Ik gebruik sowieso geen waterkokers op vakantie sinds ik heb gelezen dat sommige mensen hun onderbroeken daarin wassen, maar het is dan toch minder werk om water te koken in een steelpannetje?
Wat vind jij de perfecte lengte voor een vakantie? (Waarbij je op vakantie gaat dus)
- Een weekend max
- 5 dagen
- 1 week
- 10 dagen
- 2 weken
- 2,5 week
- 3 weken
- 3,5 week
- 4 weken
- Langer dan 4 weken
0 stemmers
Oh maar die gaan ook eerst in de vaatwasser ![]()
Ik vind de waterkoker met azijn vullen en intussen de kleding in de kast leggen en dan nog twee keer nakoken niet veel werk
Was dat met die onderbroeken niet in hotels trouwens?
ja heb ik ook gedaan! maar vond een polletje even leuk omdat het dit voorjaar ook al een keer ging over eten en drinken voor verhuizers!
iedereen was content met wat er was, was ruim genoeg!
kijk jij dingen als opsporing verzocht/112 vandaag?
- ja, ik ben anti misdaad en wil iemand kunnen aangeven als ik die herken
- ja, ik vind het interessant/informatief om te zien wat voor misdaden er worden gepleegd
- ja, dan voel ik me beter over mezelf
- ja, als zelfkwelling
- ja, om andere reden (pls weid uit)
- ja omdat ik met iemand anders meekijk maar zou het zelf niet opzetten
- nee want ik kijk niet zo veel tv
- nee word ik verdrietig en boos van
- nee ik steun misdaad
- nee want gewoon oninteressant
- nee om andere reden
0 stemmers
Omdat ik niets beters te doen heb ![]()
Ik heb standaard een eigen koffiezetapparaat en camping waterkoker in mijn vakantie uitzet zitten. Alleen op vliegtuigvakantie gaan ze niet mee maar dan drink ik koffie of thee toch vaak uit een restaurant
jaaaa maar er is miljoenen aanbod aan prikkels en entertainment dus er is toch een reden dat je liever naar dit kijkt dan wat anders
Ik denk dat dit gewoon vaak op live tv is, op een zender die het eerste in beeld komt? Omdat iemand anders in huis die zender wel gebruikt.
Je gaat op bezoek bij iemand met de auto. Het is in een zone waar betaald parkeren is.
- Kosten zijn voor bezoeker
- Kosten zijn voor de bewoner
0 stemmers
Ik heb in een betaald parkeren zone gewoond, stuurde naar bezoek altijd diverse opties met ook gratis parkeren. Toen ik eenmaal bezoekersvergunning had betaalde ik wel (maar dat was zoveel goedkoper dan normaal parkeren).
Ik heb ook een bezoekersregeling inderdaad. Maximaal €4,50 per dag geloof ik. En zet altijd voor iedereen de app aan.
Maar tikt toch aardig aan. En je gaat mensen ook geen tikkie achteraf sturen voor zo’n bedrag.
Was net reacties onder een post op fb over het betaald parkeren aan het lezen, waarin de meningen uiteen liepen dus was benieuwd ![]()
Tenzij een soort vast bezoek/mantelzorg oid. Dan zou ik me kunnen voorstellen dat de bezochte persoon het betaalt. Maar ook dan zou ik het never nooit verwachten.
Het zou ook niet in mijn hoofd opkomen dat als ik bij vrienden of oma langs ga waar ik moet betalen dat zij dat eigenlijk moeten doen. Andersom ook niet trouwens, heb jaren in de stad gewoond en heb nooit iets voor iemand betaald.
Bezoekersregeling ken ik ook bij vrienden. Dat vind ik wel logisch dat je dat aanbiedt. Maar niet alle kosten als dat niet kan.
Woon zelf in een buurt met betaald parkeren, het verschilt bij mij per keer wie er betaald, zit niet echt een logica in.
Sinds kort kan ik alleen bezoekerskorting toekennen als ik zelf het kenteken aanmeld bij de gemeente, heel omslachtig maar daardoor betaal ik het wel vaker als bewoner dan daarvoor. Als ik zelf bij iemand langs ga met betaald parkeren vind ik het logisch dat ik de kosten zelf betaal maar onze familie van buiten de randstad vind dat echt absurd want hoezo moet je betalen voor parkeren als je langs gaat bij familie of vrienden.
Als het te duur is dan bied je dat toch gewoon niet meer aan? Ik betaal t altijd maar krijg niet elke dag bezoek van 4 uur ofzo haha
Ik kijk het niet maar het is wel mn droom iemand te herkennen en aan te geven, ik ben echt een klikspaan die daarvan kan genieten.
Andersom is toch pas gek? Stel dat je drie avonden per week verschillende mensen over de vloer krijgt, moet jij dan steeds betalen? Dan mag je er wel een baan bij nemen
Ik moet het soms kijken voor mijn werk, maar in mijn privé kijk ik het nooit
Ik betaal wel gewoon voor mensen die komen, ik krijg 50% korting en als je bij de automaat betaalt krijg je dat niet. Dus dan betaal ik online en ga ik geen tikkie sturen, is vaak maximaal 7,50 ofzo.
Ben het helemaal met je eens en betaal het ook meestal ook niet voor ze, ze klagen er alleen graag over als ze langskomen want in een dorp hoef je nergens te betalen