Stel je persoonlijke vraag #56

ugh ja zwoeler dan zwoel, je wordt er spontaan plakkerig en musky van

ik ken alleen een paar hits i know shame shame, ik ga dit aankomende week luisteren!

3 likes

Jaaaa doe het is prachtig

3 likes

Weer helemaal obsessed sinds kayla Nicole’s Halloween outfit

Ik heb 2 lampjes gekocht voor mn nichtje. In totaal moeten daar 6 aaa batterijen in. Zou je die erbij geven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vorig jaar ook iets cadeau gegeven waar ook batterijen in moesten maar toen pakten ze het uit in tasmanie en weetikhet of ze daar dat soort batterijen hebben.

haha het is toch super kut om een cadeau te krijgen wat je niet meteen kan gebruiken

9 likes

Ja je hebt ook gelijk hoor. En al helemaal voor een kind. Ik zat alleen te denken dat ik dat zelf juist niet zou verwachten. Heb ook wel eens een ledlampje cadeau gekregen en ik dacht dan niet, diegene heeft er geen batterijen bij gegeven.

2 likes

Vind jij een jeans lekker zitten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nee maar ik vind het wel leuk. Heb alleen al 4 jaar geen jeans meer gedragen :anguished: een nieuwe jeans aanpassen staat me al tegen. Hoe kon ik ooit in die super skinny jeans kon leven is me een raadsel.

2 likes

Heb jij ooit kleding van pimkie gehad? Ik haalde daar dus wel vaak ā€œjeansā€. Wat een grap.

• Ja maar een enkel item
  • Ja best veel
  • Nee niks van pimkie

0 stemmers

Ik heb volgens mij al 20 jaar geen jeans aangehad haha :joy: vind het echt niet lekker zitten

2 likes
  • Jeans
  • Ff normaal doen gewoon een spijkerbroek

0 stemmers

3 likes

ik zou zo graag een tijdmachine willen om weer terug te gaan naar onze zomervakanties in frankrijk als tiener, de pimkie in de winkelcentra waren echt een y2k hemel :heart_eyes: ik kan echt nog het gevoel terughalen van al die fantastische kleding daar. zo veel leuker dan de winkels in nederland.

ik zoek nu op vinted regelmatig op pimkie en sommige van de (ondertussen) vintage items zijn echt precies zo cool als ik ze vroeger vond

16 likes

Hoe zeg jij skinny jeans

2 likes

Ha ja ik herinner me pimkie idd ook vooral van winkelcentra op vakantie in zuid europa. Maar volgens mij heeft nederland het ook nog best lang gehad toch? Ik heb als basisschoolkind daar een topje mogen uitzoeken in italie en ik voelde me heel cool ermee haha.

3 likes

Skinny

4 likes

Ik ben in een spijkerbroek naar Australiƫ gevlogen lol. Maar wel met stretch, wijde pijpen en niet zo high waist

4 likes

ja klopt! maar dat was wel een stuk later

4 likes

Ik weet juist totaal niet meer wat voor vibe die kleding had. Ik krijg vooral bershka vibes voor me. De laatste keer dat ik wat bij pimkie kocht was toen ik nog in amsterdam woonde. Ik had een nieuwe broek gekocht direct aangetrokken en naar de krul gefietst (zo’n kroeg waar ik maar altijd zinloos hing). Ik vroeg aan die barman, ik paste soms op zn kids. KIJK LEUKE BROEK HE? :grin: alsof zo’n vader dat wat kan schelen haha. Maar was het niet ook een beetje coolcat achtig? En volgens mij vooral voor tieners/jong volwassenen.

1 like

Heb jij op dit moment kleding van de bershka in je kast hangen?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

2 likes