Stel je persoonlijke vraag #56

Ik vraag me dit ook allemaal af. Maar ze hebben natuurlijk wel een medisch team bereikbaar altijd op afstand. Ik zou echt niet 24/7 met mensen om me heen kunnen en dat “gekonkel”.
Maar zoals zonnebrandcreme bijvoorbeeld mag ook natuurlijk. Ik zag in dit seizoen al meerdere kandidaten verbrand, dat kan echtniet. Dus zeker dat je een tampon mag, iig dat hoop ik?!?!

2 likes

ik had vroeger vaak issues met blaasontsteking en toen probeerde ik het een keer toen ik echt zo’n sluimerende blaasontsteking met beginnende klachten had. het was ook echt in een of ander natuurpark in italië ofzo en er was geen wc dus ik probeerde het achter een ruïne geloof ik maar ik blokkeer gewoon fysiek ofzo? ook als ik gewoon nodig moet er gebeurt gewoon niks. echt naar haha. gelukkig heb ik dat nu niet meer maar ik denk dat het me alsnog niet zou lukken.

Tampons en zonnebrand krijgen ze gewoon, volgens mij is dat het enige naast schoon drinkwater waar ze echt recht op hebben.

1 like

ah ja irritant, blaasontstekingplassen is ook zo raar. maar opzich wel chill dat je geen gevaar loopt in je broek te plassen als je nodig moet!

1 like

Ik zou al niet mee willen doen omdat je hele uren in de volle zon moet staan, vreselijk. In mijn huidige leven kies ik er al voor om nooit in de brandende zon te gaan zitten en daar moet je wel. Ook nog zonder zonnebril.

1 like

Random hersenspinsel. Ik vraag me nu ook af of, stel dat een wappie die niet in zonnebrand gelooft zoals Doutzen, ook mee zou doen/gevraagd werd, de productie dan akkoord gaan met dat diegene mee doet zonder zich in te smeren. Vast niet.

1 like

Trump duurt max 5 min, Expeditie Robinson op zijn minst een aantal dagen

3 likes

Ja dit. Ik ben onuitstaanbaar als ik iets niet leuk vind, ga waars huilen op dag één en onsportief dus op de eerste eilandraad kunnen ik en mijn net verdiende miljoen naar huis.

Ik word ook te vaak voor de zekerheid vermoord hij secret hitler en weerwolven.

11 likes

als je een vriend of vriendin een random mededeling of vraag appt, zeg je dan eerst hoi of hallo ofzo? niet als je benieuwd bent hoe het met iemand gaat en een ‘hey moest aan je denken hoe gaat het’ stuurt maar iets specifieks

• ja (zga) altijd
  • ja als ik niet inhaak op een eerdere conversatie
  • alleen als we elkaar lange tijd niet gesproken hebben
  • vaak niet
  • nooit

0 stemmers

1 like

Irritatie:

Een moeder van school vertelde me een keer dat ze het vervelend vindt als mensen haar appen en niet “eerst netjes met hoi beginnen” en zij appt mij altijd eerst “hoi!” En daarna gaat ze los nog het bericht appen met wat ze tegen me wil zeggen. Ik vind dat zoooo irritant, dan pak ik m’n telefoon en sta ik te wachten tot het bericht komt waar het om gaat. Je mag me gewoon iets appen zonder eerst hoi te zeggen of doe het op z’n minst in 1 bericht! :rage:

31 likes

Ik ben nog steeds verbaasd dat men Henry van Loon over het algemeen geen knappe man vindt. Wie is volgens de forumsmaak dan wel een knappe man? Wie kan een poll aanmaken met man(nen) haha mijn smaak is blijkbaar gek dus ik kan niet bedenken wie men dan knap vindt.

Nu denk ik namelijk dat jullie allemaal Ronaldo knap vinden

2 likes

Zij sluit al dr appjes zeker ook af met “groetjes Jessica”.

3 likes

Ja ik vind dit ook zo irritant op werk als mensen chatten in teams

Hallo Evenveel

Hoe gaat het?

Heb je een goed weekend gehad?

Wil je even kijken naar de vraag die ik gemaild had

Ik reageer dan meestal niet gelijk want dan krijg je zo’n dom verplicht gesprek die door elkaar gaat terwijl iemand helemaal niet wil weten hoe je weekend was

14 likes

Ja, dit. Enige reden dat ik nog twijfel is dat het natuurlijk ook allemaal opgenomen wordt en ik dan de rest van m’n leven een huilie/ andere gênante meme ben.

4 likes

Haha nee dat niet

1 like

Dit naar ze sturen: no hello

3 likes

Huh, ja sorry als ik voor mezelf spreek is dat echt geen knappe man. Hij heeft best een vreemd hoofd en niet aantrekkelijk. Hoe is dit knap? Jij kan heel aardig,grappig en alles zijn maar zelfs bram krikke zou ik misschien dat nog “knapper” vinden. Maar knap betekent in mijn beleving wel alleen het uiterlijk.

Nee joh ronaldo is denk ik heeeeeel erg gemiddeld voor vrouwen? Door zn succes aantrekkelijker miaschien? Maar iig zit feitelijk een betere kop op dan henry.

5 likes

Ja maar ik vind hem dus wel knap fysiek. Wie vind jij dan knap? Edit o wacht ik lees nu Bram krikke, die moet ik dus googlen begrijp ik

Wie ik knap vind? Teveel om op te noemen. Maar ja henry zit er niet tussen. Ronaldo ook niet. Mag toch hopen dan henry okay hier mee is. Of hij nu wel of niet knap is…

2 likes

Met een miljoen op zak wil ik best een kim k-ish ugly cry meme worden.

2 likes