Haha wat grappig, volledig over die of’s heen gelezen. Ik heb het 3x opnieuw gelezen en niet gezien.
Haha, ja, mijn eerste reactie: waarom is 6 een antwoordoptie als er maar 5 f’en zijn? Vier keer gelezen voor ik ze allemaal had.
2 in eerste instantie ik kan echt niet lezen
OMG heb echt 3x gelezen haha maar die F van of die registreert hij gewoon niet? ![]()
Als je een gemiste oproep van een 06-nr hebt dat je niet kent, bel je dan terug?
- Jazeker, ik ben benieuwd wie het is en iemand belt me niet voor niets
- Ik voeg het nr eerst toe aan mijn contacten en kijk of ik via de Whatsapp profiel foto kan zien wie het mogelijk is
- Nee, ik bel niet terug want misschien is het spam
- Anders namelijk
0 stemmers
Nou … misschien is het spam → waarschijnlijk is het spam.
Mijn telefoon geeft dat nu trouwens ook aan: mogelijk een spam-oproep, staat er dan in beeld. Best handig, neem ik ook gewoon niet op.
Ik ben blij dat de meesten niet terugbellen. Mijn nummer is best lang voor spoofing (?) misbruikt waardoor mensen dus mijn nummer zagen als beller en dan mij gingen terugbellen of smsen.
Ik neem überhaupt bijna nooit de telefoon op van een nummer dat ik niet ken omdat ik gewoon geen zin heb om te dealen met wat het dan ook is
dat het tegenwoordig vaak spam is is een goed excuus
(Tenzij ik een telefoontje verwacht/kan verwachten)
Soms tijdens werktijd wel maar in mijn ervaring bellen ze wel terug of laten ze een bericht achter als het belangrijk is. Ik word wel redelijk vaak gebeld door mensen die ik niet ken voor werk en ik ben ook sneller geneigd terug te bellen als mijn kind op school ofzo is want je weet maar nooit of er iets is.
Ja dit, haha. Helaas moet ik op m’n werk dan wel opnemen
Maar ook dan laat ik soms eerst de voicemail inspreken of zoek gauw het nummer op internet om te zien wie het is, haha. Overigens zou ik zelf echt noooit een voicemail inspreken, dan probeer ik liever nog eens te bellen of stuur een mail.
Laat jij ooit een voicemail achter?
- Ja
- Nee
- Ligt eraan
0 stemmers
Als je me nodig hebt spreek je maar een voicemail in.
Henry van loon:
- Wat een knappe man
- Wel oke
- Ewl
- Nmsvpe
0 stemmers
Ik kijk boerderij van dorst en jelka en ene arjan zijn daar te gast. Die arjan zegt over henry dat het een hele knappe man is en jelka reageert dan van, ja het is een hele knappe man.
Ik zat zo ![]()
Ik voel mij ergens aangetrokken tot hem, omdat hij grappig en gezellig is. Hij lijkt mij oprecht een aardige en goede man. Dat maakt hem knap.
Ik ben niet tot hem aangetrokken, omdat ik het nou zo’n mooie en knappe man vind.
Is dat logisch of raar?
Ja dat kan sowieso iemand al een stuk aantrekkelijker maken dus ik snap je wel maar knap is dat toch niet echt het juiste woord. Maar jelka zei dat voordat zij in beeld kwam hij “een soort modellen” achter hem had aanlopen. En toen reageerde raven met “henry?!” Haha en ik dacht hetzelfde. Toen zei die andere gast dus het is een hele knappe man. Toen vroeg ik me af of ik misschien iets niet zie.
ik zou wel een miljoentje betaald willen krijgen voor hem te doen
Ik denk dat veel mensen hem aantrekkelijk vinden om z’n humor (en het is niet perse een oerlelijke man toch?), maar misschien ook wel omdat hij bekend is.
Of Jelka is net als Mascha gewoon blind van verliefdheid want Gregor was ook de allerknapste jongen van de middelbare school en daar zijn de meningen ook over verdeeld toch.
Het aardig-gedeelte kan ik in ieder geval bevestigen! Ik heb hem backstage bij het theater ontmoet waar ik destijds werkte, en hij was echt heel prettig in de omgang. Sommige artiesten trekken zich terug in de kleedkamer en lopen met zo’n hautaine houding langs je (wat ik bij opdringerige fans nog kan begrijpen, maar als ontvangend theater ben je eigenlijk met de artiest een soort collega’s voor die dag), maar dat was bij Henry echt totaal niet zo. Jelka kwam ook langs, z’n hond was mee, en hij is wel echt 1 van de leukste NLse artiesten die ik daar op dat werk heb ontmoet.
Ja smaken verschillen bla bla bla maar objectief gezien is dit toch geen knappe man
Iemand aantrekkelijk vinden is dan weer heel wat anders. Maar knap, nee
Ik snap het eigenlijk wel. Hoewel ik Henry niet aantrekkelijk vind, vind ik hem eigenlijk best knap. Het is totaal niet mijn type ofzo qua uiterlijk, maar ik vind hem dus ook niet lelijk.
Bijvoorbeeld hier:
En ik vind Jelka echt heel grappig, leuke vrouw.
Hahha okee, nu kan ik niet meer om zijn voorhoofd heen. Ja hij is niet standaard knap nee, misschien is het dan toch zijn humor ofzo.