Ik heb hem ook zelfs op als het wel redelijk donker en grijs is omdat ik ook niet hou van regen in mijn ogen/ lenzen.
Lekker incognito. Ik zie dus ook helemaal niks zonder bij een vleugje zonlicht.
Ik heb hem ook zelfs op als het wel redelijk donker en grijs is omdat ik ook niet hou van regen in mijn ogen/ lenzen.
Lekker incognito. Ik zie dus ook helemaal niks zonder bij een vleugje zonlicht.
Hahahaha wtf wie heeft deze lijst gemaakt? Waarom staat darkside crush Theo Maassen er wel in en Nederlands mooiboy Manuel Broekman niet.
deze post voelt als mijn gay awakening
Ik vind ook echt precies niemand aantrekkelijk uit deze lijst.
En ik kan as gay person best mannen aantrekkelijk vinden.
Ahahahahah die droge wijdbeense foto van epke zonderland ![]()
![]()
![]()
ik vind meerdere van deze mannen wel knap maar maar weinig echt aantrekkelijk en sowieso geen één echt heel hot
Ja ook zonder zon maar als de lucht gewoon te fel is. Love mijn zonnebril
bij mij is het echt een soort van andersom haha, ik dacht dat ik pan/bi was maar in de praktijk vind ik mannen eigenlijk zo goed als nooit aantrekkelijk
Jaa eens! Zitten objectief gezien wat knappe mannen tussen maar vind er niet 1 aantrekkelijk.
Al vind ik de laatste tijd geen enkele man nog interessant of aantrekkelijk dus kan ook aan mij liggen.
Ik mis Virgil van Dijk
Ja! Juist in de winter kun je zulk fel licht hebben. Ik draag eigenlijk elke dag een zonnebril (tenzij het regent natuurlijk).
Ken jij irl mensen die een burn-out hebben (gehad)?
0 stemmers
Wie is dit ![]()
Als je dat niet weet verdien je het niet te weten
Oh god ik was echt zo in love met dat hele Italie-team van 2000-2006 ofzo.
Vooral in die witte Kappa-shirts, mamma mia.

Marry me Szoboszlai, you never have to be alone. ![]()
Deze poll is echt een jump scare ![]()
In mijn werk minstens de helft van mijn team een vorm van overspannen of burnout, inclusief mijzelf.
In mijn omgeving ook echt veel mensen, ik denk bijna al mijn vriendinnen wel? Of hun partners. En twee familieleden. Wel bijna allemaal onderwijs of zorgmensen.