Stel je persoonlijke vraag #56

Heb je een elektrische fiets?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wil ik wel
  • Had er een maar niet meer

0 stemmers

Gebruik je die voor lange afstanden of omdat je te weinig energie of klachten hebt om gewoon te kunnen fietsen?

• Ja, alleen voor lange afstanden
  • Ja, omdat gewoon fietsen mij teveel energie kost/gezondheidsredenen
  • Ik fiets gewoon zomaar elektrisch
  • Ik heb geen elektrische fiets
  • Anders

0 stemmers

1 like

Mijn oude omafiets was kapot en mijn vader kon zijn elektrische fiets niet meer gebruiken, dus nu heb ik de zijne. Het is chill, maar denk niet dat ik er zelf voor zou kiezen. Overal dat ding ook met een zwaar slot vastzetten en steeds denken aan het opladen van die accu.

2 likes

Ik fiets nooit

2 likes

Ik heb hem oorspronkelijk gekocht vanwege gezondheidsredenen (kon niet meer gewoon fietsen). Inmiddels kan ik wel weer fietsen maar is de elektrische fiets wel heel makkelijk met veel kinderen en boodschappen.

Ben gewoon lui.

En vind fietsen zo’n ontzettend saaie bezigheid dat ik er het liefst zo kort mogelijk over doe.

10 likes

Wat lief dit. Ik ga niet vaak met trein, maar nu hoop ik toch dat ik een keer een boek van je moeder tegengekom :heart:

3 likes

Gekocht voor lange afstand naar mn werk, maar nu geen normale fiets meer. Dus nu zijn alle ritjes op de elektrische fiets

1 like

Ik vind naar m’n werk fietsen net te ver om op een normale fiets te doen maar elektrisch is het prima. Hoef ik ook geen auto aan te schaffen.

Zou cool zijn! Het is wel denk ik 10 jaar geleden en meestal in de trein richting Keulen maar wie weet :blush:

1 like

Word jij voor je wekker wakker?

• Ja, (bijna) altijd
  • Soms
  • Zelden/nooit

0 stemmers

2 likes

Mn wekker gaat alleen een week af als de klok vooruit is verzet, anders altijd op dezelfde tijd wakker. (Wat stom is want ik kan nooit uitslapen)

Tegenwoordig maakt mn baby me altijd wakker. Laatste tijd meestal zo’n 10 minuten voor mn wekker

2 likes

Ik zet geen wekker meer, word toch altijd rond dezelfde tijd wakker. Alleen met de week van wisselen zomertijd/wintertijd zet ik er eentje voor een week ongeveer, totdat mijn ritme weer is aangepast aan de nieuwe tijd

2 likes

Ha dat is een goeie! Een mogelijk verband tussen poesie albums en fb glitterplaatjes. Hier moet onderzoek naar worden gedaan.
Meertens instituut?

5 likes

Oei ik ben hier best rigide in. Niet onderstrepen, geen ezelsoren en for the love of god niet met highlighters!
Alleen heel zachtjes met potlood in de kantlijn schrijven keur ik goed.
En persoonlijke boodschappen van de gever dus.

Inderdaad heel persoonlijks @ellegirltalk, ik snap wat je bedoelt. Maar dat geeft wel een extra charme aan een boek uit een minibieb of de kringloop.

Like jij eerder een post van een forumlid in discussie, waarvan je weet dat diegene altijd veel likes krijgt?
  • Nee alleen als ik het ermee eens ben
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Ik like wel sneller posts van mensen die extreem goed zijn in mijn gedachten te verwoorden. Shout out to @grace @issa @Zemraluani @Shaaar

29 likes
Heb jij je al aangesloten bij de Dolle Mina’s?
  • Ja
  • Nee wil ik niet
  • Nee ik heb een smoes
  • Ga ik nog doen

0 stemmers

3 likes

Ik bewonder inderdaad altijd hoe goed zij zich kunnen verwoorden en het duidelijk kunnen uitleggen, daar ligt overduidelijk mijn talent niet. Echt knap!

7 likes

Toen ik dat wilde doen stond er dat je minimaal 1 a 1.5 uur per week moest inzetten. Dat kan ik op dit moment niet bieden dus toen ben ik ‘afgehaakt’. Begreep later van forumleden dat het toch niet zo strikt is.

2 likes