Geen idee. Geinspireerd door @Jumpsuit
Keihard met een scherp potlood tussen de ribben van een medestudent omdat hij me verbaal en fysiek bleef lastigvallen na herhaaldelijk aangeven dat hij moest ophouden en dat ik absoluut geen interesse had. Niemand deed er wat aan want ājullie zijn volwassen, praat het uitā. Dus toen zelf maar geregeld.
Heb je vroeger nooit mesjepik gedaan
En helemaal de mensen die nu al de hele boel vast willen leggen. Rot op het is zomer
Nee, wat is dat?
Ik liep vandaag voor het eerst een soort winkel in en toen zag ik dit. Werd gelijk wel een beetje agressief.
Maar hoe weten de nee stemmers dat ze nooit iemand hebben gebeten. Bijna alle kinderen bijten rond een bepaalde leeftijd en vaak kun je het niet eens meer herinneren omdat je gewoon te jong was. Geloof eigenlijk niks van deze uitslag ![]()
Omdat sommige van ons hier wellicht wel eens over praten met ouders/verzorgers etc.
Ongetwijfeld, maar aangezien bijtgedrag bij kinderen feel normaal is, moet die 40% zich misschien even laten nakijken
Maak me wel zorgen om dit normafwijkende gedrag.
Ja, erg zorgwekkend inderdaad.
Ik heb denk ik wel 500 mensen gestoken.
Summary
Ik heb heel veel injecties gezet. Is eigenlijk een mini steekpartij.
Haha oh dan heb ik ook mān kat heel vaak gestoken
Ja help, mijn kind bijt niet, wat moet ik doen?
Moet nu wel aan zoān mega oude viral youtube video denken dat een of andere charlie zān broer beet.
Misschien een x zelf je kind bijten en zeggen dat als iemand hen bijt ze terug mogen bijten. Goed voor de ontwikkeling
Heb je weleens iemand met een mes gestoken
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nu wachten op de eerste chirurg/arts die zegt dat ze dat vaak hebben gedaan.
Oja dan wel, moet vaak insuline spuiten bij iemand
Nah, alleen gesneden, vind ik toch wel anders dan steken ![]()
Ik vind in iemands wang bijten echt lekker. Meestal is het happen maar ik ben wel eens iets te ver gegaan en toen had diegene echt pijn : /
Misschien heb ik als kind niemand gebeten en zit die drang er dus nog in ![]()
En zouden die dat nog weten? Ik weet echt niet meer of mijn nu 7jarige wel of niet beet als baby? Volgens mij hebben ze allemaal gebeten, 1 herinner ik me wel haha. Maar of ik dat over 20jr ook nog weet?