Stel je persoonlijke vraag #56

Ik ben fotograaf! En daarnaast illustreer ik soms in opdracht en ben ik ook creatief bemoeial bij een supergaaf, impactvol bedrijf met een stichting. Soms denk ik er weleens over om iets heel anders te gaan doen (en dan ook eventueel studeren en/of in loondienst) maar tegelijkertijd geniet ik ook weer vaak enorm van mijn werk en de flexibiliteit die het geeft. Kom op veel toffe plekken (bijvoorbeeld bruiloften in Frankrijk, Duitsland, Terschelling en een tijdje terug een privé diner met Asma Khan :heart_eyes:), leer veel leuke mensen kennen. Dus ik twijfel lekker verder, haha. De twijfel komt vooral omdat ik potdomme een huis met een tuin wil kunnen kopen en dat kan nu niet.

12 likes

Ohja die optie was ik vergeten! Had ook nog wel iets los erbij willen zetten over zzp bij een bedrijf vs een eenmanszaak of bv.

Wat ga je nu doen @Hiphopopotamus?

Even vaag gezegd een combinatie van beleidsmatig advies, organisatorische taken en interne communicatie. Wilde geen commercieel werk meer doen en dit kwam toevallig op mijn pad. Veel ruimte om te ontdekken welke richting ik uiteindelijk op wil!

(Moet nog beginnen. Misschien zit ik over 3 maanden te huilen dat ik weer wil zzp’en, maar ik denk het eigenlijk niet)

3 likes

Klinkt als een fijne plek om te beginnen en te ontdekken! En ach als je weer wilt zzp’en ga je toch gewoon weer zzp’en!

3 likes

Ik werk 3 dagen per week bij een gemeente en daarnaast heb ik een online shop met tweedehands woonaccessoires

5 likes

Ik zou kunnen leven van m’n sidehustle als ik er meer effort in stop maar dat wil ik niet. Ik verkoop via Etsy en m’n eigen webshop stationary, maar zodra ik verplicht creatief moet zijn ga ik het haten. Dus ik voeg alleen nieuwe producten toe als ik daar zin in heb.

Heb wel fulltime als zzp’er gewerkt als nog weer wat anders maar dat ga ik echt nooit weer doen.

Verder werk ik als ingenieur en docent in loondienst.

9 likes

Titel is veranderd gelukkig!

4 likes

Ik ben in de voorbereidende fase! Sieraden van echte bloemen en (resin) 3d geprinte d&d minis en andere 3d dingetjes (wel naast mijn fulltime baan)

10 likes

Ik werk voor volledig voor mezelf en maak wandkleden. Nu sinds 2,5 jaar

29 likes

Zit jij wel eens een heel verhaal te typen om dan te denken ‘laat maar’ en dan zo de hele bups te verwijderen?

• Ja regelmatig
  • Dat gebeurt wel eens
  • Nee

0 stemmers

1 like

Dat is zo vet! Ik ben gek op wandkleden. Weef je die?

@chiren maak je zelf de stationary?

3 likes

Nee, ik tuft! Ik wil je best de link sturen van mijn instagram of website, maar misschien even privé haha. Ik weet alleen niet hoe dit moet​:joy::sweat_smile::sob:

6 likes

Tot voor kort streamde ik regelmatig games. Staat nu even op een laag pitje vanwege een nieuwe baan, maar wil ik straks wel weer oppakken. Heel chill om gewoon betaald te krijgen voor gamen, haha.

11 likes

Ohh dat is relaxed! Krijg je dan fooi of per kijker betaald?

@Pinda heb je een berichtje gestuurd!

2 likes

Wat knap dat je daar helemaal van rond kan komen! Ben heel nieuwsgierig wat je maakt, zou je dat willen delen?

2 likes
Wat kwalificeer jij als veel sporten?
  • Vanaf 1 keer per week
  • Vanaf 2 keer per week
  • Vanaf 3 keer per week
  • Vanaf 4 keer per week
  • Vanaf 5 keer per week
  • Vanaf 6 keer per week
  • Vanaf 7 keer per week
  • Vanaf 8 keer of meer per week

0 stemmers

2 likes

Ahg, ja aan de andere kant, bij deze mijn instagram: -aangepast door moderator-

Nu stop ik met de zelfpromotie hoor, sorry!!!

51 likes

ik vind dat meer aan de intensiteit/soort sport liggen denk ik? gewoon je menselijke ‘onderhoud’ bewegen en zeker voor mensen met kantoorbanen moet niet als veel sporten gezien worden denk ik maar dat is wel een aantal keer per week medium intensief bewegen en een paar keer per week iets spierversterkends. (dit haal ik trouwens zelf niet hoor ik beweeg (nog) niet genoeg)

6 likes

Er was toch laatst weer een onderzoek geweest dat mensen met kantoorbaan veel te veel zitten, maar denk dat je dan ook weinig keus hebt behalve voor je werk, in de pauze en na je werk??
Geen idee want ik heb geen kantoorbaan.

1 like

ja dat zal best inderdaad! het 40-urige kantoorwerkleven is sowieso niet echt gericht op het algehele welzijn van de mens natuurlijk…

6 likes