De schil van een banaan wassen voor je die opeet
- Ja
- Nee
0 stemmers
Losse druiven (dus van de tros af) nog opeten uit de bak
- Ja
- Nee
0 stemmers
De waterkoker ontkalken in je vakantiehuis
- Ja
- Nee
0 stemmers
De schil van een banaan wassen voor je die opeet
0 stemmers
Losse druiven (dus van de tros af) nog opeten uit de bak
0 stemmers
De waterkoker ontkalken in je vakantiehuis
0 stemmers
Ik heb iemand per ongeluk gebeten, als dat helpt? Was er zelf ook niet blij mee. Heel gek, ik was in slaap aan het vallen en ik kreeg een rare droom of zoiets. Dat die het nog een keer heeft aangedurfd getuigt wel van lef want ik beet echt goed hard…
Mijn moeder had veel boeken en ze reisde vaak met de trein. Als ze een boek weg wilde doen, schreef ze er iets in van ’ ik ben een reisend boek, lees mij en leg me weer in de trein als je klaar bent met lezen. Zo kunnen meer mensen mij lezen’.
Nu ze overleden is, vraag ik me vaker af of iemand een van die boeken ooit heeft gelezen (en gehouden).
Toevallig mijn laatste vakantie wel ontkalkt. Was echt smerig wit. Nog nooit eerder gedaan op vakantie
Ik neem inmiddels standaard azijn mee, echt nog nooit (tenzij een nieuwe) schone waterkoker gezien in zo’n huisje
Deze mensen evalueren later in de bejaarden van ‘we zijn er bijna’ die op hun vrije dag dan hun camper 2 uur lang gaan wassen ipv de omgeving te verkennen.
Je hebt vakantie doe normaal
Haha nou ja ik heb graag mijn koffie/thee zonder stukken kalk
haha ff context, de vriendin in kwestie verhuist van de ene kant van het land naar het andere. ze zat zelf in de bus van het oude naar het nieuwe huis, waar ze dus tot vandaag woonde. ik woon in haar nieuwe woonplaats en zou daar al gaan schoonmaken en had aangeboden dan ook de lunch te regelen zodat zij daar niet ook nog aan moest denken. om gedoe te voorkomen heb ik gevraagd om een boodschappenlijstje en dus vanmiddag de boodschappen gedaan! zal de volgende keer gelijk de context erbij posten
Zij stuurt toch de lijst? Dan zou ik dat gewoon halen.
Hahaha nee joh kan jou het schelen, niet alles uitleggen hoor
Ik gebruik sowieso geen waterkokers op vakantie sinds ik heb gelezen dat sommige mensen hun onderbroeken daarin wassen, maar het is dan toch minder werk om water te koken in een steelpannetje?
Wat vind jij de perfecte lengte voor een vakantie? (Waarbij je op vakantie gaat dus)
0 stemmers
Oh maar die gaan ook eerst in de vaatwasser
Ik vind de waterkoker met azijn vullen en intussen de kleding in de kast leggen en dan nog twee keer nakoken niet veel werk
Was dat met die onderbroeken niet in hotels trouwens?
ja heb ik ook gedaan! maar vond een polletje even leuk omdat het dit voorjaar ook al een keer ging over eten en drinken voor verhuizers!
iedereen was content met wat er was, was ruim genoeg!
kijk jij dingen als opsporing verzocht/112 vandaag?
0 stemmers
Omdat ik niets beters te doen heb
Ik heb standaard een eigen koffiezetapparaat en camping waterkoker in mijn vakantie uitzet zitten. Alleen op vliegtuigvakantie gaan ze niet mee maar dan drink ik koffie of thee toch vaak uit een restaurant
jaaaa maar er is miljoenen aanbod aan prikkels en entertainment dus er is toch een reden dat je liever naar dit kijkt dan wat anders
Ik denk dat dit gewoon vaak op live tv is, op een zender die het eerste in beeld komt? Omdat iemand anders in huis die zender wel gebruikt.
Je gaat op bezoek bij iemand met de auto. Het is in een zone waar betaald parkeren is.
0 stemmers