Stel je persoonlijke vraag #56

Nooit gehad ook.

3 likes

nee het was wel mooier dan coolcat. niet van die lelijke prints en pimkie had simpelere modellen. het was in mijn herinnering heel girly maar wel ‘cool’, wat de oudere (14/15) meisjes droegen. de herinnering is natuurlijk tainted door nostalgie maar als ik op vinted goede y2k pimkie dingen tegenkom denk ik altijd wel ja zo herinner ik het me ook wel.

4 likes

:belgium:: jeansbroek

2 likes

Ik snap ook niet dat er mensen zijn die kleding kopen die ze niet lekker vinden zitten. Ik kan in al mijn broeken, rokken en jurken reizen. No way dat ik iets koop waar ik niet een paar uur in kan zitten/staan. Ja en er zijn feestjes en uitzonderingen, maar over het algemeen kan ik in iedere outfit naar Amerika vliegen.

15 likes

Hetzelfde als jij

1 like

Ja ik vlieg ook altijd in spijkerbroek, vind dat ook veel lekkerder langdurig zitten. Doe dan gewoon de iets wijdere/ stretchy aan en niet eentje die iets te stijf zit na een was.

Ga sowieso niet snel in een joggingbroek naar buiten, echt iets wat ik vanuit huis heb. Al zijn mijn ouders weer overdreven, want mijn vader heeft ook heel lang getuinierd met een overhemd aan hahaha.

9 likes

Ik deed dit met miss sixty, dat was in Italië ook al bekender voor het in Nederland kwam en dat voelde ook ~chiquer dan de standaard tienerkleding. Zou sommige dingen nu nog dragen als ik ze nog had, helaas was ik toen 10-14 jaar en maat XS had het ook nooit meer gepast nu.

8 likes

jaaa miss sixty was ook echt merk en heel cool omg ik was heel jaloers geweest

3 likes

als je werd gevraagd voor expeditie robinson, zou je het dan doen?

• ja 100%
  • waarschijnlijk wel
  • ik heb geen idee
  • waarschijnlijk niet
  • 100% nee
  • anders/ik ken het niet/??

0 stemmers

1 like

Al krijg ik er geld voor, never nooit dat ik daar aan mee doe :sweat_smile:

7 likes

Ik zeg graag in mijn hoofd dat ik onzettend mentaal sterk zou zijn daar en vet geliefd etc.

Als ik realistisch kijk,

• ik ben bang voor bijna alles
  • vrij slap en nul conditie
  • eet graag of ik ben chagrijnig
  • snel verveeld

Dus wellicht zou het beter zijn van niet. Vind het wel zo vet!

17 likes

Hahaha dacht dat je toni chocolonely bedoelde.

5 likes

Ik denk dat ik de gezondheidstest niet eens haal

5 likes

ik wist niet eens dat je die moest doen eigenlijk

Zou wel bijzonder onverstandig zijn om iedereen maar gewoon naar een eiland te sturen in de bloedhitte, weinig eten en met fysiek zware proeven

4 likes

Voor een miljoen doe ik veel jongens

Maar dat zit er zo te zien helaas niet in

ja ik heb gewoon nooit nagedacht over wat daar allemaal aan vooraf gaat haha

1 like

Ik ga denk ik nog liever dood. Dat is iets waar ik dus wel pas na 1 miljoen over zou nadenken. Ik slaap al zo slecht en dan slaap je daar op fuckin houten planken in de regen. Die vieze doodenge insecten. Je zit continu met mensen om je heen whaaa. Je hebt geen privacy. Het eten zou mij denk ik niet eens zoveel uitmaken. 0.0 hygiene ewl. Qua proeven zou ik zwemmen alleen eng vinden want ik durf niet onder water te gaan.

Doe je mee aan expeditie robinson voor 1 miljoen?

• Ja sowieso
  • Nee
  • Ja ik denk het wel
  • Ik twijfel

0 stemmers

2 likes

Iemand moet als eerste afvallen, dan ben je dus echt maar een paar nachten daar met één/max paar keer een proef. Dat is prima te overzien voor een miljoen.

17 likes

Haha ja daar heb je gelijk in. Ik kijk het programma al jaren en ik denk altijd omg wat een hel. Maar je kan je er idd heel makkelijk direct laten uitspelen. Ik had de poll beter kunnen maken dat je verplicht tot aan het einde erin moet blijven.