Stel je persoonlijke vraag #56

Irritatie:

Een moeder van school vertelde me een keer dat ze het vervelend vindt als mensen haar appen en niet “eerst netjes met hoi beginnen” en zij appt mij altijd eerst “hoi!” En daarna gaat ze los nog het bericht appen met wat ze tegen me wil zeggen. Ik vind dat zoooo irritant, dan pak ik m’n telefoon en sta ik te wachten tot het bericht komt waar het om gaat. Je mag me gewoon iets appen zonder eerst hoi te zeggen of doe het op z’n minst in 1 bericht! :rage:

31 likes

Ik ben nog steeds verbaasd dat men Henry van Loon over het algemeen geen knappe man vindt. Wie is volgens de forumsmaak dan wel een knappe man? Wie kan een poll aanmaken met man(nen) haha mijn smaak is blijkbaar gek dus ik kan niet bedenken wie men dan knap vindt.

Nu denk ik namelijk dat jullie allemaal Ronaldo knap vinden

2 likes

Zij sluit al dr appjes zeker ook af met “groetjes Jessica”.

4 likes

Ja ik vind dit ook zo irritant op werk als mensen chatten in teams

Hallo Evenveel

Hoe gaat het?

Heb je een goed weekend gehad?

Wil je even kijken naar de vraag die ik gemaild had

Ik reageer dan meestal niet gelijk want dan krijg je zo’n dom verplicht gesprek die door elkaar gaat terwijl iemand helemaal niet wil weten hoe je weekend was

14 likes

Ja, dit. Enige reden dat ik nog twijfel is dat het natuurlijk ook allemaal opgenomen wordt en ik dan de rest van m’n leven een huilie/ andere gênante meme ben.

4 likes

Haha nee dat niet

1 like

Dit naar ze sturen: no hello

3 likes

Huh, ja sorry als ik voor mezelf spreek is dat echt geen knappe man. Hij heeft best een vreemd hoofd en niet aantrekkelijk. Hoe is dit knap? Jij kan heel aardig,grappig en alles zijn maar zelfs bram krikke zou ik misschien dat nog “knapper” vinden. Maar knap betekent in mijn beleving wel alleen het uiterlijk.

Nee joh ronaldo is denk ik heeeeeel erg gemiddeld voor vrouwen? Door zn succes aantrekkelijker miaschien? Maar iig zit feitelijk een betere kop op dan henry.

5 likes

Ja maar ik vind hem dus wel knap fysiek. Wie vind jij dan knap? Edit o wacht ik lees nu Bram krikke, die moet ik dus googlen begrijp ik

Wie ik knap vind? Teveel om op te noemen. Maar ja henry zit er niet tussen. Ronaldo ook niet. Mag toch hopen dan henry okay hier mee is. Of hij nu wel of niet knap is…

2 likes

Met een miljoen op zak wil ik best een kim k-ish ugly cry meme worden.

2 likes

Jaaa dit is echt een frustrerend iets voor mij. Iemand waar ik altijd slecht bericht van krijg (in de zin van er moet weer iets aangepast worden, er komt weer een berg extra werk aan) stuurt altijd eerst ‘goedemorgen iedereen’ in de groepsapp om dan vervolgens een halfuur over het volgende bericht te doen. Typ gewoon je fucking bericht in één keer. En niet op vrijdagmiddag danki

3 likes

Oja cris ronaldo had dus gezegd dat hij hem wel knapper vond dan david beckham. Ik denk dat heel veel mensen david beckham knapper vinden.

Wie is knapper?

• David beckham
  • Cristiano ronaldo

0 stemmers

Henry van Loon is super charmant en grappig dus ik zou geen date met hem afslaan, maar ik vind hem niet bijzonder knap? Hij is 50% voorhoofd. En dat kan hij hebben! Maar meer vanwege dat charisma dus.

Edit: en Ronaldo vind ik dan weer niet aantrekkelijk, ik hou niet van heel jongensachtige jongens.

4 likes

Wat me zo kak lijkt aan expeditie robinson is dat je geen zonnebril op mag. Dat zou echt gewoon mijn dood worden.

32 likes

Ik vind ze allebei niet zo, heb bij beiden (en zeker Beckham) ook het idee dat er veel plastic in het gezicht zit

7 likes

Waarom?

1 like

Ik kan gewoon totaal niet tegen fel licht laat staan de volle zon. Doet pijn aan mijn ogen en dan ga ik ze zo heel klein knijpen waar ik weer hoofdpijn (en rimpels) van krijg.

8 likes

Ja echt vreselijk. Heb altijd een zonnebril bij me, dus ook in de winter want dan schijnt de zon ook! (Mensen zijn daar verbaasd over)

7 likes

Ik heb de 16 mooiste mannen van Nederland gepakt, volgens dit artikel.
Ik heb ook de foto’s van hier genomen. Die zijn echt bijzonder slecht gekozen imo en gezien ik maar op 15 foto’s kwam heb ik Michiel Huisman toegevoegd, die me wel een logische keuze leek.

Wie vind jij knap?

2 likes