40k is niet zo veel om van te leven, daar zou ik het niet mee redden. Huur/hypotheek is al vaak 1500-2000 per maand voor sommigen, dan ben je al de helft kwijt.
Als je het met 40k netto niet redt, leef je vrij royaal toch?
Voor 1 persoon iig
Nee, met twee zijn onze vaste lasten zijn exact 39,5k. Dat is alleen eten, gwl, internet, benzine, verzekeringen en hypotheek, en ja een Netflix en Spotify abbo. Maar niet uit eten, niet sparen en ook geen onderhoud voor de auto of kinderopvang of onderhoud voor het huis.
Nou dan kun je je salaris volledig opmaken aan leven ipv deels vaste lasten, lijkt me onwijs chill.
Als ik 1 miljoen heb stop ik direct met werken ![]()
Oja ik ook hoor, doeggggggg
Ik snap het niet want ik zie er 4 en waarom is dat fout??
(F)inished
(F)iles
O(f) 3x
Scienti(f)ic
Dus of een paar ofâs overgeslagen en/of Scientific overgeslagen
Lol met die eerste âofâ dacht ik âha die heb ik niet gemist hoorâ om dan vervolgens de andere 2 wel te missen.
Same girl ![]()
, ook meerdere keren teruggelezen
Haha wat grappig, volledig over die ofâs heen gelezen. Ik heb het 3x opnieuw gelezen en niet gezien.
Haha, ja, mijn eerste reactie: waarom is 6 een antwoordoptie als er maar 5 fâen zijn? Vier keer gelezen voor ik ze allemaal had.
2 in eerste instantie ik kan echt niet lezen
OMG heb echt 3x gelezen haha maar die F van of die registreert hij gewoon niet? ![]()
Als je een gemiste oproep van een 06-nr hebt dat je niet kent, bel je dan terug?
- Jazeker, ik ben benieuwd wie het is en iemand belt me niet voor niets
- Ik voeg het nr eerst toe aan mijn contacten en kijk of ik via de Whatsapp profiel foto kan zien wie het mogelijk is
- Nee, ik bel niet terug want misschien is het spam
- Anders namelijk
0 stemmers
Nou ⊠misschien is het spam â waarschijnlijk is het spam.
Mijn telefoon geeft dat nu trouwens ook aan: mogelijk een spam-oproep, staat er dan in beeld. Best handig, neem ik ook gewoon niet op.
Ik ben blij dat de meesten niet terugbellen. Mijn nummer is best lang voor spoofing (?) misbruikt waardoor mensen dus mijn nummer zagen als beller en dan mij gingen terugbellen of smsen.
Ik neem ĂŒberhaupt bijna nooit de telefoon op van een nummer dat ik niet ken omdat ik gewoon geen zin heb om te dealen met wat het dan ook is
dat het tegenwoordig vaak spam is is een goed excuus
(Tenzij ik een telefoontje verwacht/kan verwachten)
Soms tijdens werktijd wel maar in mijn ervaring bellen ze wel terug of laten ze een bericht achter als het belangrijk is. Ik word wel redelijk vaak gebeld door mensen die ik niet ken voor werk en ik ben ook sneller geneigd terug te bellen als mijn kind op school ofzo is want je weet maar nooit of er iets is.