In een ander topic gaat het over Veggilaine en ik heb niet echt een mening over haar, maar heb wel dille leren eten door haar! Heel veel dille bij yoghurt en ei, superlekker. Heb dat van huis uit nooit leren eten om de een of andere reden.
Ik was meer van het knijpen
Oh hemel ja ik had een vriendinnetje die dat deed als ze niet kon winnen met een discussie ofzo
Dan had je helemaal die randjes in de arm
Au
almdudler
- heeeeel lekker
- ja gewoon lekker
- medium
- nee nmsvpe
- GOOR
- nooit gedronken
0 stemmers
heb net een koud glas almdudler op na er maaanden trek in te hebben gehad omg ZO LEKKER. als kind dronk ik eigenlijk alleen maar water en we waren sowieso niet echt een frisdrankhuishouden maar als we in Oostenrijk waren geweest namen we altijd een paar grote flessen mee naar huis
Mensen in mijn omgeving waren er lyrisch over, dus ik dacht nou moet ik lekker vinden. Nou NEE
net als gluhwein trouwens.
koriander (kijken of jullie smaak hebben)
- lekker
- niet lekker
0 stemmers
lidl verkoopt het nu! het is de oktoberfest week dus liep er zo tegenaan, moest het echt meenemen ![]()
ik hoopte dat al! ik was net bij een lidl waar ze een paar oktoberfest producten hadden maar geen almdudler, maar daar tegenover zat een jumbo die het wel had. hopelijk heeft ‘mijn’ lidl het wel en kan ik nog meer inslaan binnenkort ![]()
@FrozenFlame haha ja dat zijn wel 2 specifieke wat meer kruidige smaken!
Ik bijt wel alleen mijn vriend
Dan is dat het denk ik! Ik ben echt geen fan van kruidige drankjes. Net als sterremunt thee en dat soort smaken. Ben meer van de zoete meuk ![]()
Ik heb volgens mij wel dat ‘zeepgen’ maar ik vind het wel heel lekker. Heb er wel aan moeten wennen maar inmiddels doe ik het overal in waar het bij kan. Maar misschien ben ik intussen genetisch gemodificeerd ofzo, dat ik het nu wel lekker vind.
Als ik in een situatie kom waarin ik machteloos ben dan heb ik de neiging om te gaan bijten. Bijvoorbeeld als mijn vriend zit te klieren en bovenop me zit en me niet los wil laten. Zoiets kan ik ineens niet leuk vinden omdat ik me dan heel naar voel omdat ik niets meer kan beginnen qua kracht, op zo’n moment ben ik dan net zo’n wilde hyena die van me af wil bijten. :’) Slaan komt in zo’n situatie helemaal niet in me op.
Ik zal er even disclaimers bij zetten want je weet het maar nooit; het is stoeien, met toestemming etc. Ik bijt niet echt, ik heb de neiging.
Bietjes
- Warm
- Koud
- Niet
0 stemmers
Beiden ![]()
Wel verdikke 🫣
Spontaan zin in rode bieten salade met geitenkaas en appel ![]()
Oh jongens saliebotersaus met pasta is ZO lekker je weet niet wat je mist
Heb jij wel eens iemand gestoken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gestoken? Als in met een mes? Hoezo zegt 17% ja ![]()
Stiekem zijn wij allemaal muggen
Wat is irritantst:
- Mensen die zich verheugen op de herfst
- Mensen die zeuren dat het herfst wordt
- Mensen die nu al zin hebben in de kerst
0 stemmers