Stel je persoonlijke vraag #56

Heb jij een stoel in je slaapkamer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, hoe ziet deze eruit (geen rekening houden met een eventuele partner/huisgenoot. Dus alleen van jezelf)?

• Altijd leeg
  • Af en toe wat kleding erop
  • Altijd vol met kleding

0 stemmers

Waar laat jij gedragen kleding die je nog wel een keer kan dragen?

• Op de stoel dus
  • Terug in de kast
  • Ik gooi alles meteen in de was
  • Andere plek zoals op de grond
  • Anders,

0 stemmers

1 like

ik wil echt al jaaaaren weer, ik ruik ook regelmatig (vooral 's winters) ‘de geur(en)’ van wintersport en dan verlang ik er zo naar! ik houd van snowboarden en skiën en het is zo fucking magisch om overal om je heen wit en sneeuw en bergen te zien :pleading_face: echt heerlijk, de hele dag glijden en alleen maar bezig zijn met de piste en de omgeving. en dan oostenrijkse pasta bolo & kaiserschmarrn eten met de lunch ugh ZO lekker. en dan na een (lekker) vermoeiende dag in je huisje in bad :hearts:

15 likes

Hier hetzelfde! :raised_back_of_hand: Sneeuwwandelingen maken vind ik geweldig! Skiën en langlaufen heb ik geprobeerd, maar vind het ook hartstikke eng.

Ik heb mijn vriend wel gezegd dat hij het ons zoontje moet leren, want als ik niet zo bang was geweest, stel ik me skiën wel voor als een hele mooie ervaring!

1 like

Wat let je? Ik wil wel in het huisje zitten. Lijkt me wel leuk om met je te kletsen haha

1 like

Daar liggen nog gewassen en gevouwen dekbedtrekovertrekken op. Die nemen zoveel ruimte in vind ik. Ik heb er ook teveel tbh want ik kan ze bijna niet meer opbergen.

Hoeveel dekbekovertrekken heb jij? Ik bedoel dus voor jouw bed, niet je kids blablasnotbla

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Meer dan dit

0 stemmers

5 likes

Op een kapstok in de slaapkamer

5 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Stel je persoonlijke vraag #56 (Deel 37).