Neem aan dat het geen onbekenden zijn die komen helpen dus dan zul je de dieetwensen vast wel kennen toch en daar rekening mee houden.
En alsof er geen vega knacks bestaan
Vega variant had ik!
Door de reacties kreeg ik het idee dat knakworsten een ding zijn.
@Peachpuff wat heb jij bij verhuizingen als lunch dan?
Ik vind brood vaak lekkerder dan bolletjes. Nu ik zo nadenk; met verjaardagen zijn er vaker bolletjes ipv een brood. Of met zoân standaard bedrijfslunch. Maar ik snap niet waarom dat de standaard is want het voelt voor mij veel âlegerâ ofzo.
@Solee
Ik heb dus vaker gemerkt dat mensen na een verhuizing er helemaal klaar mee zijn en na een drankje weg willen. Als degene die was verhuisd vond ik dat jammer! Maar als ik zelf help ben ik er meestal ook wel klaar mee na zoân dag en wil ik naar huissss.
Misschien moet ik volgende keer als lunch pizza halen Dan zijn de mensen die van brood humus en pindakaas gaan gruwelen, ook meteen tevreden (@Peachpuff )
Jeetje wat stellen sommige mensen hoge eisen aan een vershuislunch. Ik vind dit helemaal prima zo! Hooguit nog iets van kaas of ander beleg ofzo voor mensen die niet van Johma salades houden. Maar je hebt wat warms te snacken, snackgroente en fruit en wat te drinken. Ik verwacht als ik ergens de hele dag kom helpen verhuizen wel wat te eten maar als er broodjes met beleg, broodjes knakworst en wat te drinken is dan ben ik helemaal blij. En nee dat is niet wat ik dagelijks eet maar dat is toch ook helemaal prima om een keer van af te wijken. Je kan het toch nooit iedereen helemaal naar de zin maken, de een wil liever cola dan icetea, de ander had liever appels ipv druiven gewild en de volgende vindt een broodje kroket lekkerder dan een broodje knakworst of iemand wil blijkbaar liever volkoren boterhammen dan broodjes. Ik denk dat dit voor het gros van de mensen echt een prima verhuislunch is (en dat blijkt ook wel uit de poll maar niet echt uit alle reactie haha).
Ik kreeg 3x te horen hoe duur die waren en ik zou zelf daardoor ook twijfelen om het te kopen 4,5 euro voor een blik. Wel lief dat iemand ze had gekocht want meestal is het met zulke gelgenheden bij mijn omgeving pech voor de vegaâs.
vind je het leuk als iemand je een boek cadeau doet en diegene schrijft voor in het boek iets van âvoor bla, van blaâ of âgefeliciteerd lieve blaâ ofzoiets kleins?
- ja lief en persoonlijk
- ik vind het lief en prima als het er staat maar toch liever op een boekenlegger of kaartje
- nee dat vind ik stom of zonde van het boek
0 stemmers
Ja ik vind dat wel schattig. Het poezie album wat ik vroeger van een vriendinnetje kreeg, daar stond in "voor mijn 4e(?) (Weetniet precies hoe oud) verjaardag, van je vriendin (haar naam). Zij heeft nu een baby met dezelfde voornaam haha.
Heb jij je poezie album nog?
- Ik heb er nooit 1 gehad
- Ja
- Ik weet het niet misschien lig hij nog ergens
- Nee
0 stemmers
Ik vond dat altijd zo leuk. Met van die lelijke glitterplaatjes erin geplakt.
ah dat is zo lief en leuk om terug te lezen! ik heb een boek dat ik van mijn moeder kreeg als kind/puber waarin een lief berichtje staat en ik word daar ook steeds weemoedig en gelukkig van als ik dat teruglees.
maar wil het nu zelf doen voor iemand in een boek dat ik geef en krijg er helemaal anxiety van dat iemand vind dat ik het boek dan zou hebben verruĂŻneerd haha terwijl ik het zelf dus heel leuk vind.
