Ken jij irl mensen die een burn-out hebben (gehad)?
- Ja ikzelf
- Ja een collega
- Ja een familielid of vriend/in
- Ja meerdere mensen
- Geen idee
- Nee
0 stemmers
Ken jij irl mensen die een burn-out hebben (gehad)?
0 stemmers
Wie is dit ![]()
Als je dat niet weet verdien je het niet te weten
Oh god ik was echt zo in love met dat hele Italie-team van 2000-2006 ofzo.
Vooral in die witte Kappa-shirts, mamma mia.

Marry me Szoboszlai, you never have to be alone. ![]()
Deze poll is echt een jump scare ![]()
In mijn werk minstens de helft van mijn team een vorm van overspannen of burnout, inclusief mijzelf.
In mijn omgeving ook echt veel mensen, ik denk bijna al mijn vriendinnen wel? Of hun partners. En twee familieleden. Wel bijna allemaal onderwijs of zorgmensen.
Hoeveel woorden lees jij per minuut
0 stemmers
Bijna 900
Echt een nutteloos talent. (Maar ik lees wel graag dus ook erg efficiënt).
Ongeveer 1000! Was ook altijd als 1 van de eerste klaar met toetsen op school. (Ook als ik ze echt gemaakt had en niet alleen mn naam had ingevuld). Of bij bijvoorbeeld mn auto theorie.
Subvocalisatie zorgt bij mij voor een lagere snelheid, maar ik kan echt niet zonder, dan denkt mijn hoofd onbewust aan 101 andere dingen en registreer ik totaal niet wat er staat
876
ben altijd al een snelle lezer geweest, vind lezen ook echt mega leuk. had vandaag een boek mee naar m’n ouders genomen om daar te lezen, kom ik net thuis, heb ik m’n boek daar laten liggen. nu baal ik echt want had nog even lekker willen lezen in bed ![]()
Maar lezen jullie ook altijd zo snel? Ook wanneer je voor je plezier een boek leest? Ik las dit tekstje nu zo snel mogelijk maar ik vind het wel “lekkerder” lezen wanneer ik wat langzamer lees.
Als ik langzamer probeer te lezen raak ik juist afgedwaald.
Haha omg echt een verkapte delen van je Cito toets uitslag dit. Jajaja jullie zijn allemaal heel slim en leeswonders 🫶🫶🫶🫶
Volgens mij heeft het weinig te maken met hoe slim je bent? Het is gewoon aangeleerd. Ik heb er iig niets aan. Kan alleen snel forummen😅
Geen idee wie dat is
mn tante had altijd een crush op ene dani. En ik ging ff googlen en ahw dat was echt wel een cutie.
Ow ja Totti
en is nummer 12 Zambrotta?![]()