Stel je persoonlijke vraag #56

Ja en soms moet ik ook lachen om een of ander vergevorderd hypothetisch scenario en als iemand dan vraagt “wat is er” dan kan je het nooit meer uitleggen

10 likes

2020/2021 vibes

Ik ben hier echt beter in geworden door Headspace. Heb dat een tijd lang consistent iedere dag gedaan en daar zijn toch wat dingen van blijven plakken.

Sporten ofzo maakt mijn hoofd niet specifiek leeg. Wandelen met de hond daarentegen wel.

3 likes

Mijn konijnen hebben een eigen kamer en iedere avond voor ik ga slapen zit ik daar een half uur tot een uur. Gewoon een beetje bij ze zitten. Die dieren doen echt iets met mijn zenuwstelsel, want ik ben altijd helemaal leeg en kalm daarna.

37 likes

Ik vond/vind daar slacklinen perfect voor! Je moet daar je hoofd leeg voor maken, want anders val je van je slackline af.

Ik heb er op het moment helaas niet zo veel tijd meer voor, maar vond het altijd heerlijk om af en toe een uurtje te balanceren in het park!

5 likes

Maar je bent altijd leeg of en? Word je zenuwachtig van ze en daarna ben je toch kalm na een uur?

Ik vraag mij ook af hoe kalm de konijnen er zelf van worden dat ze binnen in een kamer worden gehouden ter comfort en vermaak van een mens, maar dat is wellicht iets meer voor het onpopulaire meningen topic.

Nee, haha er had ‘want’ ipv ‘maar’ moeten staan in mijn bericht. Ik bedoelde gewoon als afsluiting van de dag. Hoofd leegmaken voordat ik ga slapen, zoals voor andere mensen meditatie of sport kan werken denk ik?

@Uprooted ze komen uit de opvang. Hebben geen hok en het grootste gedeelte van de dag is de deur van hun kamer open.

Ik werk bij een konijnenopvang en weet wat ze nodig hebben.

29 likes

Weet je wie dit is?

• Ja!
  • Nee geen idee
  • Ik denk het?

0 stemmers

Die all about that bass zangeres Megan trailer oid, heeft een totaal nieuw hoofd

1 like

Oh ik dacht dat het Dylan Mulvaney was

4 likes

mijn ouders zijn nog bij elkaar. maar ze hebben elkaar op latere leeftijd leren kennen mijn moeder was eind dertig mijn vader begin veertig volgens mij.

Harder werken. Klinkt heel suf maar is echt zo, als je maar zwaar en geconcentreerd genoeg sport (maakt niet uit wat) dan krijg je een “workout brain” en kan je echt niet meer aan iets anders denken dan aan dat.

8 likes

Sporten is in deze maar een voorbeeld, en tijdens m’n sets ben ik daar wel mee bezig maar dan kan ik niet zeggen dat mijn hoofd leeg is.

Vind jij dat Amerikanen een opvallende obsessie met hun highschool hebben? Bijvoorbeeld Taylor Swift die dat als 35 jarige vrouw nog constant benoemd, mensen die het constant hebben over ‘wie’ ze in highschool waren, plaatjes van nostalgie die altijd terug te voeren zijn op cheerleader en footballer in highschool?

• Nooit over nagedacht
  • Ja vind ik wel
  • Nee vind ik niet

0 stemmers

Hebben Nederlanders/Belgen dat minder?

• Ja veel minder
  • Ja wat minder
  • Nee evenveel
  • Nee juist meer

0 stemmers

Vind jij het hypocriet als een vlees/viseter op de partij voor de dieren stemt?

• Ja
  • Nee
  • Geen mening

0 stemmers

2 likes

Ja, ook zoveel series en films die zich op een highschool afspelen (met acteurs die vaak mid 20 of 30 jaar zijn).

2 likes

Ja idd!

Maar zij hebben natuurlijk ook wel vaak allerlei sporten en clubs op scholen, bij ons doe je dat allemaal buiten school natuurlijk. Je zat daar gewoon een beetje te lummelen en dan weer naar huis, veel minder je hele belevingswereld.

6 likes

Heb jij je fiets ooit naar een fietswasserette gebracht?

• Ja
  • Nee ik was m zelf
  • Nee ik was m nooit

0 stemmers

Dank! Dit is idd helaas vaak de realiteit. Ik geloof niet dat mijn ‘opgesloten’ konijnen met al hun vierkante meters, huisjes om in en op te klimmen, knaag- en sloopspeelgoed, tunnels, bedjes, zandbak, dagelijks verse groenten en kruiden en een airco(!) tijdens hittegolven het nou zo slecht hebben.

Vraag het ze anders even zelf:

80 likes

Je maakt deel uit van een vriendengroep, maar ligt duidelijk niet goed in de groep. Wat heb je liever?

• De vriendschap bloedt dood. Je wordt steeds minder vaak uitgenodigd tot dat niet meer gebeurd.
  • Er wordt een afspraak gepland waarin het op serieuze toon met je ‘uitgemaakt’ wordt.

0 stemmers

2 likes