merk jij iets van de cloudfare storing?
- ja
- nee
- wat?
0 stemmers
merk jij iets van de cloudfare storing?
0 stemmers
Ja Canva gebruik ik voor werk
hoe kun je dit niet merken als je ook maar iets op internet doet
vooralsnog weet het merendeel van de stemmers niet waar het over gaat dus blijkbaar is er een manier haha
Mijn cyclus was heel erg regelmatig, tussen de 27-29 dagen. Maar volgens mij ben ik in de perimenopauze beland, en nu is het echt chaos. Heb dit jaar al een cyclus van 72 dagen gehad, maar ook eentje van 18 dagen. Geen peil op te trekken.
@Fukaeri ik gebruik Canva die @Neroli noemde iig ook, maar die doet het bij mij gewoon normaal. Weet niet wat er verder last van zou moeten hebben, maar heb tot nu toe nog niets gemerkt
Ik doe van alles op het internet maar in die paar uur net niet de websites die het niet doen blijkbaar :’)
haha ja ik zeg ook wel eens partner en dan denken mensen ook wel eens dat ik een vriendin heb ipv een vriend.
Wat zijn voor jou redenen geweest om een nieuwe telefoon aan te schaffen?
0 stemmers
Een vorige telefoon kon niet meer updaten, dat was zooooo irritant. Dan werkt een apparaat dus gewoon nog maar kun je bepaalde dingen niet meer gebruiken. Echt zo’n doorzichtige money grab van die vervuilende klote bedrijven
Mijn huidige telefoon is trouwens refurbished, dat raad ik wel aan voor mensen die liever tweedehands kopen. Zit gewoon garantie op en mensen kopen zo snel nieuwe telefoons dat er echt prima recente modellen te koop zijn.
Kapot scherm waarbij het niet meer in verhouding is om te repareren. Sluit tegenwoordig wel iedere keer Applecare+ af dus dat scheelt wel.
Mijn batterij zit nu na 23 maanden op 80%
dus verwacht wel dat ik over een halfjaar of jaar misschien een nieuwere moet.
mijn oude telefoon was gewoon aan het einde van z’n latijn dus ik had een refurbished telefoon gekocht vanwege de situatie in drc. maar die deed het helemaal niet goed, hij viel heel vaak random uit en dan kreeg ik hem gewoon urenlang niet meer aan. toen wilde ik hem ruilen maar dat bedrijf deed heel moeilijk en toen ik hem eindelijk terug kon sturen was hij gestolen of kwijt door dpd.
uiteindelijk heb ik toen alsnog maar een nieuwe telefoon gekocht omdat ik twee weken later ofzo naar japan ging, beetje onhandig om dan zonder (goed werkende) telefoon te zitten. maar ik vond het zo kut omdat ik juist geen nieuwe telefoon wilde kopen.
Jaaa hierom heb ik begin dit jaar m’n iPhone 8 vervangen, ik kon allerlei apps niet meer updaten en op gegeven moment ook niet meer gebruiken. echt zo stom.
De fairphone die ik hiervoor had (was de 2 geloof ik?) had ik zodanig gesloopt dat ‘ie eigenlijk niet meer te repareren was echt stom ook dat ik dat dan weer voor elkaar krijg bij een “repareerbare” telefoon
Sowieso heb ik soms het idee dat mijn onhandigheid mijn voetafdruk echt verdubbeld :”)
Mijn huidige telefoon heeft een val van het balkon (8 hoog) en recenter nog de vloer van een concert (waar lekker gesprongen werd, ik vond m terug bij de bar) overleefd, echt bizar
Heb dit probleem met mijn tablet. Is 9 jaar oud maar doet het nog prima. Maar ik kan er niks mee want ik kan niks meer updaten.
Mijn vorige telefoon was de oplaad port stuk gegaan en het repareren zou meer kosten dan hij waard is. Daarnaast was de batterij best klaar na 4 jaar. Heb toen toch besloten een nieuwe te halen. Ondanks dat het eeen erg onhandige periode was voor zo’n uitga
Ik gebruik die van The Ordinary, ik merk wel verschil ja maar het is wel minder dan die van bijvoorbeeld Grande Lash (die wel prostaglandin heeft). Maar liever wat minder heftige resultaten dan vetverlies rond je ogen ![]()
Meer de combinatie. Slechte batterij, kapotte functies, traagheid en reparatie kost een godsvermogen.
Ja gaat soms snel, ik accepteer dan maar gewoon een leven met een kleine powerbank in mijn tas omdat ik vertik daar een nieuwe om te kopen
Moet eerlijk zeggen dat dit wel de reden is dat ik weer voor een (refurbished) iPhone gegaan ben, zijn toch vrij hufterproof. Ik had m’n fairphone ooit in m’n hand met hardlopen en toen struikelde ik en ving ik m’n val op op mn telefoon, dus daar was echt alles aan stuk (en ik geloof dat niet alle onderdelen voor reparatie toen beschikbaar waren).
Oh die wil ik ook eens proberen! Ik heb nu die van Nanolash liggen en daar kreeg ik donkere oogleden van, dus daar ben ik mee gestopt (en m’n oogleden zijn nu weer normaal gelukkig). Maar die werkte wel echt goed, dus dat vind ik wel jammer haha. Maar ik ga die van The Ordinary opslaan!