Stel je persoonlijke vraag #56

Ja, erg zorgwekkend inderdaad.

1 like

Ik heb denk ik wel 500 mensen gestoken.

Summary

Ik heb heel veel injecties gezet. Is eigenlijk een mini steekpartij.

24 likes

Haha oh dan heb ik ook m’n kat heel vaak gestoken

3 likes

Ja help, mijn kind bijt niet, wat moet ik doen?
Moet nu wel aan zo’n mega oude viral youtube video denken dat een of andere charlie z’n broer beet.

2 likes

Misschien een x zelf je kind bijten en zeggen dat als iemand hen bijt ze terug mogen bijten. Goed voor de ontwikkeling

Heb je weleens iemand met een mes gestoken

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nu wachten op de eerste chirurg/arts die zegt dat ze dat vaak hebben gedaan.

4 likes

Oja dan wel, moet vaak insuline spuiten bij iemand

1 like

Nah, alleen gesneden, vind ik toch wel anders dan steken :sweat_smile:

2 likes

Ik vind in iemands wang bijten echt lekker. Meestal is het happen maar ik ben wel eens iets te ver gegaan en toen had diegene echt pijn : /
Misschien heb ik als kind niemand gebeten en zit die drang er dus nog in :joy:

5 likes

En zouden die dat nog weten? Ik weet echt niet meer of mijn nu 7jarige wel of niet beet als baby? Volgens mij hebben ze allemaal gebeten, 1 herinner ik me wel haha. Maar of ik dat over 20jr ook nog weet?

1 like

Dat zal verschillen denk ik. Het ene onthou je wel en het andere niet.

Ja met een passer. Wij hadden op de middel bare zo zittenblijver die echt veel mensen pesten en zichzelf enorm stoer vond. En altijd liep te klieren etc niemand deed iets. Zelf leraren niet. Tot hij bij een les een keer achter mij zat en mij begon uit te dagen. Omgedraaid en passer in zijn rug gezet. Was gelijk klaar.

1 like

ik ga morgen een verhuislunch verzorgen (ik ben niet degene die verhuist) en heb een lijstje doorgekregen wat ik moet halen. vinden jullie dit een goede lunch voor de mensen die je komen helpen?
zachte witte bollen met knakworst en saus
pistoletjes/harde bollen met verschillende johma salades
druiven en snoeptomaten
drinken zoals dubbelfris en ice tea (green), koffie en thee is al in huis.

• dit is prima
  • dit vind ik matig
  • ik zou dit zelf ook halen voor mijn verhuizers
  • ik zou dit niet zelf niet halen

0 stemmers

ik mis nog iets, dacht zelf nog een iets van snoep of chips ofzo? of een mueslireep? help me out!

1 like

Dikke prima. Al weet ik uit ervaring dat vette hap zoals saucijzenbroodjes het ook altijd goed doen of soep.

6 likes

oja, goeie! haal nog wel ff wat saucijzen erbij. thanks!

Iets zoets als stroopwafels of zo’n zak met mini-Mars en Twix enzo

7 likes

Drinken met koolzuur! Cola met suiker vind ik onmisbaar op een verhuizing
En verder wil ik tijdens zo’n dag vezels/eiwitten eten, ik eet geen knakworsten en johma salades vind ik goor dus ik zou, als ik het voor het kiezen had, zelf volkoren brood halen, humus en pindakaas en bananen.

8 likes

Broodje kaas doet het ook altiid goed

5 likes

Op zich prima maar alleen Johma salades staat me tegen. Ik mis kaas en ander beleg.

5 likes