Stel je persoonlijke vraag #56

Dat is toch afgeschaft?

Klopt! Maar of je er in het verleden dus wat mee hebt gedaan.

3 likes

Heb jij het tomatenmesje van Xenos?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee…wat is daar zo bijzonder aan?

0 stemmers

3 likes

M’n lievelingsmesje om groente etc mee te snijden!

2 likes

Hahaha lol, nee. Lees je eerst even in voordat je reageert.

6 likes

Oh ja vreselijk. Ik was vorig jaar naar Ozora, een psytrance festival in Hongarije, en daar waren ook veel vervelende Israƫliƫrs. Ze plakten overal stickers op van mensen die overleden zijn op het Nova festival of van overleden IDF soldaten (vind ik echt raar om te doen) en er was zelfs iemand in compleet IDF uniform aanwezig (fucking raar en extreem ongepast). Ook was er een no flag-policy op het festival en de enige vlag die je steeds overal vooraan bij de het podium zag wapperen was die kut Israƫlische vlag. En inderdaad overal voordringen, luid zijn op plekken waar dat niet gewenst was, onaardig zijn tegen horecapersoneel, door je heen willen lopen, etc. Ughhhh, je pikte ze er zo uit.

Ik begreep dat psytrance onder IsraĆ«liĆ«rs heel groot is omdat ze na hun dienstplicht vaak naar Goa gaan om te feesten (omdat India nog ƩƩn van de weinige landen is waar ze nog worden verwelkomt). In de psytrance sub op Reddit klagen ook veel mensen over IsraĆ«liĆ«rs en dan wordt het weer verwijderd omdat het ā€˜te politiek is’. Maar mensen kunnen zich gewoon niet gedragen

6 likes

Belangrijkste vakje van de hele keukenla

31 likes

Ik vond die altijd heel fijn, maar er zijn echt veel betere kwaliteit van dit soort messen.
Van Victorinox of Fiskars bijvoorbeeld. Gebruik die Xenos alleen nog als de rest vies is :sweat_smile:

Draag jij wel eens kleding waarin je eigenlijk alleen kan staan?

• Nee daar is het leven te kort voor
  • Ja hoor alles om er mooi bij te staan

0 stemmers

3 likes

Mijn holy grail is deze:

1 like

Mijn motto is daar is het leven te kort voor maar ik doe dit wel heel soms, vooral bij verkeerde vinted aankopen. Ik denk 3 x per jaar ofzo en tis altijd een matige ervaring.

5 likes

Hoe goed is het contact met je buren?

• Ik ken ze erg goed, weet hun namen en kom soms over de vloer bij ze.
  • Het is oke, we groeten elkaar en maken af en toe een praatje
  • Weinig contact, geen idee wie mijn buren zijn.
  • Geen contact/we hebben ruzie.

0 stemmers

1 like

Buurtbarbecue:

• Ja gezellig
  • Nee, stuur mij geen uitnodiging aub
  • Ik ga uit verplichting heen

0 stemmers

1 like

OkƩ ik kom niet bij ze over de vloer maar ik spreek ze zo 3 x per week voor een uitgebreid praatje.

3 likes

Zit je in de straat/buurtapp?

• Ja
  • Nee
  • anders…

0 stemmers

1 like

Niet in allemaal want er is er 1 voor de Christenen uit de wijk en daar mag ik niet in.

11 likes

omg wat zou ik daar graag gaan trollen

3 likes

Hahahaha maar hoe weet je überhaupt van het bestaan van deze appgroep?

Er was aan me gevraagd of ik ook naar een kerk ging want dan kon ik in de appgroep erbij. Er gaan hier echt veel mensen naar de kerk, ik denk 30% ofzo van de wijk.
Ze organiseren ook meerdere keren per jaar leuke dingen zoals een kerstwandeling, rommelmarkt.

3 likes

Ik woon in Dordrecht, dus net wel volgens mij. Maar ik woon ook in een wijk met daarin al 3 grote, actieve kerken. In andere wijken zijn dat er wel minder.

1 like