Stel je persoonlijke vraag #56

Wat maak jij coole dingen!! Ik heb je wandkleed met vrouw en duiven (?) ooit voorbij zien komen en vond dat zoooo leuk toen ook! Ga eens nadenken of ik ergens een kleed nodig heb :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Oh wat ontzettend lief en leuk dit!:flushed::smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Wauw, ik ben je gaan volgen! Prachtig zeg, had nog nooit van tuften gehoord (behalve als spugen?? Haha sorry :sweat_smile:) maar ziet er echt tof uit!

4 likes

Dit lijkt me echt geweldig, haha. Of betaald worden om D&D te spelen, de droom.

2 likes

Ik ben affiliate partner en krijg betaald uit onder andere reclames, abonnementen en losse sponsoring (bits). Maar ik doe het niet fanatiek genoeg om echt veel te verdienen. Het kost best veel tijd en aan de achterkant moet je ook veel doen om je streams interactief en interessant genoeg te houden.

2 likes

Vind het ook alles behalve een sexy term😂 gelukkig heerlijk om te doen!
Dankjewel

Spugen is tuffen waar ik vandaan kom :sweat_smile:

8 likes

Echt héél leuk! Ik ben je gaan volgen (van het madeliefje :wink:)

1 like

Zooo mooi! En dit heeft me een zetje te geven nu eindelijk een Etsy shop te openen (met gepersonaliseerde katjes van keramiek, volgens mij heb ik hier wel eens een foto gedeeld), dankjewel!!

17 likes

Ontzettend mooi!

2 likes

Dit klinkt ook geweldig, wil je je shop delen?

7 likes

@Pinda wat maak je toffe kleurrijke dingen!

@quarterlife zou jij misschien ook je shop willen delen?

Ik word echt hebberig van al die leuke dingen die jullie maken zeg!

3 likes

Hahaa ohja dat is het. :sweat_smile:

Ik heb trouwens ook een webshop -aangepast door moderator-! Dat vergeet ik altijd tot er af en toe ineens een order binnendruppelt. Ik verkoop een e-book over de basis van fotografie en downloadbare prints, zowel (natuur)foto’s als illustraties. Heb er nog een hoop te uploaden maar zou eigenlijk eens moeten / willen investeren in een goede scanner voor mijn traditionele schilderingen.

13 likes

Ga je zometeen buiten kijken of je de bloedmaan kan zien?

• De wat?
  • Ja, ik ga wel even kijken
  • Nee, boeit me niet
  • Nee, kan niet/gaat niet
  • Anders…

0 stemmers

Edit: ik sta al een kwartier buiten maar ik zie überhaupt geen maan :joy:

6 likes

Van welke klachten heb jij 't vaakst last?

• Hoofdpijn
  • Buikpijn
  • Rugpijn
  • Nekpijn
  • Misselijkheid

0 stemmers

En welke het minst vaak?

• Hoofdpijn
  • Buikpijn
  • Rugpijn
  • Nekpijn
  • Misselijkheid

0 stemmers

1 like

Ja naar bewolking :expressionless:
Ik zag wel een reebok tho

4 likes

Met mijn sikkelcel komen de pijnaanvallen vaak voor aan mijn rug en de binnenkant van mijn dijbenen.
Ben wel nooit misselijk.

Edit: het is sikkelcel awareness month, mensen die bloed geven: bedankt! Degenen die twijfelen om het doen: plz do. Het maakt zo’n groot verschil in hoe de ziekte zich uit en verlaagt de kans op aanvallen.

44 likes

Ik zie hem half door de bewolking heen en het onderste randje is zichtbaar, dus hoop dat t wegtrekt binnen nu en een uur (bedtijd)

2 likes

Het echte rode zou tussen half 9 en 9 zijn dacht ik! Dus vraag me af of het nu al klaar is? :joy: snap er niks van haha

3 likes