Stel je persoonlijke vraag #56

Ik zag een keer op insta bij een zeer gereformeerde vrouw staan: ik hoop volgende week jarig te zijn. Wtf, dat ben je toch gewoon

Je koopt twee kaartjes voor een voorstelling/concert voor een vriendin en jezelf. Jij krijgt zelf korting omdat je bijv ergens lid van bent of omdat je onder de 35 jaar bent en zij niet, zoiets. Vraag je haar het precieze bedrag van haar kaartje terug of deel je het totaalbedrag door twee? Verschil is 5 a 10 euro.

• Ik vraag het precieze bedrag terug
  • Ik deel het totaal bedrag door twee

0 stemmers

Inshallah

9 likes

Hahahahahaha :joy::joy::joy:

2 likes

Mijn tante had een progressive longziekte en zei altijd “als ik het leven heb” of “ik moet het eerst nog maar eens halen”

Anyway ze zou afgelopen maand jarig zijn geweest (kroonjaar, etentje al gepland) en ging een maand geleden dood 🫠

Heel typisch (heel verdrietig ook maar ook heel typisch)

6 likes

Toen ik net beter was na heel lang ziek geweest te zijn heb ik echt de jaren daarna bij alles wat ik moest plannen gedacht: miss ben ik wel dood dan. Maar die termijn werd steeds een beetje langer, dus eerst was het 2 weken, daarna een maand en later naar een jaar…
En nu is het bijna weg dat ik die angst voel :four_leaf_clover:

41 likes

Een lang weekend weg in Europa, hoeveel geef jij daar ongeveer aan uit? Of hoeveel heb je er voor over? Vlucht/trein/boot/auto/verblijf/activiteiten etc allemaal erbij in.

• Minder dan €300
  • Rond de €400
  • Rond de €500
  • Rond de €600
  • Rond de €700
  • Rond de €800
  • Rond de €900
  • Rond de €1000
  • Meer dan €1000

0 stemmers

Maar je telt dan dus echt alleen voor jezelf in deze poll? Want ja als een gezin een weekend weggaat is 400 natuurlijk sowieso niet mogelijk.

Omg haha ik moet ineens denken aan een vriendin die met haar kinderen en vriend op skivakantie ging.
Oh my days zo ontzettend bizar veel geld. Ze vertelde het ook echt niet om te flexen want vroeger konden ze alleen een weekje weg in de winter om te skieen. Maar dat vindt ze nu nog steeds leuker dan een weekje weg in de zomer.

Skivakantie:

• Wauw geweldig
  • Niet mijn ding
  • Nog nooit gedaan
  • Leuk voor een keer
  • Verschrikkelijk

0 stemmers

Het helpt natuurlijk ook wel als je goed kan skieen maar alsnog heb ik die hype nooit begrepen. Dat gezweet in dat skipak en daarna moet je daar zitten in zo’n lompe kroeg. Ewl ik wil douchen en naar huis.

1 like

Een winter vakantie vind ik geweldig, want ik hou van kou, sneeuw etc. (Als ik dus vakantie heb en niet glibberend naar werk moet fietsen). Alleen ik vind skiën gewoon dood eng :sweat_smile:

4 likes

Ja!

2 likes

Ik vind het wintersport sfeertje helemaal fantastisch! Zo gezellig! En ik houd van sneeuw! En ik vind snowboarden ook heel leuk, maar ben er niet heel goed in. Dus vind het dan eigenlijk alleen leuk om te gaan met mensen die er ook niet zo ontzettend goed in zijn. Ik ben 1 keertje met familie op wintersport geweest en iedereen kon super goed skiën of snowboarden en dat vond ik niet echt chill.

6 likes

Maar ski valantie gaat echt om skieen ook. Je zal moet elke dag op die piste staan om er vervolgens vanaf te gaan. Voor wat?! En welke piste is ook belangrijk want wauw. Als je er echt mee bent opgegroeid is het vast anders. Als in iig jaarlijks sowieso of meer. Ik heb het maar op random leeftijden gedaan en dan kwam je eerst weer in zo’n klasje met kinderen.

@Cajun-moon dat is echt de hell met van die hele fanatieke uitslovers

2 likes

Ik ben 1 keer op wintersport geweest en ik vond het skiën gewoon echt niet leuk. Daarnaast vond ik de hele setting ook een beetje raar met een soort artificieel uit de grond gestampte ski dorpen, waar verder eigenlijk niks te doen is. Zal ook wel aan de locatie liggen. Maar omdat alles ook nog zo duur is, was het denk ik eens en nooit meer :joy:

3 likes

Heb jij een stoel in je slaapkamer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, hoe ziet deze eruit (geen rekening houden met een eventuele partner/huisgenoot. Dus alleen van jezelf)?

• Altijd leeg
  • Af en toe wat kleding erop
  • Altijd vol met kleding

0 stemmers

Waar laat jij gedragen kleding die je nog wel een keer kan dragen?

• Op de stoel dus
  • Terug in de kast
  • Ik gooi alles meteen in de was
  • Andere plek zoals op de grond
  • Anders,

0 stemmers

1 like

ik wil echt al jaaaaren weer, ik ruik ook regelmatig (vooral 's winters) ‘de geur(en)’ van wintersport en dan verlang ik er zo naar! ik houd van snowboarden en skiën en het is zo fucking magisch om overal om je heen wit en sneeuw en bergen te zien :pleading_face: echt heerlijk, de hele dag glijden en alleen maar bezig zijn met de piste en de omgeving. en dan oostenrijkse pasta bolo & kaiserschmarrn eten met de lunch ugh ZO lekker. en dan na een (lekker) vermoeiende dag in je huisje in bad :hearts:

10 likes

Hier hetzelfde! :raised_back_of_hand: Sneeuwwandelingen maken vind ik geweldig! Skiën en langlaufen heb ik geprobeerd, maar vind het ook hartstikke eng.

Ik heb mijn vriend wel gezegd dat hij het ons zoontje moet leren, want als ik niet zo bang was geweest, stel ik me skiën wel voor als een hele mooie ervaring!

1 like

Wat let je? Ik wil wel in het huisje zitten. Lijkt me wel leuk om met je te kletsen haha

1 like

Daar liggen nog gewassen en gevouwen dekbedtrekovertrekken op. Die nemen zoveel ruimte in vind ik. Ik heb er ook teveel tbh want ik kan ze bijna niet meer opbergen.

Hoeveel dekbekovertrekken heb jij? Ik bedoel dus voor jouw bed, niet je kids blablasnotbla

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Meer dan dit

0 stemmers

2 likes

Op een kapstok in de slaapkamer