Ja deh hahaha. Ik vond het fantastisch hoe ze cartman in een charlie kirk hebben neergezet. Helaas vond hij het zelf ook grappig maargoed. Volgens mij mag die episode niet meer worden uitgezonden.
Ik had precies hetzelfde
Stel je hebt een vriendin/goede collega/zusje die je vraagt te helpen met 2 kaartjes voor Ariana Grande te scoren. Dit lukt je maar je ziet vervolgens ook dat je ze kan verkopen voor ā¬200.000. Doe je dit of ben je eerlijk en geef je die kaarten aan haar voor de aankoopprijs? Ze weet nog niet dat het je gelukt is.
- Nee ik ga 400k verdienen
- Ja kan ik niet over mān hart verkrijgen dus ik ben eerlijk
0 stemmers
Ja sorry maar Balkenende was destijds echt een downgrade vanaf Kok, en eigenlijk ook nog tov Lubbers hoewel dat dezelfde partij is (CDA met VVD erbij, iets beter dan VVD+rest van LPF+CDA waarmee Balkenende begon en mijlen beter dan waarmee Rutte begon, CDA VVD en PVV gedoog)
Je bent echt gek als je naar een concert gaat en het kost je 400k
Zou er gewoon eerlijk over zijn en vragen waar op de wereld ze Ariana Grande het liefst zien voor de volgende verkoop.
Denk ook niet dat ik iemand ken die het normaal vindt om 400k te laten liggen.
Is dit echt? Wat is de context hahah
Lol er is echt niemand op deze aardkloot die ik zo aardig vind dat ik ze 4 ton cadeau zou doen, behalve mezelf.
Ik betaal wel voor een livestream
Een fastfoodketen heeft een actie waarbij je een aantal items kan verzamelen (die krijg je bij de maaltijden) en als de set compleet is (heel veel in totaal) win je een miljoen euro.
Een vriendin mist nog een paar items om haar set compleet te maken en jij hebt die toevallig nog, je doet er niks mee. Je geeft ze aan haar.
Verwacht je dat ze het miljoen deelt met jou?
- Ja natuurlijk, we maakten de set toch samen compleet?
- Nee hoezo, het is haar set. Ik gaf mijn items weg.
- Anders, namelijkā¦
0 stemmers
Ik weet niet of ik het verwacht maar zou het wel afspreken en zo ja, laten vastleggen, want anders krijg je dat geld never nooit haha
De helft hoeft niet, maar een tonnetje is welkom.
Ze zou het krijgen onder de voorwaarde dat ze deelt
Dit zou mij te erg als een scam over komen dat ik daardoor te wantrouwend zou zijn om het te doen hahaha
Ik ben zo een keer genaaid door mān eigen zwager die meer kaartjes voor een concert bemachtigd had. En zān afspraak niet nakwam omdat hij liever ging .
Dus nee, zou dat nooit doen. Dan moet je dat maar niet van tevoren beloven.
Hij had beloofd om het voor jou te halen maar ging in plaats daarvan zelf of?
1 bagel, wel dik belegd als avondeten vind ik:
- Te weinig
- Gewoon prima
0 stemmers
Oja de context, ik keek laatst zoān random vlog en zij had als avondeten dus 1 bagel en ik dacht dat is toch geen avondmaaltijd maar oke
Jij hebt van die random judgements
Nee, dan had ik het nog enigszins begrepen.
Hij had kaarten voor zichzelf en nog extra kaarten erbij (tot aan het max aantal te bestellen kaarten p.p) en die wilde hij ineens niet meer aan ons verkopen toen hij online zag wat hij ervoor kon gaan vragen.
Terwijl wij ook in de digitale wachtrij stonden die dag en onderling een afspraak hadden gemaakt eventuele extra kaarten aan elkaar te verkopen.
Vind dat niet een judgement. Ik dacht gewoon eet dat kind dat als avondeten. En ik maakte zelf een bagel net toen moest ik eraan denken.