Stel je persoonlijke vraag #56

Aan de andere kant, wat is de reden. Als je zegt “ik kan mezelf niet zijn bij jou want ik voel me heel onveilig, elke keer als ik iets wil zeggen lach je me uit” dan is het al compleet iets anders dan dat je uit het niks zegt dat je jezelf niet kan zijn

15 likes

Nee ik vind dit oprecht echt heeeel raar als kinderen elkaar BIJTEN. Echt what hell.

Mn psychiater vroeg destijds of ik wel eens terug sloeg, was bij een soort verplichte traumaverwerking. Als ik weet dat de helft van dit forum mensen wel eens heeft gebeten wtf dat is zo gestoord. Dan verlies je sowieso al weer het vertrouwen. Een mens bijten man man. Je bent toch geen fuckin dier.

Of gaat het zelfs zo gestoord dat de volgende vraag ia wie heeft iemand wel eens gestoken? Come on

Jij bent echt queen in het overdrijven sjeezus

53 likes

Ja alle kinderen die wel eens hebben gebeten worden later een soort Jeffrey Dahmer

5 likes

Oh nou dankje, ik vond het zelf nogal overdreven

3 likes
  • ik heb alleen als kind iemand gebeten
  • ik heb alleen als volwassene iemand gebeten
  • ik heb als kind en volwassene iemand gebeten

0 stemmers

2 likes

Waauw deze queeeeen in overdrijven (?) Heb jij wel eens iemand gebeten?

• Ehn nee ik ben normaal
  • Ja

0 stemmers

1 like

Mijn broer nadat hij mij had gebeten

3 likes

Omg dankjewel ik heb zo’n ontzettende hekel aan dille en alles smaakt alleen maar naar dille als je er dille op/door doet. Het smaakt voor mij ook een soort van chemisch, een heel penetrante smaak.

Heb overigens ook een ontzettende hekel aan de smaak van hazelnoten. Niet Nutella, maar hazelnoot/hazelnoot olie ga ik zo ontzettend slecht op.

4 likes

Hadden we deze vraag gisteren al niet beantwoord?

3 likes

https://www.nu.nl/midden-oostenconflict/6368477/israel-valt-leiders-van-hamas-aan-in-qatar-explosies-gehoord-in-doha.html

Ahh het zoveelste land dat Israel ineens aanvalt, wat denken we?

• Dat mogen ze doen
  • Kan Israël alsjeblieft opk⚓️en voordat we allemaal in een wereldoorlog terecht komen door die mongolen

0 stemmers

2 likes

In een ander topic gaat het over Veggilaine en ik heb niet echt een mening over haar, maar heb wel dille leren eten door haar! Heel veel dille bij yoghurt en ei, superlekker. Heb dat van huis uit nooit leren eten om de een of andere reden.

3 likes

Ik was meer van het knijpen

4 likes

Oh hemel ja ik had een vriendinnetje die dat deed als ze niet kon winnen met een discussie ofzo
Dan had je helemaal die randjes in de arm
Au

almdudler

• heeeeel lekker
  • ja gewoon lekker
  • medium
  • nee nmsvpe
  • GOOR
  • nooit gedronken

0 stemmers

heb net een koud glas almdudler op na er maaanden trek in te hebben gehad omg ZO LEKKER. als kind dronk ik eigenlijk alleen maar water en we waren sowieso niet echt een frisdrankhuishouden maar als we in Oostenrijk waren geweest namen we altijd een paar grote flessen mee naar huis

3 likes

Mensen in mijn omgeving waren er lyrisch over, dus ik dacht nou moet ik lekker vinden. Nou NEE :sweat_smile: net als gluhwein trouwens.

koriander (kijken of jullie smaak hebben)

• lekker
  • niet lekker

0 stemmers

1 like

lidl verkoopt het nu! het is de oktoberfest week dus liep er zo tegenaan, moest het echt meenemen :heart_eyes:

5 likes

ik hoopte dat al! ik was net bij een lidl waar ze een paar oktoberfest producten hadden maar geen almdudler, maar daar tegenover zat een jumbo die het wel had. hopelijk heeft ‘mijn’ lidl het wel en kan ik nog meer inslaan binnenkort :grin:

@FrozenFlame haha ja dat zijn wel 2 specifieke wat meer kruidige smaken!

2 likes

Ik bijt wel alleen mijn vriend

11 likes