Hoeveel woorden lees jij per minuut
- 100 - 150
- 150 - 200
- 200 - 250
- 250 - 300
- 300 - 350
- 350 - 400
- 400 - 450
- 450+
0 stemmers
Hoeveel woorden lees jij per minuut
0 stemmers
Bijna 900
Echt een nutteloos talent. (Maar ik lees wel graag dus ook erg efficiƫnt).
Ongeveer 1000! Was ook altijd als 1 van de eerste klaar met toetsen op school. (Ook als ik ze echt gemaakt had en niet alleen mn naam had ingevuld). Of bij bijvoorbeeld mn auto theorie.
Subvocalisatie zorgt bij mij voor een lagere snelheid, maar ik kan echt niet zonder, dan denkt mijn hoofd onbewust aan 101 andere dingen en registreer ik totaal niet wat er staat
876
ben altijd al een snelle lezer geweest, vind lezen ook echt mega leuk. had vandaag een boek mee naar mān ouders genomen om daar te lezen, kom ik net thuis, heb ik mān boek daar laten liggen. nu baal ik echt want had nog even lekker willen lezen in bed ![]()
Maar lezen jullie ook altijd zo snel? Ook wanneer je voor je plezier een boek leest? Ik las dit tekstje nu zo snel mogelijk maar ik vind het wel ālekkerderā lezen wanneer ik wat langzamer lees.
Als ik langzamer probeer te lezen raak ik juist afgedwaald.
Haha omg echt een verkapte delen van je Cito toets uitslag dit. Jajaja jullie zijn allemaal heel slim en leeswonders š«¶š«¶š«¶š«¶
Volgens mij heeft het weinig te maken met hoe slim je bent? Het is gewoon aangeleerd. Ik heb er iig niets aan. Kan alleen snel forummenš
Geen idee wie dat is
mn tante had altijd een crush op ene dani. En ik ging ff googlen en ahw dat was echt wel een cutie.
Ow ja Totti
en is nummer 12 Zambrotta?![]()
Hoe lang heb jij je huidige smartphone al in gebruik?
0 stemmers
Ga jij nog wimperserums gebruiken na dit nieuws? Gebruik van populaire wimperserums niet zonder risico: "Kan blijvende oogschade veroorzaken" - Kassa - BNNVARA
Na gellak, nu dit ook schadelijk
0 stemmers
Dit was al bekend toch? Althans, dat je oog schade en een veranderde oogkleur ervan kon krijgen wist ik al en is een reden geweest voor mij om het nooit te proberen.
Oh geen idee, gebruik het zelf ook niet. Zag dit bericht voorbij komen
Ik ben een trage lezer, maar moet sowieso meet gaan lezen in mijn vrije tijd.
4,5 jaar en hij is echt nog steeds zo goed. Echt bizar. Het is de Samsung galaxy s21+. De camera is alleen op veel plekken niet zo mooi als ik zou willen, maar daar ga ik geen nieuwe voor kopen. Het batterijniveau is nog 85% en een accu gaat met alles aan en veel gebruik nog steeds prima een dag mee.
ik heb een 12 pro die ik āalā 4 jaar heb, misschien wel 5. hij valt ondertussen uit elkaar en ik zou hem eigenlijk graag laten maken, maar alles bij elkaar kost het echt zo veel geld en dat geld heb ik niet. vind het ihkv duurzaamheid en nu ik beter op de hoogte ben van Congo speelt dat voor mij ook heel erg mee, echt heel jammer dat je niet je telefoon kan laten refurbishen op afbetaling.
ik moet een nieuw scherm, nieuwe frontcamera, nieuwe achterkant, nieuwe batterij, er is iets mis met de oplaadingang dus daar moet iets mee, het liefst ook nieuwe lenzen voor de achtercamera maar alles bij elkaar kost dat zo tegen de 1000 euro aan gok ik⦠minstens een paar honderd.
Je kunt wel een refurbished telefoon nemen bij een nieuw abonnement volgens mij, dat is misschien een optie?
ja heb ik ook naar gekeken! maar de refurbished telefoons die ik kon vinden op afbetaling/met abbonement wilde ik niet. als ik dan iets ānieuwsā koop wil ik denk ik een betere camera dus een 14 of 15 pro. dus tot ik zoān deal ergens vind blijf ik wel kutten met deze. en dan kan ik deze ook wel weer inleveren maar vind het gewoon irritant dat laten maken zo duur en als er veel stuk is financieel ontoegankelijk is