Stel je persoonlijke vraag #56

Hahaha dacht dat je toni chocolonely bedoelde.

5 likes

Ik denk dat ik de gezondheidstest niet eens haal

5 likes

ik wist niet eens dat je die moest doen eigenlijk

Zou wel bijzonder onverstandig zijn om iedereen maar gewoon naar een eiland te sturen in de bloedhitte, weinig eten en met fysiek zware proeven

4 likes

Voor een miljoen doe ik veel jongens

Maar dat zit er zo te zien helaas niet in

ja ik heb gewoon nooit nagedacht over wat daar allemaal aan vooraf gaat haha

1 like

Ik ga denk ik nog liever dood. Dat is iets waar ik dus wel pas na 1 miljoen over zou nadenken. Ik slaap al zo slecht en dan slaap je daar op fuckin houten planken in de regen. Die vieze doodenge insecten. Je zit continu met mensen om je heen whaaa. Je hebt geen privacy. Het eten zou mij denk ik niet eens zoveel uitmaken. 0.0 hygiene ewl. Qua proeven zou ik zwemmen alleen eng vinden want ik durf niet onder water te gaan.

Doe je mee aan expeditie robinson voor 1 miljoen?

• Ja sowieso
  • Nee
  • Ja ik denk het wel
  • Ik twijfel

0 stemmers

2 likes

Iemand moet als eerste afvallen, dan ben je dus echt maar een paar nachten daar met één/max paar keer een proef. Dat is prima te overzien voor een miljoen.

17 likes

Haha ja daar heb je gelijk in. Ik kijk het programma al jaren en ik denk altijd omg wat een hel. Maar je kan je er idd heel makkelijk direct laten uitspelen. Ik had de poll beter kunnen maken dat je verplicht tot aan het einde erin moet blijven.

wat lijkt je het moeilijkste/vervelendste van robinson

• de fysieke beproeving
  • het sociale spel/tactieken

0 stemmers

1 like

Oh ja daar was ik ook eigenlijk vanuit gegaan in mijn antwoord :joy: voor alleen starten doe ik wel mee voor dat geld!

3 likes

Ik heb helemaal geen zin om mee te doen aan Expeditie Robinson maar ik heb hier eerder deze week gestemd dat ik Trump zou doen voor een miljoen dus nu moet ik wel ja stemmen :pensive:

16 likes

Ja hier zit ik ook mee

Mag ik dan wel dezelfde tactiek toepassen (dronken worden)?

3 likes

ik ben redelijk slecht in alles en ik heb 0.0 motoriek dus ik zou gewoon niks kunnen maar het ALLERkutste lijkt me eigenlijk het gebrek aan hygiëne. geen tandenborstel, geen douche en geen wc, dat lijkt me echt vreselijk. ik denk eigenlijk dat ik dat fysiek gewoon niet zou kunnen want ik kan niet eens wildplassen. en lekker een maand (nou ja zo ver zou ik nooit komen haha) marineren in 3 dezelfde onderbroeken/bikini’s.

15 likes

wat zou je eerder doen voor 1 miljoen

• trump
  • expeditie robinson

0 stemmers

3 likes

Ik zou ook echt doodsbang zijn om daar dan ongesteld te worden. Sowieso ben ik dan door de pijn al niks meer waard. Maar vraag me af of je dan bv wel tampons mag gebruiken.

ja volgens mij mag dat wel! ik kan me vaag herinneren dat anna nooshin dat een keer gezegd heeft. maar dat lijkt me dus ook naar qua hygiëne haha. pil doorslikken bijv mag ook gewoon geloof ik

1 like

omg hoe

ik heb echt ontelbare keren wildgeplast ik denk dat ik anders meermaals in mn broek had gezeken.

en je wast je in de zee toch wel een beetje. zout desinfecteert wat en je kan scrubben met zand :ok_hand: zonnebrand als bodylotion. ja t is niet hetzelfde als een douche maar ik zou het best chill vinden denk ik

5 likes

Vind seksen makkelijker dan overleven op een onbewoond eiland

13 likes

Denk dat ik in een normaal klimaat al moeite heb met de fysieke dingen, laat staan als het 50 graden is en je in de volle zon staat. Als er een menselijke toren gemaakt moet worden zou ik spontaan aanbieden om onderop te gaan staan zodat je iig schaduw hebt op je kop.

2 likes