Allebei superlekker en afhankelijk van het weer bij mij. Wel goede matcha, geen Cafecito achtige meuk.
Kan jij een pull-up?
- Ja, 1
- Ja, serie van 1/2/3/4
- Ja, serie van 5
- Ja, serie tot 10
- Ja, serie van 10 of meer
- Nee
- Nooit geprobeerd
- Wat is dat?
0 stemmers
O, geen idee hoe poll maken werkt, hahaha, waarom is die anoniem
Openbaar moet je aanvinken, anoniem is de default helaas
Gevonden, thanks.
Voor degenen met kinderen;
Zou je AI gegenereerde kinderboeken kopen voor je kind?
- Ja
- Nee
- Heb er nooit zo op gelet, maar als ik zou weten dat het AI is, zou ik het niet kopen.
- Hangt er vanaf wat voor boek en voor welke leeftijd.
0 stemmers
Iced met smaakjes of cold foam, hot zonder ![]()
Volgens mij doe ik nu 10-8-7!
Ik vond het eerst niet lekker, maar ik ben nu in Taiwan en echt verslaafd aan alles met matcha. Ik vind matcha het lekkerste in combinatie met iets romigs.
Ongevraagd advies maar als je naar Taichung gaat, ga naar het eerste restaurant dat bubble tea serveerde! Taiwan is zo amazing ![]()
Nog nooit gedronken ![]()
Ooit geprobeerd; had het idee dat ik mijn mond met zeewater aan het spoelen was.
Sindsdien niet meer de behoefte gehad om het nog eens te proberen.
Aangemeld ![]()
Ik vind dat zo zwaar. Ik kan het ook niet. Op 2 deuren in huis hangt zo’n soort pull up stang. Ik kan mezelf wel omhoog krijgen maar er helemaal bovenuit echt no way ![]()
Dat vind ik al knap! Ik krijg mezelf zonder elastiek niet eens 2cm omhoog ![]()
Zou jij een familielid/goede vriend of vriendin aangeven als hij/zij een in (jouw ogen) begrijpelijke moord pleegt?
- Ja ik denk het wel
- Ligt er aan:
- Nee ik denk het niet
0 stemmers
Ik vind dit zo’n lastige kwestie (uiteraard aangewakkerd door de aanhouding van Tyler Robinson n.a.v. een tip van een familielid (vader?)).
Ik vind het ook een moreel dilemma waar je een keuze hebt tussen je normen en waarden en je liefde en begrip voor andermans situatie. Zowel je vriendin als het slachtoffer die waarschijnlijk ook weer slachtoffers maakt.
![]()
Bleek helemaal geen familielid te zijn maar iemand met dezelfde achternaam. Ik denk dat ik het zou doen, want ik keur moord nooit goed, zelfs niet om begrijpelijke redenen. Als er begrijpelijke redenen zijn zou ik bijvoorbeeld wel sneller in contact blijven met iemand die vast zit.
In dit specifieke geval zou ook nog wel meespelen dat hij waarschijnlijk toch wel gevonden zou worden omdat het zo’n publiek iets is. Dan denk ik beter aangeven dan dat hij zichzelf van kant maakt na een klopjacht ofzo
Wat de keuze nog ingewikkelder maakt (of misschien ook juist niet) is dat er een aanzienlijke kans is dat deze jongen de doodstraf gaat krijgen. Als het mijn kind betreft verwacht ik niet dat ik die dan aangeef om door de overheid gedood te laten worden
een manhunt naar je kind wil je ook niet, maarja.
Een goede vriend of familielid idk, ligt waarschijnlijk echt aan de specifieke situatie.