@je andere poll: echt jammer dat die trend niet meer is. zit nu te denken, zou de obsessie van boomers met glitterplaatjes online van de poeziealbum stickers komen?? kan eigenlijk niet anders. en moet meteen aan âtip tap top de datum staat op zân kop denkenâ
Als puber vond ik dat echt stom want dan kon ik het niet meer verkopen đ« đ« đ«
Nu vind ik het jammer dat niet in elk boek uit mijn jeugd iets staat geschreven door mijn (groot)ouder(s).
Als ik nu een boek zou krijgen hoeft er niks in te staan. Ik vind het qua wegdoen namelijk best privé informatie ofzo. Moet je er een sticker overheen doen.
(En andersom is het ook zo in je face dat je een tweedehands boek cadeau geeft. Dan plak ik er dus zelf een sticker overheen waar je dan alsnog de naam een beetje doorheen ziet. Dat vind ik awkward staan)
Een van mijn allergrootste ergernissen over niet belangrijke dingen is mensen die boeken zo heilig verklaren dat je er absoluut niet in mag schrijven. Of die doen alsof je een puppy schopt omdat je een ezelsoor maakt of een vouw in de rug veroorzaakt.
Afgewisseld met âtip tap top, de datum heeft een hoedje opâ
Ik vind het wel leuk en lief maar vergeet het zelf altijd. Ik heb ook wel vrienden die dan vragen of ik er alsnog iets in wil schrijven en dan voel ik me altijd zoân onattente hork haha.
Maar het is wel privé vind ik! En dat zijn mijn boeken verder niet wat die staan en liggen overal in huis en mensen lenen die ook wel vaak. Ik heb met name één vriendin die altijd HELEMAAL losgaat over wat een sexy bitch ik ben en wat we allemaal samen hebben meegemaakt en de toekomst etc en ergens voelt dat wel persoonlijk om in mijn boekenkast te hebben staan waar mensen hem er gewoon uit kunnen trekken en zo heb ik soms ook boeken waar exen iets in hebben geschreven enzo en die hoef ik ook niet met elke visite te delen. Dus eigenlijk moet ik die boeken eens apart zetten bedenk ik me nu
Ik gruwel niet van volkoren brood met hummus of pindakaas, ik lust alles. Dus ik zou er ook niks van zeggen als ik dat zou krijgen. Ik ben zelf nog maar één keer verhuisd en dat was vanuit mijn ouderlijk huis, dus daar was niet echt een verhuizing, ik nam gewoon telkens een paar dozen mee tussen de sleuteloverdracht en het moment dat ik daar ging wonen. Ik denk dat ik voor bij de koffie iets van saucijzen-, en worstenbroodjes zou doen en voor de lunch broodjes met frituursnacks of belegde broodjes.
Ik vind dat het wettelijk verplicht moet zijn als je een boek cadeau doet
Bij mij krijg je gewoon alles haha.
Lekkere koeken bij de koffie, broodjes bij de lunch en pizza of friet met bier achteraf als je wil blijven plakken!
De vorige keer dat ik ging verhuizen begonnen we mega vroeg dus heb ik gewoon gevraagd wat iedereen als ontbijt wou.
haha ja, in de kringloop vind ik het ook heel dubbel om een ingeschreven boek tegen te komen. either die persoon is dood of iemand heeft een gegeven boek weggedaan. maar ook weer leuk om de liefde erin te zien en melancholisch te worden van een ander mensenleven.
@Hiphopopotamus mijn lievelingsboeken hebben juist omgevouwen ezelsoren, vooral dichtbundels! ik gebruik ze als een markering van mijn lievelingsstukken of gedichten. op mijn ereader gebruik ik de markeerfunctie ook heel vaak
@grace wel heel leuk om dat in een boek te hebben staan in plaats van op een kaartje dat kwijtraakt in een doos. maar voor de uitleen worden ze dan wel minder geschikt ja
Is idd echt jammer dat dat volgens mij niet meer bestaat. Als je op google afbeeldingen kijkt zie je allemaal van die typische versjes en iedereen deed dan zn best om het zo mooi mogelijk met verschillende kleuren eruit te laten zien. Maar het was na een bepaalde leeftijd volgens mij ook niet meer âcoolâ.
Dat vind ik superlief van hem