Dan is dat het denk ik! Ik ben echt geen fan van kruidige drankjes. Net als sterremunt thee en dat soort smaken. Ben meer van de zoete meuk
Ik heb volgens mij wel dat ‘zeepgen’ maar ik vind het wel heel lekker. Heb er wel aan moeten wennen maar inmiddels doe ik het overal in waar het bij kan. Maar misschien ben ik intussen genetisch gemodificeerd ofzo, dat ik het nu wel lekker vind.
Als ik in een situatie kom waarin ik machteloos ben dan heb ik de neiging om te gaan bijten. Bijvoorbeeld als mijn vriend zit te klieren en bovenop me zit en me niet los wil laten. Zoiets kan ik ineens niet leuk vinden omdat ik me dan heel naar voel omdat ik niets meer kan beginnen qua kracht, op zo’n moment ben ik dan net zo’n wilde hyena die van me af wil bijten. :’) Slaan komt in zo’n situatie helemaal niet in me op.
Ik zal er even disclaimers bij zetten want je weet het maar nooit; het is stoeien, met toestemming etc. Ik bijt niet echt, ik heb de neiging.
Bietjes
- Warm
- Koud
- Niet
0 stemmers
Beiden
Wel verdikke 🫣
Spontaan zin in rode bieten salade met geitenkaas en appel
Oh jongens saliebotersaus met pasta is ZO lekker je weet niet wat je mist
Heb jij wel eens iemand gestoken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gestoken? Als in met een mes? Hoezo zegt 17% ja
Stiekem zijn wij allemaal muggen
Wat is irritantst:
- Mensen die zich verheugen op de herfst
- Mensen die zeuren dat het herfst wordt
- Mensen die nu al zin hebben in de kerst
0 stemmers
Keihard met een scherp potlood tussen de ribben van een medestudent omdat hij me verbaal en fysiek bleef lastigvallen na herhaaldelijk aangeven dat hij moest ophouden en dat ik absoluut geen interesse had. Niemand deed er wat aan want “jullie zijn volwassen, praat het uit”. Dus toen zelf maar geregeld.
Heb je vroeger nooit mesjepik gedaan
En helemaal de mensen die nu al de hele boel vast willen leggen. Rot op het is zomer
Nee, wat is dat?
Ik liep vandaag voor het eerst een soort winkel in en toen zag ik dit. Werd gelijk wel een beetje agressief.
Maar hoe weten de nee stemmers dat ze nooit iemand hebben gebeten. Bijna alle kinderen bijten rond een bepaalde leeftijd en vaak kun je het niet eens meer herinneren omdat je gewoon te jong was. Geloof eigenlijk niks van deze uitslag
Omdat sommige van ons hier wellicht wel eens over praten met ouders/verzorgers etc.
Ongetwijfeld, maar aangezien bijtgedrag bij kinderen feel normaal is, moet die 40% zich misschien even laten nakijken Maak me wel zorgen om dit normafwijkende gedrag.