Stel je persoonlijke vraag #56

En een tandenborstel

2 likes

Ik verbaas me eigenlijk dat bijna de helft dus geen deo of parfum dan bij zich heeft? Ik heb eigenlijk altijd wel zo’n dove roller in mn tassen zitten. Parfum niet altijd.

Heb jij deodorant in je tas die je meestal gebruikt als je naar je werk/studie gaat?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Ik heb altijd wel iets van deo of parfum bij

3 likes

Ik had altijd een spuitbus deo bij me, maar ik gebruik nu alleen nog maar Lady Speedstick en als ik die 's ochtends op doe blijft het echt de hele dag goed. Ben echt heel erg fan.

5 likes

Ik vind deo over zweterige oksels smeren/spuiten juist vies (bij mezelf). Dan liever vochtige doekjes of een wasband.

7 likes

Daar ben ik het mee eens. Ik zweet zelf niet eens veel maar toch wil ik het wel in mn tas hebben. Eerder voor het geval je ergens strand en je moet overnachten ergens. Is me namelijk meerdere keren overkomen.

1 like

https://www.nu.nl/binnenland/6368089/panden-op-utrechts-universiteitsterrein-eerder-dicht-vanwege-verdachte-situatie.html

Komt dit weer door een man?

• Sowieso
  • Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
  • 50/50
  • Nee dat kan net zo goed een vrouw zijn

0 stemmers

1 like

Dat hebben we in overvloed dus neem nooit iets mee

1 like

Ik zweet totaal niet erg en ik hou niet van parfumwalm.

3 likes

Omg parfumwalm. Gisteravond toen de koopavond zo ongeveer stopte moest ik nog naar huis fietsen. Ik kan of helemaal omfietsen of dan toch maar door de binnenstad. Ik zag zoveel tieners in groepjes lopen, prima, ik deed dat zelf vroeger ook. Beetje zinloos hangen. Maar die parfumwalmen waren echt extreem. Je viel van de ene walm in de andere. Sheehz

Denk jij dat je teveel parfum gebruikt?

• Nee
  • Ja misschien soms wel
  • Ik weet het niet

0 stemmers

2 likes

Ik heb geen parfum haha

Welke chocolade is het allerlekkerst?

• Melk
  • Puur
  • Wit
  • Gevuld
  • Ik eet geen chocolade

0 stemmers

2 likes

Dulcey!

5 likes

google

Interessant!

1 like

ik heb dit standaard in m’n werktas zitten :joy: ik werk in de horeca dus ga vaak als ik klaar ben met werken nog even langs vrienden of naar een verjaardag. dan vind ik het wel lekker om ff m’n haar te kammen, ff m’n make-up bij te werken etc.

4 likes

Wij borrelen elke week, als het nodig fris ik mezelf op, maar niet speciaal voor de borrel.

2 likes

Ik heb een kluis op mn werk, dus daar heb ik sowieso deo in
Borstel en make up altijd wel in mn tas. En met een borrel oid neem ik dus ook vaak nog wel parfum mee en soms een ander shirtje ofzo

5 likes

Ik heb meestal standaard wel een borstel met elastiekjes mee en een deo. Komt wel vaker van pas

3 likes

Ik heb altijd deo in m’n la liggen, dus gebruik dat soms tussendoor, maar ik ben de grootste koukleum ter wereld + een koud kantoor dus zweet daardoor nooit.

Make-up/haar zit altijd gewoon nog goed na m’n werk dus heel soms doe ik een lipgloss op en dan ben ik klaar.

2 likes

Ik neem het niet mee, ik heb in mijn la een setje liggen met borstel,deo, geurtje, mascara en droogshampoo. En tampons, paracetamol, diarreeremmer, pleisters, pincet en weet ik wat nog meer :joy::joy: Overal op voorbereid.

9 likes

Als ik een lade zou hebben, dan had ik dit sws ook :joy: