Vind de witte bollen echt superverhuiseten, maar zou inderdaad ook iets anders beleg halen en iets met vezels, dus ander fruit dan druiven. Misschien nog wat lekkere broodjes/snacks van een bakker ook voor trek tussendoor.
Broodjes kroket bij de snackbar
Ik mis iets warms, iets vets en iets zoets. Maar natuurlijk wel prima zo’n lunch.
Ik vind Johma salades geklieder. Liever plak kaas.
Maarja zoveel mensen zoveel wensen he. Zou er gewoon blij mee zijn en opeten wat je nu hebt beschreven
Als ik bij een verhuizing volkoren brood met hummus of pindakaas kreeg, zou ik echt meteen helemaal niet blij zijn
Ik zou gewoon naar een lokale broodjeszaak gaan en voor iedereen een belegd broodje (dus zo’n stokbrood, geen boterham) naar keuze halen. Dan heeft iedereen iets waar ze tevreden mee zijn en minimaal extra rommel in huis.
Verder voldoende drank; frisdrank met en zonder suiker, bier, water. En snacks; koeken, makkelijk fruit (appel, banaan, druiven bv), snoeppot.
Haha ja dit. Als je gezond wilt eten neem je je eigen broodtrommel maar mee
Wat doen jullie allemaal luxe, ik heb ooit een vriendin helpen verhuizen en toen moest ik mn eigen gesmeerde boterham opeten, er kon nog net een kop thee af
Luxe? Ik vind het het minimale
Mij maak je blijer met pizza en een biertje achteraf haha
Ja zoiets heb ik ook gedaan (ben naar de Turkse bakker gegaan). Maar als mij gevraagd zou zijn de lunch te verzorgen en daar een lijstje bij zat zou ik dat niet doen. En als verhuizer zou ik ook prima tevreden zijn met wat er nu gehaald wordt. Ik neem zelf ook vaak knakworsten mee naar tripjes en iedereen is dan helemaal enthousiast want dat eten normale mensen blijkbaar nooit.
Haha ja ik dacht zelf gelijk aan broodjes knakworst.
Tuurlijk ik zorgde ook goed voor mijn helpers maar dingen als een snoeppot heb ik nog nooit ergens gezien
Oh en wat @Solee zegt, aan het eind van de ellende iets warms is hartstikke welkom, ooit bij een familielid dat ons de deur uit bonjourde om half zeven want zij gingen uit eten
Ahzo, had het bericht niet goed gelezen, ik dacht dat ze zelf verhuisde. Ik vind het wel vrij bizar dat je iemand anders lunch laat regelen, doe dat gewoon zelf
Ik zeg dan ook, als ik het voor het kiezen had
Ik vind witte bolletjes met salades uit een bakje echt horror voedsel. Heel goor.
Witte bolletjes met een kroket of kaassoufle dan weer wel primaaa. Het moet of voedzaam zijn, of lekker.
@Peachpuff
Ik had zelf brood, volkoren bolletjes, pindakaas, humus, kaas, hagelslag, tonijnsalade (niet mijn keuze dus), komkommer, bananen, krentenbollen, mueslirepen en zo’n zak pecanbroodjes/gevulde koeken/andere koffiebroodjes.
Haha ja ik zou t ook wel gek vinden als je vraagt kan ik nog ergens mee helpen en iemand zegt ja regel de lunch maar. Maar als je met kleine kinderen zit ofzo en veel aan je hoofd heb snap ik ook wel dat dat een fijne taak is om uit te besteden en je veel zorgen scheelt.
Zijn knakworsten echt een ding met verhuizen?
Die moet je toch opwarmen of eten jullie die koud? Dat lijkt mij onhandig want de pannen zijn ingepakt etc.
Ik heb pas voor het eerst in mijn leven knakworsten op op een verjaardag en ik vond het leuk voor eens, maar niet iets dat ik nu standaard zou bedenken bij een verhuizing
Nee en niet iedereen eet vlees toch?
Ik heb een vriend die altijd wel graag wil helpen maar door fysieke beperking eigenlijk niks kan van het verhuizen zelf dus die brengt altijd lunch langs haha