Stel je persoonlijke vraag #56

Ja op zich wel inderdaad. Maar hij is niet eens zo intensief gebruikt, altijd maar voor 1 persoon, en 2 keer een jaar lang niet gebruikt. Voelt gewoon zo stom om iets wat gisteren nog probleemloos werkte zomaar weg te gooien. @influencer ´t is een AEG
Daar gaat mn spaargeld voor een nieuwe fiets :money_with_wings: :money_with_wings: :money_with_wings: :money_with_wings: :money_with_wings:

1 like

Ik zou voor je iemand laat komen nog even zelf kijken of je het gefikst krijgt of je kunt vinden of ze dit type defect vaak gerepareerd krijgen. Mijne lekte ook water en er bleek een sok in het filter te zitten. Zonde om daar 250 euro aan uit te geven.

15 likes

Eerst zelf proberen, evt met hulp

8 likes

Zit er een repaircafe bij je in de buurt? Dan kan je die misschien bellen of ze ook wasmachines doen. Is vaak tegen vrijwillige bijdrage.
Moet je wel de machine daarnaartoe slepen en weer terug, maar is de moeite misschien wel waard

2 likes

Die miele van mijn ouders hebben bijna 20 jaar gedraaid. Ik geloof wel echt in goede merken.

1 like

Ben jij tevreden met je wasmachine?

• Ja
  • Nee
  • Nah het kan beter

0 stemmers

2 likes

Voor wie veel (meer dan de helft van de tijd?) zittend werk doet, heb jij beschikking tot

• Een hoog laag bureau
  • Een los toetsenbord (naast laptop)
  • Een losse muis (naast laptop)
  • Een los beeldscherm (naast laptop)
  • Een verstelbare bureau stoel
  • Geen van dit alles
  • iets anders nog!

0 stemmers

1 like

Ja en toch denk ik dat die merken tegenwoordig ook minder goed zijn dan vroeger. Mijn ouders hadden ook een Miele van 25+ jaar oud, die ging kapot dus vervangen door een nieuwe Miele “want Miele is het beste” en die heeft na bijna 10 jaar al kuren. Alsnog lang voor een wasmachine hoor, maar het is niet meer zoals vroeger.

3 likes

Ik heb alles van jouw rijtje en we hebben bij ieder bureau ook nog een voetensteun staan die je kunt kantelen. Zo’n soort ding:

1757062088223547712260715831334

En er is net ook een speciale stoel aangeschaft voor mijn collega met een hernia en we hebben ook nog zo’n rugkussen liggen. Zoiets:

5 likes

Bij ons heeft de helft een hoog/laagbureau en de helft niet. Ik heb pech en heb er geen, vind dat zo stom dat ze dat niet voor iedereen hebben. Vooral ook omdat we officieel flexplekken hebben, maar dat werkt zo natuurlijk niet.

En uiteindelijk heeft iedereen een eigen plek hoor, maar dan nog. Ik heb ook 3/4 jaar moeten wachten tot er iemand langs kwam om mijn bureau goed te zetten. Heb dan ook “geëist” dat als mijn vervanger het bureau laat verstellen er op mijn eerste dag na mn verlof een afspraak gemaakt is om alles weer goed te zetten. (Mag die afspraak niet zelf maken, is een externe)

3 likes

Wij werken met vaste computers op kantoor dus geen laptop. Wel 2 schermen, los toetsenbord en muis en sta-zit bureau.

2 likes

Mijn man heeft op kantoor zelfs als aanpassing dat er een stuk uit zijn bureau is gezaagd zodat zijn kastje van de rolstoel goed past :smile:

7 likes

8 jaar is best oud voor een wasmachine lijkt me. Nu zijn ze weer energie zuiniger, andere functies/programma’s etc.

4 likes

Op kantoor hebben we dit allemaal, maar voor thuis ben ik steeds te lui om alles aan te schaffen en uit te zoeken welke stoel/scherm ik wil. Maar ik erger me wel elke week dat het zo onhandig is en ik heb last van mijn rug :woman_shrugging:

1 like

Oh ik vind die lampen met sensors echt verschrikkelijk juist, waren er al in mijn tuin toen ik naar mijn huidige huis verhuisde en werd er helemaal paranoïde van dat die de hele tijd aan gingen, bijv door een kat. Heb ze uit gezet :grimacing:

Allemaal en ik kreeg alsnog rsi en rugpijn :star_struck: hulpmiddelen blijken alleen te werken als je ook echt in een goede houding gaat zitten en effectief afwisselt wat een scam

6 likes

Moet nu weer denken aan mijn broertje die ergens was gaan belletje lellen, vervolgens door die bewoner in z’n nek gegrepen werd. Die man pakte de capuchon van zijn jas en riep allemaal WAAR WOON JE?!? Mijn broertje schoot toen snel uit die jas en rende snel naar huis en riep dat hij op nummer 32 woonde terwijl we op 30 woonden. Stond 10 minuten later die man met zijn jas in z’n hand bij de buren aan de deur :smiling_face_with_tear:

8 likes

Op kantoor alles, thuis alleen een losse muis en een extra beeldscherm. Helaas geen plek voor een fatsoenlijk bureau en bureaustoel thuis (en op mijn kleine minibureautje ook niet voor een los toetsenbord). Ga daardoor ook vaker naar kantoor dan ik volgens mijn contract moet, want van meerdere dagen achter elkaar thuiswerken krijg ik echt rugpijn.

1 like

In slaap vallen bij een massage

• Zonde
  • Fijn dan ben je lekker ontspannen
  • Geen idee ik doe niet aan massages

0 stemmers

2 likes

Je hebt na werktijd een borrel/bbq/etc op je werk, neem je dan make-up/droogshampoo of iets dergelijks mee om jezelf op te frissen?

• Ja, borstel/kam/haarspullen
  • Ja, make-up zoals bv poeder
  • Ja, deo
  • Ja, parfum
  • Nee, neem ik nooit mee
  • Je bent deze optie vergeten

0 stemmers

3 likes