Wel jammer dat je er niet in mag, klinkt gezellig.
Zijn jouw ouders al vanaf jonge leeftijd samen en nog steeds bij elkaar?
- Ja getrouwd
- Ja maar niet getrouwd
- Nee
0 stemmers
En jij?
- Ja en inmiddels getrouwd
- Ja maar nog niet getrouwd
- Nee ben single
- Nee
0 stemmers
Nog mag weg bij die laatste
Ja wat is jong? Mijn ouders al vanaf hun 16e o.i.d. en zelf was ik 21 toen ik mijn man leerde kennen. Vind ik jong, maar niet zĂł jong als mijn ouders dus.
Ja mijn ouders zijn bij elkaar en getrouwd maar niet gelukkig dus weet niet in hoeverre dat telt
Zo jong als mijn ouders was ik niet want ik heb mijn man pas ontmoet toen ik 26 was maar we waren binnen drie jaar getrouwd, verhuisd en met een kind dus ik heb maar ja aangevinkt
Wat is jong
Ik keek altijd met veel bewondering (bij gebrek aan beter woord, gewoon dat het bijzonder is zegmaar) naar mijn oom en tante. Die waren echt elkaars eerste verkering (met 13jr ofzo) en dus voor altijd samen gebleven.
Mijn vader vertelde dat ook altijd, dat zn broertje thuis kwam dat hij verkering had en dat hij met haar ging trouwen later. Hij wist het zo zeker!
en dat iedereen daar lacherig over deed want joehoe je bent 13
But he did en ze waren (nouja op het oog iig) echt gelukkig.
Ja, met de meest verschrikkelijke naam: buufjes en buumpjes
En het niveau is net zo erg als de naam, er wordt soms gevraagd of iemand een ovenschaal te leen heeft en dan reageert iedereen met nee sorry, tot iemand er wel één heeft.
Maar er gebeuren ook wel eens dingen in de straat (we wonen naast een groot veld waar vaak hangjongeren zitten die zich soms misdragen) dan wil ik toch weten wat er aan de hand is, dus daarom zit ik er in.
Ik heb wel een groep vriendinnen waar ik dit fantastisch voor vindt en ook een groep waar ik het totaal niet aan zou geven haha.
Zou er zelf ook om kunnen lachen
- Ja, zonder moeite
- Ja maar met heel veel moeite/moet ik wel wat voor doen
- Nee
0 stemmers
Ik hoor zo vaak mensen âoh heeeerlijk lekker sporten, lekker mij hoofd leegmakenâ teach me the tricks please want mijn hoofd blijft maar doorgaan. Lijkt mij zo lekker als je hoofd leeg is.
Oh echt juist bij sporten ga ik denken aan al de meest vervelende momenten uit mn leven
Houd gewoon niet van dat soort hilarische woordspelingen maar een kaart met tetten helemaal leuk hoor
Mijn vriend (en veel andere mannen in mijn omgeving) kunnen gewoon aan NIKS denken. Daar ben ik zo jaloers op. Hebben in de schoonfamilie daar vaak discussies over want de vrouwen zeggen dat dat onmogelijk is en je altijd wel aan iets denkt, de mannen kunnen dat allemaal.
Met sporten inderdaad dus écht niet maar wel met koken.
Ja, met hardlopen maar wel wat voorwaarden: minimaal 2 uur, in de natuur en geen mensen om me heen of mensen moeten passeren.
Actief zijn is wel manier voor mij om âte legenâ maar moet wel prikkelarm zijn maar het is niet dat ik stop met denken, het word gestroomlijnder. En technische trails zorgen dat je in het nu moet blijven.
Ja dit herken ik heel erg! Zelfde met muziek maken. De ontspoorde piekertrein gaat dan weer wat beter op de rails lopen
Er was een specifieke yogales (vinyasa slow
flow) van een specifieke yoga docent die prĂ©cies het niveau en het type flow voor mij was dat ik niet heel de tijd gefrustreerd en in pijn of ongemak was maar wel op zoân manier gefocust op en in contact mân lichaam en de flow etc dat ik echt ff op een andere planeet was en heeeeeeeeel ontspannen en met een leeg hoofd wegging daar. En heel heel heel soms lukte het mij vroeger met mediteren.
Maar verder ja nee een leeg hoofd never
The nothing box! Mijn man kan daar ook naar afdwalen en dan komt er gewoon niks binnen. Ik kan me hier zo niks bij voorstellen. Als ik afdwaal is dat omdat ik een dialoog van 8 jaar geleden aan het herleven ben en dit keer een passendere reactie heb.
Hebben jullie dan ook weleens gedachten die gaan over wat er zou kunnen gebeuren, bijvoorbeeld je bent in een supermarkt en je ziet iemand lopen en je bedenkt een hele scĂšne waarin je een gesprek aanknoopt of je bedenkt juist dat iemand struikelt en alle bananen omvallen of iets dergelijks
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja fucking irritant. Ik heb ook dat als ik online een menukaart zit te bekijken, ik in mijn hoofd het hele gesprek van het bestellen ga zitten voeren. Voor wat??? Maar gaat gewoon vanzelf. Mijn gedachten leven echt hun eigen leven.