Stel je persoonlijke vraag #56

Nu ben ik wel extra blij met mijn barbie kluis waar ik een full face make up collectie in heb, droogshampoo, parfum, deo, tampons, extra kleding, schoenen en cornflakes

9 likes

Nadat ik een keer helemaal verregend aan kwam op werk en ik me zo lelijk voelde met m’n uitgelopen make-up, heb ik altijd m’n make-up tasje bij me. Deo en droogshampoo ook standaard. Je weet nooit waar je terechtkomt :rofl:

3 likes

Haha love de cornflakes in deze opsomming

3 likes

Wie zijn leuker?

• Katten
  • Honden

0 stemmers

Ik heb een nieuwe internetkat ontdekt en ze is zo weird i love it. Merv. Honden zijn echt doodsaai

4 likes

Bagagwa!!

9 likes

https://www.nu.nl/economie/6368171/docent-datet-met-collega-en-haar-minderjarige-dochter-vrouw-onterecht-ontslagen.html

Zou jij dezelfde man als je moeder doen?

• Nee dankjewel
  • Ja waarom niet

0 stemmers

Bizar wel dat hier gesproken wordt over een relatie. Is gewoon ontucht. Ook typisch dat zo’n school dan geen aangifte of melding bij de vertrouwensinspecteur doet, maar wel de docente verwijt dag zij niks gezegd heeft.

34 likes

ja sorry hoezo is die man enkel ontslagen??

edit: deze kop ook https://www.gelderlander.nl/binnenland/affaire-op-school-in-gelderland-docente-en-haar-dochter-blijken-relatie-met-dezelfde-collega-te-hebben~ac2e1ccd/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.ecosia.org%2F

gevoelige affaire? how about zedenzaak met levensbedreigende gevolgen voor het slachtoffer wtf

21 likes

‘Sailant detail’? :nauseated_face::nauseated_face:

Edit: ik lees nu dat sailant opmerkelijk of opvallend betekent, Ik had het gelezen als ‘smeuïg detail’ in de zin van ‘extra juicy info’ en dat vond ik walgelijk

2 likes

Echt insane weer hoe dit artikel geformuleerd is om die man te beschermen en hoe de schoolleiding hetzelfde heeft gedaan.

Naast de gevolgen van de bekentenis voor dat meisje ook bizar dat zo’n man in de, wat zou moeten zijn veilige en beschermende positie van docent, gebruik maakt van een extreem kwetsbare puber met ernstige psychische issues. Dit is zo bizar sneu. Hier moet de zedenpolitie gewoon bijkomen en die goorlap mag sowieso nooit meer docent zijn.

6 likes

Ik vind het ook bizar dat deze journalisten dit gewoon zo overnemen? Doe je werk en denk even 10 seconden kritisch na zeg, echt ongelooflijk.

5 likes

Ik heb Merv geblokkeerd đŸ«Ł
Mijn lievelingskat is Squid the cat!

Samenvatting

8 likes

Wat zeg jij

• geobsedeerd door
  • geobsedeerd met
  • obsessed met
  • ik gebruik dit woord ĂŒberhaupt niet

0 stemmers

Voor de mensen die samenwonen, is je relatie fijner geworden sinds je samenwoont?

• Zeker
  • Een beetje fijner
  • Is even fijn
  • Niet per se fijner maar wel anders (niet negatief)
  • Minder fijn
  • Ik kan dit niet vergelijken

0 stemmers

1 like

Oh my gawd. Obsessed

4 likes

Waarom heb je meeev geblokkeerd? :cry: ik vind paquito ook echt geweldig, zo lief :smiling_face_with_three_hearts: en volgens mij ging zij naar l.a. verhuizen!

2 likes

Soms mis ik wel een beetje dat hele spannende van in het begin, dat je iemand echt nog leert kennen. En dat als je dan ging afspreken het gewoon iets leuks en ongedwongen was, niet huishouden. Mijn man woonde de eerste maanden van onze relatie op een camping. In de zomer, super veel zon, tot 5.00 uur drankjes drinken en sterren kijken voor de tent en uren kletsen. Overdag zwemmen, zonnen en wandelen. Was wel een toptijd! Als ik daarheen ging voelde het alsof we even met zijn tweeën verdwenen.

De onzekerheid mis ik alleen absoluut niet. Dat als ik hem een tijd niet sprak, of hij later belde dan afgesproken ik mezelf geheel overtuigd had dat hem sowieso iets was overkomen. En dat ik niks deed en gewoon zat te wachten tot ik hem weer zag/sprak.

En als je super verliefd ben, vergeet je (ik tenminste) ook een beetje de rest van je leven. Ik vond het wel fijn om de hele tijd zo blij te zijn, maar ook creepy dat het zo afhankelijk is van 1 iemand.

6 likes

Hebben jullie een duidelijke taakverdeling in het huishouden? Voor degene die samenwoont

• Ja
  • Nee totaal niet
  • Mwah een beetje

0 stemmers

Ik vind het zelf dus echt mega kinderachtig als iemand een ‘taak’ niet doet omdat het voor de ander is.

We hebben wel taken die we standaard doen. Maar als het de ene niet lukt doet de andere het.

4 likes

Mentos snoepjes.

• Eet ik nou echt nooit
  • Wel eens gekocht
  • Is wel iets wat ik vaker in huis haal en regelmatig eet

0 stemmers

Al heel lang niet meer gegeten/gekocht maar nu hierdoor weer zin erin

4 likes