hierin vergist. Zeker als je al wat ouder bent red je het makkelijk!
Hier is toch niemand op die leeftijd? Maar hee ieder zijn meug, ik sla ff over
Ik heb als kind op tapdance gezeten en wil dat eigenlijk weer gaan doen
Hahaha ik las lapdance en dacht okeeee bijzonder voor een kind
Hahaha wat? Een miljoen is een leven lang geen woonlasten meer. Echt al mijn financiële vragen zijn opgelost met 1 miljoen.
Maar… is het zwart of inkomen en komt de belastingdienst nog langs
?
Essentiële vragen
Ook als de belastingdienst nog komt zit ik prima hoor. Hoe chill zou het leven zijn zonder hypotheek. Kunnen we makkelijk op één inkomen leven, eeuwig goed gevulde spaarrekening voor noodgevallen.
Ja wat de absolute hel is het voor discussie of een miljoen veel geld is of niet???
Haha ik hoop zwart want ik weet niet hoe dit uit te leggen is aan de belastingdienst ![]()
![]()
Oh wat tof!
Naar België verhuizen en zeggen dat het van een flexijob is.
Ben jij ook inlogmoe?
- Ja, de volgende keer dat een app/website/apparaat om mijn inloggegevens vraagt kan het zomaar de druppel zijn
- Beetje irritant, maar zo is het leven
- Geen last van
0 stemmers
Nee. AI leert patronen, een algoritme volgt regels. Wat je doet met AI (machine learning) is een hele boel informatie voeden. Bijvoorbeeld: je voedt heel veel Spaanse teksten, vervolgens haalt AI daar de patronen uit en kan die zelf gebruiken om te genereren. Net zoals mensen een taal leren. Je hebt ook wel wat we vroeger AI noemden en dat is eigenlijk een hele grote set aan logica. Misschien komt daar je idee vandaan.
Verhaal over faceid
Faceid is daar een heel simpel voorbeeld voor eigenlijk: je voedt heel veel gezichten en AI is in staat om ook jouw gezicht als gezicht te herkennen, op te slaan en te vergelijken met alle andere gezichten die worden gevoed. (Eigenlijk iets complexer omdat je gezicht wordt omgezet in een wiskundige vector.) Als je een algoritme zou gebruiken zou je nooit jouw gezicht kunnen instellen, want het algoritme had dan gevoed moeten worden met jouw gezicht als: ‘alleen als je deze ziet mag je ontgrendelen’. En dan zou je tegen issues aanlopen als dat je bv altijd precies hetzelfde voor de camera moet zitten, met hetzelfde licht, geen bril, pet, haar anders etc.
Dit is precies wat ik zo onbegrijpelijk vind aan millionaires haha. Dat ze dan niet “gewoon” een huis van 8 ton kopen en dan het chillste leven OOIT hebben omdat je gewoon bijna geen woonlasten hebt dus lekker een chill baantje kan hebben voor de fun voor 2 dagen per week en dan alsnog rond kan komen. Maar dan hebberig worden en huizen van 2 miljoen gaan kopen en opeens elk jaar vreselijke safari’s in Namibië willen gaan doen waardoor je nog steeds vet veel moet werken om rond te komen. Onbegrijpelijk haha
Lijkt me wel wat dit stukje
Wat heeft je leeftijd met rentenieren te maken? Of bedoel je dat je het dan op kan maken ofzo? Je kan elk jaar ongeveer 40k uit een miljoen halen zonder dat je miljoen ooit minder wordt. Als je van 40k kan leven, kan je rentenieren.
Oke check. Ik bedoelde dat niet met mijn vraag maar dat was misschien al duidelijk. Vind het dan wel ingewikkeld wat de precieze definitie van AI dan “tegenwoordig” is.
Maar dat interesseert me eigenlijk ook niet zo, ik bedoelde er dus zelf meer de GPT-fisering van het internet mee