Ja misschien zit ze nog op school
Ik voel me echt Joey uit Friends met mijn score. En ik dacht dat ik wel een normaal leestempo hadā¦
Ach ik zou niet weten waarom ik zo snel zou willen lezen, we hebben al veel te veel haast in ons leven en met lezen heb ik dat echt liever niet ook nog hoor toedeledokie!
Ik weet niet wat jouw leestempo is, maar ik red ongeveer 1 boek per 2/3 jaar.
Misschien scheelt dat weer ![]()
Doet jouw nek vaak pijn?
- Nee nooit
- Ja altijd
- Nouja soms denk ik?
- Gevoelsmatig best vaak
0 stemmers
Ik heb origami geslapen ofzo want mn nek is me de hele dag al aan het killen, doet echt pijn om opzij te kijken.
Haha, ja ik lees met periodes veel. Voornamelijk in vakanties kan ik wel een boek in een week uitlezen en ik vind dat al snel.
Maar he, wij kunnen langer genieten van het forum want die anderen zijn zo uitgelezen.
Heb je weleens een fout gemaakt en daardoor geld verloren?
(Bijvoorbeeld een hotelreservering op een verkeerde datum die je echt niet kon en je kon niet meer annuleren, of je borg ergens van vergeten terug te vragen ofzo)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, hoeveel?
- 10 of minder
- 10 - 50
- 51 - 100
- 100 of meer
0 stemmers
Ben je weleens opgelicht?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor hoeveel geld?
- 10 of minder
- 10 - 50
- 51 - 100
- 100 of meer
0 stemmers
kaartjes voor een festival via marktplaats gekocht (NOOIT DOEN MENSEN ook niet op de dag zelf als het uitverkocht is en je heeeeel graag wil gaan en de marktplaatsmeneer een miljoen 5-sterrenreviews heeft)
betaald en uiteraard nooit ontvangen
Ah ik heb ooit als 14-jarig meisje mijn kaartjes voor Roger Waters verkocht via Marktplaats. Als extra āāverzekeringāā zelfs mijn geprinte e-ticket met de post naar de koper gestuurd.
Ik gebruik een wimperserum zonder prostaglandin dus dat is niet schadelijk.
Wat is gekker? Lees voor getrouwd ook maar geregistreerd partnerschap
- Iemand je man/vrouw noemen als je niet getrouwd bent
- Iemand je vriend/vriendin noemen als je wel getrouwd bent
- Allebei gek
- Allebei niet gek
0 stemmers
Dingen die gelezen moeten worden? Bordjes in musea, artikelen lezen op werk. Wat men leest op een dag.
Wat bedoel je daarmee?
Welke? En heeft het een vergelijkbaar effect?
Vind het ook wel leeftijdsgebonden. Had een collega die zijn partner zijn vriendin noemden. Ze waren ook niet getrouwd maar daardoor dacht ik heel lang dat zij niet de moeder van zijn zoon was.
Ik doe dit anoniem omdat het nog gevoelig kan liggen.
Voor vrouwen die GEEN hormonale anticonceptie gebruiken of geen anticonceptie uberhaupt. Is jouw cyclus regematig? Hormonale anticonceptie telt niet mee want dat is allemaal nep.
- Ja regelmatig
- Nee niet echt
- Mwah redelijk
0 stemmers
Mn moeder zei wel eens, nou als er iets regelmatig is in je leven is is het jouw cyclus. Maar zonder hormonale shit heb ik er volgens haar maar 1 keer 3 dagen ernaast gezeten in meer dan 10 jaar. En alsnog voel ik het vaak niet aankomen (ben net ongesteld geworden) ik ben echt zoān sukkel.
Maar dat heeft toch met met jouw verwachtingspatroon van (gezins)relaties te maken dan de leeftijd van diegene?
Ik noem mijn man hier ook mijn vriend en soms mijn man (vooral in het Engels/ of als het belangrijk is) lekker boeiend ook. Waarom zou dat gek zijn haha.
Ik vind het ook niet gek maar ik ging daardoor dus wel een verkeerde aanname doen. Dat kwam meer door de leeftijd dan het feit of ze wel of niet een papiertje ondertekend hadden.
Jaa! Toldo, ik kon al een langere tijd niet op zijn naam komen. Zambrotta popte wel op. Nu kan ik weer verder met mijn leven.
Ik zeg vaak partner ipv man/vriend, maar dat vinden mensen dan ook weer gek blijkbaar. Heb al eens gehoord dat mensen dachten dat ik een vrouw/vriendin had, maar dat niet durfde te zeggen. En ook al eens gehad dat mensen niet begrepen dat het om een liefdespartner ging en dachten dat ik een zakenpartner bedoelde haha.