Ontzettend mooi!
Dit klinkt ook geweldig, wil je je shop delen?
@Pinda wat maak je toffe kleurrijke dingen!
@quarterlife zou jij misschien ook je shop willen delen?
Ik word echt hebberig van al die leuke dingen die jullie maken zeg!
Hahaa ohja dat is het.
Ik heb trouwens ook een webshop -aangepast door moderator-! Dat vergeet ik altijd tot er af en toe ineens een order binnendruppelt. Ik verkoop een e-book over de basis van fotografie en downloadbare prints, zowel (natuur)foto’s als illustraties. Heb er nog een hoop te uploaden maar zou eigenlijk eens moeten / willen investeren in een goede scanner voor mijn traditionele schilderingen.
Ga je zometeen buiten kijken of je de bloedmaan kan zien?
- De wat?
- Ja, ik ga wel even kijken
- Nee, boeit me niet
- Nee, kan niet/gaat niet
- Anders…
0 stemmers
Edit: ik sta al een kwartier buiten maar ik zie überhaupt geen maan
Van welke klachten heb jij 't vaakst last?
- Hoofdpijn
- Buikpijn
- Rugpijn
- Nekpijn
- Misselijkheid
0 stemmers
En welke het minst vaak?
- Hoofdpijn
- Buikpijn
- Rugpijn
- Nekpijn
- Misselijkheid
0 stemmers
Ja naar bewolking
Ik zag wel een reebok tho
Met mijn sikkelcel komen de pijnaanvallen vaak voor aan mijn rug en de binnenkant van mijn dijbenen.
Ben wel nooit misselijk.
Edit: het is sikkelcel awareness month, mensen die bloed geven: bedankt! Degenen die twijfelen om het doen: plz do. Het maakt zo’n groot verschil in hoe de ziekte zich uit en verlaagt de kans op aanvallen.
Ik zie hem half door de bewolking heen en het onderste randje is zichtbaar, dus hoop dat t wegtrekt binnen nu en een uur (bedtijd)
Het echte rode zou tussen half 9 en 9 zijn dacht ik! Dus vraag me af of het nu al klaar is? snap er niks van haha
Oh nou dan ben ik blij dat ik het rode randje heb gezien
- Hilarisch, dit is echt mijn humor
- Beetje grappig
- Neutraal, zolang het voorwerp functioneel is
- Treurig dat dit bestaat en dat mensen dit kopen
- Verschrikkelijk, zou verboden moeten zijn
0 stemmers
Het was uiteindelijk wel goed te zien!
Ik werk in de ruimtevaartsector dus mijn whatsapp stroomde vol met foto’s. Love dat deel van mijn werk enorm, ook met het noorderlicht weten zij precies de juiste momenten enzo.
Kun jij goed in slaap vallen als het pikdonker is in een ruimte?
- Ja
- Nee
0 stemmers
We hebben zelf een rolluik bij het raam in onze slaapkamer, en ik vind het dus echt verschrikkelijk als een ruimte helemaal pikdonker is. Ik laat altijd extra de deur open, zodat er wat licht van de gang naar binnen kan komen.
Ik vind het niet fijn, mega donker. Alleen ik kan wel prima in slaap vallen, maar ik kan overal prima in slaap vallen (behalve in een vliegtuig).
Ik heb alleen het probleem dat als ik naar het toilet moet dat ik geen idee heb welke kant mijn mijn deur op is want ik ben al nachtblind met een lampje aan op de overloop
Kijk jij Beste Zangers?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vind het echt een leuk seizoen, met leuke mensen dit keer!
Aw dat vind ik heel lief. Ik ben ‘m nog aan het finaliseren (en in dat proces twijfel ik opeens aan alles haha) maar zal m zeker delen!
Ik vind het ook een leuk seizoen! Veel mensen met een eigen stijl en weinig gehuil nog tot nu toe (dat vind ik altijd een beetje too much soms).