Oh nou dan ben ik blij dat ik het rode randje heb gezien ![]()
- Hilarisch, dit is echt mijn humor
- Beetje grappig
- Neutraal, zolang het voorwerp functioneel is
- Treurig dat dit bestaat en dat mensen dit kopen
- Verschrikkelijk, zou verboden moeten zijn
0 stemmers
Het was uiteindelijk wel goed te zien!
Ik werk in de ruimtevaartsector dus mijn whatsapp stroomde vol met foto’s. Love dat deel van mijn werk enorm, ook met het noorderlicht weten zij precies de juiste momenten enzo.
Kun jij goed in slaap vallen als het pikdonker is in een ruimte?
- Ja
- Nee
0 stemmers
We hebben zelf een rolluik bij het raam in onze slaapkamer, en ik vind het dus echt verschrikkelijk als een ruimte helemaal pikdonker is. Ik laat altijd extra de deur open, zodat er wat licht van de gang naar binnen kan komen.
Ik vind het niet fijn, mega donker. Alleen ik kan wel prima in slaap vallen, maar ik kan overal prima in slaap vallen (behalve in een vliegtuig).
Ik heb alleen het probleem dat als ik naar het toilet moet dat ik geen idee heb welke kant mijn mijn deur op is want ik ben al nachtblind met een lampje aan op de overloop ![]()
Kijk jij Beste Zangers?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vind het echt een leuk seizoen, met leuke mensen dit keer!
Aw dat vind ik heel lief. Ik ben ‘m nog aan het finaliseren (en in dat proces twijfel ik opeens aan alles haha) maar zal m zeker delen!
Ik vind het ook een leuk seizoen! Veel mensen met een eigen stijl en weinig gehuil nog tot nu toe (dat vind ik altijd een beetje too much soms).
Leuk in 2010
- ik zat op reguliere/dalton/montessori/etc scho(o)l(en) maar had (achteraf) liever op een vrije school gezeten
- ik zat op reguliere scholen en daar zat ik goed
- ik zat op de vrije basisschool maar had liever op regulierder onderwijs gezeten
- ik zat op de vrije basisschool en zat daar goed
- ik zat op de vrije middelbare school en had liever op regulierder onderwijs gezeten
- ik zat op de vrije middelbare school en zat daar goed
0 stemmers
op wat voor scho(o)l(en) zat jij?
- normaal
- dalton
- montessori
- jenaplan
- vrije school
- religieus
- school met extra aandacht en ruimte voor
(top)sport/muziek/kunst/theater/dans
0 stemmers
- freinet
0 stemmers
Ik zat op een Freinetschool (basisonderwijs).
nog nooit van gehoord, heb hem er bij gezet!
Haha, yes! Zijn volgens mij ook niet zoveel scholen van in Nederland.
klinkt wel leuk!
De middelbare school was sowieso hel wat voor vorm van onderwijs het ook geweest was dus regulier was prima, ik ben ook zonder diploma vertrokken (om daarna nog mbo en hbo te doen zonder vertraging), gelukkig stonden mijn ouders daar achter
Religieus in de zin van er was een kerstviering en we hadden godsdienstles, verder niets wat invloed had op de lessen of dagelijkse gang van zaken. Gelukkig.
Officieel een katholieke school, maar daar merkte je weinig van
Weet je wie dit is?
- Ik denk het?
- Ja duidelijk herkenbaar
- Nee geen idee
0 stemmers
Is is tuna a chicken meid aka Jessica simpson
Oops ik dacht Eva Mendes ![]()
Maar ik ben ook vrij slecht met gezichten.