Nee ik denk dat dit ook mee zou spelen, ik denk dat je dan toch altijd het gevoel zal hebben dat je de moord van je kind op je geweten hebt.
Ik zei twee dagen geleden nog dat ik hem bij mij zou laten onderduiken, dus nee ik zou iemand niet aangeven dan.
Ik heb vergeven gelezen in plaats van aangeven, begreep al die reacties over aangeven al niet. En dacht ook ja als ik het begrijpelijk vind natuurlijk kan ik het dan vergeven en als ik het niet begrijpelijk vind waarschijnlijk niet.
Maar aangeven vind ik wel heel wat anders. Ligt echt aan de situatie.
komt de VVD in het volgende kabinet?
- ja helaas WEER
- nee eindelijk NIET
0 stemmers
Ik denk dat ze bij de VVD ondertussen niet eens meer weten wat in de oppositie zitten inhoud. Die mensen staan sowieso allemaal op de lijst met het idee dat ze de bestuurderspartij van Nederland zijn.
Ja sorry maar er is niks zo Nederlands als de VVD, is echt de mentaliteit hier.
Nee joh, voor Rutte was het helemaal niet zo groot.
We kunnen altijd weer naar Balkenende.
Ik denk nog regelmatig aan die keer dat hij van een skateboard afpleurde
???
Jij hebt heel Paars gemist denk ik?
Dit moment leeft rent-free in mijn hoofd sinds het gebeurde
Ik vind dat interview van die gast van plakshot (matig grappig programma) met Balk ook leuk, dan doet ie of ie m niet herkent, was toen CDA op 3 zetels in de peilingen stond.
Charlie kirk werd naast zillion anderen âbelachelijk gemaaktâ in een southpark episode. Nu vinden sommige dat die verwijderd moet worden. Wel voor zn dood hoor. Mag southpark dit gewoon nog uitzenden vind je?
- Ja deh
- Nee ik vind dat niet kunnen
- Ik weet het niet
0 stemmers
- Balkenende
- Rutte
- Fortuyn
0 stemmers
Wat vinden we ervan dat er een beeld van Pim Fortuyn in Rotterdam staat?
- Heel goed
- Neutraal
- Belachelijk
- Wie?
0 stemmers
Hahahahha in mijn herinnering was dat dus pvda met d66 en cda ![]()
![]()
i stand corrected
Ja deh hahaha. Ik vond het fantastisch hoe ze cartman in een charlie kirk hebben neergezet. Helaas vond hij het zelf ook grappig maargoed. Volgens mij mag die episode niet meer worden uitgezonden.
Ik had precies hetzelfde ![]()
Stel je hebt een vriendin/goede collega/zusje die je vraagt te helpen met 2 kaartjes voor Ariana Grande te scoren. Dit lukt je maar je ziet vervolgens ook dat je ze kan verkopen voor âŹ200.000. Doe je dit of ben je eerlijk en geef je die kaarten aan haar voor de aankoopprijs? Ze weet nog niet dat het je gelukt is.
- Nee ik ga 400k verdienen
- Ja kan ik niet over mân hart verkrijgen dus ik ben eerlijk
0 stemmers
Ja sorry maar Balkenende was destijds echt een downgrade vanaf Kok, en eigenlijk ook nog tov Lubbers hoewel dat dezelfde partij is (CDA met VVD erbij, iets beter dan VVD+rest van LPF+CDA waarmee Balkenende begon en mijlen beter dan waarmee Rutte begon, CDA VVD en PVV gedoog)