Hij lijkt op een volwassen Jimmy neutron
Canât unsee nu ![]()
![]()
![]()
![]()
Maar deze foto is toch niet echt waarheidsgetrouw?
Ik vond Jelka altijd leuk maar de laatste tijd valt het me op dat ze best saai is, alsof relatable zijn haar trademark is. Zelfde dingen altijd dat het leven zo zwaar is en ze gewoon lekker een peukie wil roken met die zeurdigere stem. Haar optreden in Dit was het nieuws hielp ook niet.
Maargoed, Henry lijkt me objectief niet knap en objectief niet lelijk.
Ja heel erg dat van jongens ben zo gewoon!
fave toni?
- unbreak my heart
- he wasnât man enough
- youâre makinâ me high
- breathe again
- spanish guitar
- another sad love song
- you mean the world to me
- anders nl let me know in the commentssss
0 stemmers
Kan niet kiezen. Keuze hangt af van mijn mood maar he wasnât man enough is toch wel op een ander niveau.
Het hele Secrets albummmmm
Oh ga het snel weer luisteren
Find me a man is ook mooi
Hallo en in the late of night ![]()
ja moeilijk hÚ! als kind was un-break my heart mijn absolute lievelingsballad ooit en man enough is een darkchild CLASSIC echt een van zijn allerbesten, maar ik ga toch voor makin me high, het ritme/de beat en haar zangmelodieën hebben echt smerige seks er vanaf druipen. krijg er ook altijd lowkey stank face van.
Spanish guitar is ook zo geil.
ugh ja zwoeler dan zwoel, je wordt er spontaan plakkerig en musky van
ik ken alleen een paar hits i know shame shame, ik ga dit aankomende week luisteren!
Jaaaa doe het is prachtig
Weer helemaal obsessed sinds kayla Nicoleâs Halloween outfit
Ik heb 2 lampjes gekocht voor mn nichtje. In totaal moeten daar 6 aaa batterijen in. Zou je die erbij geven?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vorig jaar ook iets cadeau gegeven waar ook batterijen in moesten maar toen pakten ze het uit in tasmanie en weetikhet of ze daar dat soort batterijen hebben.
haha het is toch super kut om een cadeau te krijgen wat je niet meteen kan gebruiken
Ja je hebt ook gelijk hoor. En al helemaal voor een kind. Ik zat alleen te denken dat ik dat zelf juist niet zou verwachten. Heb ook wel eens een ledlampje cadeau gekregen en ik dacht dan niet, diegene heeft er geen batterijen bij gegeven.
Vind jij een jeans lekker zitten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee maar ik vind het wel leuk. Heb alleen al 4 jaar geen jeans meer gedragen
een nieuwe jeans aanpassen staat me al tegen. Hoe kon ik ooit in die super skinny jeans kon leven is me een raadsel.
Heb jij ooit kleding van pimkie gehad? Ik haalde daar dus wel vaak âjeansâ. Wat een grap.
- Ja maar een enkel item
- Ja best veel
- Nee niks van pimkie
0 stemmers
Ik heb volgens mij al 20 jaar geen jeans aangehad haha
vind het echt niet lekker zitten