Stel je persoonlijke vraag #56

• Jeans
  • Ff normaal doen gewoon een spijkerbroek

0 stemmers

3 likes

ik zou zo graag een tijdmachine willen om weer terug te gaan naar onze zomervakanties in frankrijk als tiener, de pimkie in de winkelcentra waren echt een y2k hemel :heart_eyes: ik kan echt nog het gevoel terughalen van al die fantastische kleding daar. zo veel leuker dan de winkels in nederland.

ik zoek nu op vinted regelmatig op pimkie en sommige van de (ondertussen) vintage items zijn echt precies zo cool als ik ze vroeger vond

16 likes

Hoe zeg jij skinny jeans

2 likes

Ha ja ik herinner me pimkie idd ook vooral van winkelcentra op vakantie in zuid europa. Maar volgens mij heeft nederland het ook nog best lang gehad toch? Ik heb als basisschoolkind daar een topje mogen uitzoeken in italie en ik voelde me heel cool ermee haha.

3 likes

Skinny

4 likes

Ik ben in een spijkerbroek naar Australië gevlogen lol. Maar wel met stretch, wijde pijpen en niet zo high waist

4 likes

ja klopt! maar dat was wel een stuk later

4 likes

Ik weet juist totaal niet meer wat voor vibe die kleding had. Ik krijg vooral bershka vibes voor me. De laatste keer dat ik wat bij pimkie kocht was toen ik nog in amsterdam woonde. Ik had een nieuwe broek gekocht direct aangetrokken en naar de krul gefietst (zo’n kroeg waar ik maar altijd zinloos hing). Ik vroeg aan die barman, ik paste soms op zn kids. KIJK LEUKE BROEK HE? :grin: alsof zo’n vader dat wat kan schelen haha. Maar was het niet ook een beetje coolcat achtig? En volgens mij vooral voor tieners/jong volwassenen.

1 like

Heb jij op dit moment kleding van de bershka in je kast hangen?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Nooit gehad ook.

3 likes

nee het was wel mooier dan coolcat. niet van die lelijke prints en pimkie had simpelere modellen. het was in mijn herinnering heel girly maar wel ‘cool’, wat de oudere (14/15) meisjes droegen. de herinnering is natuurlijk tainted door nostalgie maar als ik op vinted goede y2k pimkie dingen tegenkom denk ik altijd wel ja zo herinner ik het me ook wel.

4 likes

:belgium:: jeansbroek

2 likes

Ik snap ook niet dat er mensen zijn die kleding kopen die ze niet lekker vinden zitten. Ik kan in al mijn broeken, rokken en jurken reizen. No way dat ik iets koop waar ik niet een paar uur in kan zitten/staan. Ja en er zijn feestjes en uitzonderingen, maar over het algemeen kan ik in iedere outfit naar Amerika vliegen.

15 likes

Hetzelfde als jij

1 like

Ja ik vlieg ook altijd in spijkerbroek, vind dat ook veel lekkerder langdurig zitten. Doe dan gewoon de iets wijdere/ stretchy aan en niet eentje die iets te stijf zit na een was.

Ga sowieso niet snel in een joggingbroek naar buiten, echt iets wat ik vanuit huis heb. Al zijn mijn ouders weer overdreven, want mijn vader heeft ook heel lang getuinierd met een overhemd aan hahaha.

9 likes

Ik deed dit met miss sixty, dat was in Italië ook al bekender voor het in Nederland kwam en dat voelde ook ~chiquer dan de standaard tienerkleding. Zou sommige dingen nu nog dragen als ik ze nog had, helaas was ik toen 10-14 jaar en maat XS had het ook nooit meer gepast nu.

8 likes

jaaa miss sixty was ook echt merk en heel cool omg ik was heel jaloers geweest

3 likes

als je werd gevraagd voor expeditie robinson, zou je het dan doen?

• ja 100%
  • waarschijnlijk wel
  • ik heb geen idee
  • waarschijnlijk niet
  • 100% nee
  • anders/ik ken het niet/??

0 stemmers

1 like

Al krijg ik er geld voor, never nooit dat ik daar aan mee doe :sweat_smile:

7 likes

Ik zeg graag in mijn hoofd dat ik onzettend mentaal sterk zou zijn daar en vet geliefd etc.

Als ik realistisch kijk,

• ik ben bang voor bijna alles
  • vrij slap en nul conditie
  • eet graag of ik ben chagrijnig
  • snel verveeld

Dus wellicht zou het beter zijn van niet. Vind het wel zo vet!

17 likes