Dat is zo vet! Ik ben gek op wandkleden. Weef je die?
@chiren maak je zelf de stationary?
Dit gaat slecht voor mân portemonnee zijn, maar zou je je webshop willen delen?
Nee, ik tuft! Ik wil je best de link sturen van mijn instagram of website, maar misschien even privĂ© haha. Ik weet alleen niet hoe dit moetâ:joy:
Tot voor kort streamde ik regelmatig games. Staat nu even op een laag pitje vanwege een nieuwe baan, maar wil ik straks wel weer oppakken. Heel chill om gewoon betaald te krijgen voor gamen, haha.
Ohh dat is relaxed! Krijg je dan fooi of per kijker betaald?
@Pinda heb je een berichtje gestuurd!
Wat knap dat je daar helemaal van rond kan komen! Ben heel nieuwsgierig wat je maakt, zou je dat willen delen?
0 stemmers
Ahg, ja aan de andere kant, bij deze mijn instagram: -aangepast door moderator-
Nu stop ik met de zelfpromotie hoor, sorry!!!
ik vind dat meer aan de intensiteit/soort sport liggen denk ik? gewoon je menselijke âonderhoudâ bewegen en zeker voor mensen met kantoorbanen moet niet als veel sporten gezien worden denk ik maar dat is wel een aantal keer per week medium intensief bewegen en een paar keer per week iets spierversterkends. (dit haal ik trouwens zelf niet hoor ik beweeg (nog) niet genoeg)
Er was toch laatst weer een onderzoek geweest dat mensen met kantoorbaan veel te veel zitten, maar denk dat je dan ook weinig keus hebt behalve voor je werk, in de pauze en na je werk??
Geen idee want ik heb geen kantoorbaan.
ja dat zal best inderdaad! het 40-urige kantoorwerkleven is sowieso niet echt gericht op het algehele welzijn van de mens natuurlijkâŠ
Wat maak jij coole dingen!! Ik heb je wandkleed met vrouw en duiven (?) ooit voorbij zien komen en vond dat zoooo leuk toen ook! Ga eens nadenken of ik ergens een kleed nodig heb
Oh wat ontzettend lief en leuk dit!
Wauw, ik ben je gaan volgen! Prachtig zeg, had nog nooit van tuften gehoord (behalve als spugen?? Haha sorry ) maar ziet er echt tof uit!
Dit lijkt me echt geweldig, haha. Of betaald worden om D&D te spelen, de droom.
Ik ben affiliate partner en krijg betaald uit onder andere reclames, abonnementen en losse sponsoring (bits). Maar ik doe het niet fanatiek genoeg om echt veel te verdienen. Het kost best veel tijd en aan de achterkant moet je ook veel doen om je streams interactief en interessant genoeg te houden.
Vind het ook alles behalve een sexy termđ gelukkig heerlijk om te doen!
Dankjewel
Spugen is tuffen waar ik vandaan kom
Echt héél leuk! Ik ben je gaan volgen (van het madeliefje )
Zooo mooi! En dit heeft me een zetje te geven nu eindelijk een Etsy shop te openen (met gepersonaliseerde katjes van keramiek, volgens mij heb ik hier wel eens een foto gedeeld), dankjewel!!