Jaaa dit is echt een frustrerend iets voor mij. Iemand waar ik altijd slecht bericht van krijg (in de zin van er moet weer iets aangepast worden, er komt weer een berg extra werk aan) stuurt altijd eerst ‘goedemorgen iedereen’ in de groepsapp om dan vervolgens een halfuur over het volgende bericht te doen. Typ gewoon je fucking bericht in één keer. En niet op vrijdagmiddag danki
Oja cris ronaldo had dus gezegd dat hij hem wel knapper vond dan david beckham. Ik denk dat heel veel mensen david beckham knapper vinden.
Wie is knapper?
- David beckham
- Cristiano ronaldo
0 stemmers
Henry van Loon is super charmant en grappig dus ik zou geen date met hem afslaan, maar ik vind hem niet bijzonder knap? Hij is 50% voorhoofd. En dat kan hij hebben! Maar meer vanwege dat charisma dus.
Edit: en Ronaldo vind ik dan weer niet aantrekkelijk, ik hou niet van heel jongensachtige jongens.
Wat me zo kak lijkt aan expeditie robinson is dat je geen zonnebril op mag. Dat zou echt gewoon mijn dood worden.
Ik vind ze allebei niet zo, heb bij beiden (en zeker Beckham) ook het idee dat er veel plastic in het gezicht zit
Waarom?
Ik kan gewoon totaal niet tegen fel licht laat staan de volle zon. Doet pijn aan mijn ogen en dan ga ik ze zo heel klein knijpen waar ik weer hoofdpijn (en rimpels) van krijg.
Ja echt vreselijk. Heb altijd een zonnebril bij me, dus ook in de winter want dan schijnt de zon ook! (Mensen zijn daar verbaasd over)
Ik heb de 16 mooiste mannen van Nederland gepakt, volgens dit artikel.
Ik heb ook de foto’s van hier genomen. Die zijn echt bijzonder slecht gekozen imo en gezien ik maar op 15 foto’s kwam heb ik Michiel Huisman toegevoegd, die me wel een logische keuze leek.
Wie vind jij knap?
Ik heb hem ook zelfs op als het wel redelijk donker en grijs is omdat ik ook niet hou van regen in mijn ogen/ lenzen.
Lekker incognito. Ik zie dus ook helemaal niks zonder bij een vleugje zonlicht.
Hahahaha wtf wie heeft deze lijst gemaakt? Waarom staat darkside crush Theo Maassen er wel in en Nederlands mooiboy Manuel Broekman niet.
deze post voelt als mijn gay awakening
Ik vind ook echt precies niemand aantrekkelijk uit deze lijst.
En ik kan as gay person best mannen aantrekkelijk vinden.
Ahahahahah die droge wijdbeense foto van epke zonderland ![]()
![]()
![]()
ik vind meerdere van deze mannen wel knap maar maar weinig echt aantrekkelijk en sowieso geen één echt heel hot
Ja ook zonder zon maar als de lucht gewoon te fel is. Love mijn zonnebril
bij mij is het echt een soort van andersom haha, ik dacht dat ik pan/bi was maar in de praktijk vind ik mannen eigenlijk zo goed als nooit aantrekkelijk
Jaa eens! Zitten objectief gezien wat knappe mannen tussen maar vind er niet 1 aantrekkelijk.
Al vind ik de laatste tijd geen enkele man nog interessant of aantrekkelijk dus kan ook aan mij liggen.
Ik mis Virgil van Dijk
Ja! Juist in de winter kun je zulk fel licht hebben. Ik draag eigenlijk elke dag een zonnebril (tenzij het regent natuurlijk).